Meiden, wat is/zijn jullie hobby's? Ik heb inspiratie nodig haha.. Iets leuks om handen hebben en me wat meer nuttig voelen Wie heeft dé tip?
Kun je dit topic niet beter in de lounge zetten? Anyway ik heb de volgende hobby's: Zwemmen Puzzelen (legpuzzels) Borduren Knopen Naaien Lezen Spelletjes Ipad Tv kijken Met andere woorden, ik hou van handwerken. Ik kom er alleen niet zo vaak aan toe...
Hahahahah als ik het zo lees, lijk ik best een saaie grijze mus... Gelukkig valt dat in werkelijkheid wel mee. Althans dat hoop ik
Hier ook een 'saaie' grijze mus denk ik haha, mijn hobby's zijn: creatief bezig zijn (schilderen, tekenen, naaien, houten decoratie maken), foto bewerking, lezen, films/series kijken, internetten. Echt veel tijd voor mijn hobby's heb ik op het moment niet, vind ik soms wel jammer maar de tijd die ik vrij heb besteed ik nu liever aan een ontspannend bad, tijd voor mijn man of op tijd naar bed. Ik hoop in de toekomst wel mijn hobby's weer op te kunnen pakken, enige waar ik nu tijd voor neem is op het gemakje surfen op het internet. (En af en toe een tijdschrift/boek lezen in bad).
Ik speel dwarsfluit in het plaatselijke harmonie orkest. Ik kijk tv. Ik zwem een uur per week met vriendinnen. Ik gym een uur per week in een gymclub waarvan de gem. leeftijd 50 is, hihi Ik ben heel lang dirigent geweest van een kerkelijk kinderkoor. Daar ben ik mee gestopt na de geboorte van mijn oudste. Verder vind ik het leuk om te klimmen in een klimhal maar helaas is dit alweer een tijdje terug. Ook koken doe ik graag dus we nodigen regelmatig vrienden uit voor een dineetje. En ik heb nog een hobby waar ik me een beetje voor schaam.... ik speel namelijk heel graag guitar hero met mijn vriendinnen *krijgt rode wangetjes*
Oja, bordspelletjes zijn ook leuk om te doen. Vriendinnen heb ik helaas niet in de buurt en vind het ook moeilijk om contact te leggen hier. Anders zou ik denk ik wel wat meer hobby's hebben maar dan met vriendinnen samen.
ehm van alles, aquarium haken aan brommers/fietsen sleutelen fijn electra zoals reparaties van telefoons en tablets pc's repareren knutselen met dochterlief nailart (lastig icm andere hobby's kan ik vertellen haha) denk dat dat het wel is haha
Sluit je aan bij de plaatselijke muziekvereniging! Met name de kleinere orkesten zijn altijd blij met nieuwe leden en hebben ook vaak de tijd om je te helpen met het leren bespelen van een instrument. Je hebt dan sociale contacten tijdens de repetities en je hebt thuis ook nog iets te doen.