Goede tip! Die ik ga ik uitvoeren. Bedankt! Iemand reageerde en vroeg of het op mijn knie ook niet lukte maar dat gaat nu nog niet, knie is nog zeer gevoelig namelijk. Morgen dag 2 ben benieuwd!
Ik wou het ook doen, maar tijd geleden dag 1 gedaan en ik ging haast dood... mijn god. Echt ZO zwaar vind ik het. Had mega spierpijn dat ik amper trap kon lopen, erg he? Maar ik dacht hoe kan ik dit doen in combinatie met werken? Ik werk in de zorg dus moet geregeld door de knieën en dan kom ik gewoon met zoveel pijn en moeite overeind als ik spierpijn heb, dat is ook niet echt handig. Vind daarom echt lastig hoe ik dit dan wel goed kan doen. Maar lees dus bij meerdere gewoon doorzetten. Alleen als ik zo'n spierpijn heb zak ik gewoon door mijn benen heen, dus vraag me af hoe ik bepaalde oefeningen dan moet doen. Of ben ik nou gewoon zo'n watje? Oh ik kan ook geen jumping jacks e.d. doen, want dat trekken m'n boobs niet. Die zijn mega en doet gewoon pijn dan. Wil geen 100 euro uitgeven aan een sportbeha o.i.d. En met mijn cup ben ik al gauw veel geld kwijt. Of ik moet ze inbinden ofzo Anyway, ik wil het echt graag doe maar zie veel te veel obstakels.
Spierpijn trekt snel weg en met 1 hand borsten vasthouden tijdens de jumping jacks, werkt hier met ff cup.
Snoeki 30ds moet mogelijk zijn naast spinninglessen. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je de eerste dagen behoorlijk veel spierpijn kunt hebben waardoor je spinningles lastig kan worden. Ja het is 30 dagen lang en elke dag een half uur. Ik sla zelf af en toe wel een dag over als het niet uitkomt. Je doet dus 10 dagen level 1, 10 dagen level 2 en 10 dagen level 3. Ik heb zelf geen ervaring met andere sporten naast de 30 day shred (behalve veel wandelen) maar anders moet je het even aan hardlopertje vragen. Die sport 5x per week en doet 30ds. Je kunt het misschien het beste vragen in de 30ds club waar ze regelmatig een berichtje post: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/432593-30-day-shred-wie-doet-mee.html suus1983 wat goed dat je weer begonnen bent! De push ups zijn ook erg lastig! Ik probeer het wel maar ga dan al snel weer door op m'n knieën. Dvd87 goed idee om het tegen de muur te doen! Wendy339 Wat vervelend dat je zoveel pijn in je knie hebt! Is het dan wel een goed idee om te gaan sporten? Ik merk dat m'n knieën sommige dagen behoorlijk pijnlijk zijn door 30ds dus weet niet of het dan zo goed is als je al last van je knieën hebt? Hoe gaat het tot nu toe? Charise ja het beste is om gewoon door te zetten. De spierpijn gaat echt na een paar dagen over. Zoals suus al zei kun je met sommige oefeningen je boobs vasthouden. Ik heb zelf wel een sportbh gekocht maar die helpt niet 100%. Wel heb ik 2 hele strak zittende sport t-shirts en die zitten zo strak daar dat het alles goed op z'n plaats houdt. Heb je niet nog ergens een t-shirt liggen die eigenlijk te klein is? Dat zijn alweer 2 obstakels uit de weg geruimd Suus1983 ben je zelf ook nog bezig met 30ds?
Liedx Lief dat je bezorgd bent maar ik moet juist veel beenversterkende oefeningen doen. Als mijn been spieren sterker zijn is de kan op een 3de luxatie kleiner. Zolang ik alles maar met gebogen knieën doe (zoals het hoort dus) Ik kan alleen nog niet op mijn 'bot'/ knieschijf' steunen zeg maar. Nu verrekte veel spierpijn en moet vandaag nog doen, zie er wel tegenop haha. Ga het gewoon proberen als mijn zoon op bed ligt en wat lukt dat lukt en anders vandaag even low impact.
@snoeki Ik ben diegene waar liedx het over had. Ik doe 30 days shred en 3 keer in de week hardlopen en 2 keer in de week hockey. Het gaat prima. Alleen moet ik wel erg goed plannen qua tijd wij hebben een eigen bedrijf aan huis en een dochtertje van 13 maanden. Maar lichamelijk vind ik het prima vol te houden. Ik heb vandaag de laatste keer level 3 gedaan en maandag wil ik gaan beginnen met ripped. Hoe gaat het bij jou?
Dames ben ik zo'n mietje of wat? Eergister dag 1 gedaan en gisteren kon ik het echt niet, zo veel spierpijn!! Wel veel gefietst om toch in beweging te blijven, vandaag gaat me ook niet lukken helaas ivm werk/verplichtingen. Morgen kan ik weer maar ga ik dan weet zo veel spierpijn hebben?? Moet wel gewoon kunnen werken met de paasdagen ( zit in de zorg dus moet fysiek werk kunnen doen)
Ik doe ripped in 30 en ben nu bij week 2. Vind die net ff wat leuker dan 30 day shred en is per week en niet 10 dagen per level. Maar ondanks dat het maar een half uurtje is zweet ik me rot als ik klaar ben. spierpijn heb ik geen last van want ging regelmatig naar de sportschool dus ben wel wat gewend. Alleen vind ik sommige oefeningen gewoon lastig omdat ik vrij stijf ben en niet lenig maar ik verzin soms wel een andere oefening als ik het te lastig vind of niet volhoud
Ik zou zelf minimaal een week of 4/6 aanhouden na je bevalling, maar ik heb 3 ks gehad dus geen ervaring met een natuurlijke bevalling. Hier zelf vandaag dag 8 level 1 gedaan. Op het moment zelf vind ik het wel zwaar, maar na afloop nergens last van gelukkig. Ik heb zelf het idee dat je echt even door de spierpijn heen moet die eerste dagen.