30 day shred! Wie heeft het volgehouden en hoeveel waren jullie ermee kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ik ben nu op dag 1 van level 2! Sommige dingen zijn zwaarder dan level 1 maar sommige dingen ook weer makkelijker..
    Niet dat ik er mee ga stoppen hoor want ik ga volhouden tot het eind!
    Maar ben gewoon benieuwd of jullie het hebben volgehouden? Doe je het iedere dag of neem je weleens een rustdagje?
    En belangrijk: hoeveel ben jij ermee kwijt geraakt (cm en kg)?

Oh en doen jullie alles precies volgens de video, want sommige dingen hou ik niet helemaal vol en dan doe ik het net iets anders...

Ik ben nu in totaal al 5 cm kwijt (buik en benen, de rest meet ik niet) maar in die 10 dagen nog geen 1 kg :(

Ben benieuwd :-D

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben vandaag bij dag 7 van level 2. Ik meet alleen mijn heupen maar en ben nu 3cm kwijt. En 1,2kg afgevallen...

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb het vorig jaar gedaan, als laatste zetje zeg maar, en ben toen zeker 5 kilo kwijt geraakt.

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    4 kilo kwijt... nog 6 te gaan :D

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ben nu bij dag 5 van level 3 en was 5 dagen geleden 7 cm bij de heupen, 5 cm bij de buik en 2 cm bij de bovenbenen kwijt. En vandaag weer gewogen en ben 1.7 kilo kwijt.

Elke dag doe ik het en voel me er ook een stuk fitter door. En sommige dingen houd ik ook niet vol maar stop dan even 5 sec en ga weer verder. En ik ben een beginner dus kijk ook naar de beginner.

6. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik heb het vorig jaar gedaan, was 18 cm kwijt, en nog steeds kwijt.

7. AzA

AzA Niet meer actief

ohh wat goed! Ik heb het 6 dagen volgehouden... toen kon ik een dagje niet. En wou de volgende dag weer gaan doen, maar het is er niet meer van gekomen. Echt dom, want ik vond het leuk! Nu dus al een week niet meer gedaan. WIl het weer oppakken vandaag, en ik zal wel weer op dag 1 moeten beginnen... Baal er best wel van. Maar ja, op de vraag wat ik kwijt ben; geen flauw idee. Ik zal vandaag eens meten en gaan opletten. :D

Wel erg motiverend om te lezen wat iedereen zo kwijt is :D

8. Ik ga vanavond dag 6 van level 2 doen.
    Qua kilo's nu 1,5 kwijt, maar qua cm's niet gekeken.

Gisteren kwam ik bij de fysiotherapeut en die had ik 2 weken niet gezien en die kon duidelijk zien dat ik ermee bezig was :D Dus het doet wel iets ;)

9. Vig83

Vig83 Lid

2 apr 2013
    80
    3
    8
    Ik was er ook mee begonnen, ik had level 1 gedaan maar ik kreeg heel erg last van mijn knieën, dus toen ben ik ermee gestopt. Heb toen nog een paar weken last van mijn knieën gehad.

Deel Deze Pagina