Het gaat denk af en aan, zou ik zwanger zijn of niet. Ga bewust niet nadenken over wat er allemaal anders of niet anders is ga maandag testen en ben er gewoon zenuwachtig voor Maar slaap er wel slecht van zucht (altijd hoor die laatste week, veel en onrustig dromen en slaap).
Haha nou dan zou je zeggen dat er wel een frontale botsing met een zaadje moet plaatsvinden, nietwaar?
Herkenbaar hoor Panda, ik ga dat straks ook weer hebben. Onvermijdelijk Heb je alles voor je vakantie al geregeld? Wij hebben vandaag goeie wandelkaarten van onze regio in de Pyreneeën op de kop getikt, yay! Wat ik me nou afvraag hè? Nou ben je zo creatief qua stripjes/tekeningen, maar heeft je woonkamer nog maagdelijk lege muren! Hint Hebben jullie al plannen voor die muren?
Hahahaha mlady, ik ga voor Total loss Panda, ja spannend altijd hè zo'n week van tevoren... Ik heb dat ook altijd wel inderdaad, zal het wel of niet. Maar gelukkig heb je weekend en kun je lekker een wijntje nemen om te relaxen, ik zeg cheers! Oh ja ik zal morgen bij daglicht ff picture maken van mijn woonkamer en dan in mijn album zetten RoIn, Thanks voor je meedenken, ik denk ook echt dat het te vroeg is voor een innesteling en ga uit van een mega eisprong die nu frontaal en Total loss is gebotst op het zaadje hahaha of andersom, ach daar doen we niet moeilijk over
Jaaaa roerei je moet gewoon nog ff lekker van bil vanavond Ik had ook altijd van die ovu testjes dat ik mijn piek had, de streepjes lichter werden en daarna ineens weer donkerder...niet echt iets duidelijks waar ik me aan vast kon houden. Heb het de ronde waarin het raak was vrij snel naar ongi het om de dag gezellig gemaakt met vriendje. En dus ook echt andere dagen dan wat ik anders met behulp van die ovu testjes had gedaan. Kortom ik zou dus gewoon als jullie zin hebben het er nog even lekker van nemen. Ze (de zaadjes) kunnen er maar in zitten, het is nooit teveel Panda, spannend weer de laatste week voor het testen. Ik werd ook altijd hor en dol van mezelf. Proberen gedachten te verzetten en mezelf aanpraten dat het toch niet raak is hielp mij op 1 of andere manier altijd. Succes met wachten! Mlady jij zit ook alweer op het wachtbankje...? Wanneer ga jij testen?
MLady: nog geen idee, denk dat we de meeste wit laten maar we hebben wat foto's op groot doek gedrukt , die willen we nog ophangen Op de muren op de slaapkamer wil ik nog wel iets doen.. Maar nog geen idee wat Die tekeningen maak ik echt heel snel maar zijn gewoon krasjes maar moet wel in de "modus" er voor zijn. Leuk roerei, een foto van je kamer Hier net een whatssapp van vrienden die zwanger zijn "het kindje beweegt zoveel het is echt een last en doet zeer" en op mijn vraag, of het niet juist leuk is om je baby te voelen bewegen "nee het is pijnlijk en lastig" Pffft.. Heb maar vervelend gezegd, maar meen het zo niet. Dat belachelijke geklaag. Sorry maar vind gewoon niet dat ze zo mag klagen , ze moet verdorie blij zijn dat ze het is. ARGH!!
Bloempje: ik praat mezelf dat ook vaak aan! Maar meer van, reken er nou niet teveel op. Wil ook niet te negatief denken... Heb ook weleens een ronde blijven denken "ik ben wel zwanger " in de hoop dat dat hielp hahahaha echt erg (en het hielp niet
Nou ja.....ik vind het ook echt ongepast als vrienden je zo'n appje sturen, wetende dat jullie al zo lang bezig zijn! Je droomt ervan om zwanger te zijn en je kindje te mogen voelen en alle kwaaltjes die erbij horen zou je dan gewoon voor lief nemen! Zelfs ik zit hier met een grote ARGH!!! Belachelijk vind ik het!
Nee Bloem ik heb m'n ei nog niet gevonden... :-S Je verhaaltje zet me aan het denken... Lieve zwangeren @Bloempje en @RoIn en @Vlindertje (en evt. Anna....?) zouden jullie ook onderstaand rijtje vragen willen invullen? Ik had zoiets al doorgegeven toen ik vorige maand kort zwanger was, kreeg er leuke reacties op van jullie allen, wie weet hebben de anderen er nog wat aan! En ik ben wel erg nieuwsgierig of jullie nou een beetje hetzelfde hebben gedaan haha! Ik trap wel af (in een kleurtje zodat we de antwoorden makkelijk kunnen terugvinden ): Cyclusdag 1: 16 maart 2014 Je NOD lag op: 11 april (cyclusdag 27) Je eisprong viel die ronde op de volgende cyclusdag: dag 16 of 17 (viel op 31 maart of 1 april) Je had sexytime op de volgende cyclusdagen: dag 10, 13, 14 en 15. De 1e dag waarop je dacht 'goh, iets is deze ronde anders dan anders, maar ik kan het niet plaatsen': dag 27 (dag ervoor bruinverlies gehad, was er overstuur van, maar tot mijn verbazing zette ongi niet door - die bloeding was dus van innesteling) Je deed je eerste testje op: cyclusdag 31 (15 april, verjaardag van m'n vader) ik was toen een weekend + een paar dagen overtijd. Je volgende testjes deed je op: - (v.mk op cyclusdag 33)
Ik zal morgen even kijken wat ik nog weet. Zit nu op mijn telefoon en is lastiger. Panda vind beetje raar dat appje van je vrienden. Alleen maar klagen gat er. Wij zouden juist blij zijn en alle kwaaltjes voor lief nemen. En je kindje voelen lijkt me mooiste wat er is
Elphaba, bloempje, ja lijkt mij ook het mooiste wat er is. Die vrienden zijn wel heel lief hoor, ik wordt suikertante van hun kindje en ze proberen me af en toe ook te steunen, en ook al heeft ze niks raars (en gewoon normale zwangerschap) ze heeft het heel zwaar. Dat zet wel druk in de vriendschap, want ze wil het liefst de hele dag klagen en ik wou dat ik al haar "klachten" had echt ik zou instant per direct willen ruilen, al schopt mijn baby me helemaal bont en blauw van binnen.. Ik kijk er naar uit maar ik kan absoluut niet met haar klagen omgaan. Vind het wel oprecht vervelend dat ze het zo verschrikkelijk vind om zwanger te zijn, maar kan haar zo moeilijk steunen.
Mlady, Balen dat je je ei nog niet hebt gevonden! Hopelijk komt ie snel! Ik vind het zelf ook fijn om te lezen hoe het bij anderen ging enzo. Hoewel het bij iedereen anders is is het gewoon fijn om soms toch wat vergelijkingsmateriaal te hebben.. Dus heb het lijstje ingevuld. Cyclusdag 1: 31 maart (heb een korte cyclus) Je NOD lag op: 25 april (cyclusdag 25) Je eisprong viel die ronde op de volgende cyclusdag: dag 7/8 of 11(had meerdere streepjes die positief konden zijn) Je had sexytime op de volgende cyclusdagen: dag 5, 7, 8, 10, 12 De 1e dag waarop je dacht 'goh, iets is deze ronde anders dan anders, maar ik kan het niet plaatsen': rond de 20/21ste hoofdpijn (heb ik anders nooit), meer plassen, sneller wakker snachts. Toen dacht ik niet echt dat het symptomen zouden kunnen zijn (omdat ik iedere ronde wel wat had...). Maar dit waren denk ik wel de echte symptomen. Je deed je eerste testje op: cyclusdag 24 april, Je volgende testjes deed je op: elke opvolgende 4 dagen na 24 april
Misschien bedoelt ze het juist goed, wil ze je niet alle mooie dingen vertellen omdat ze bang is jou daarmee verdrietig te maken? Misschien wat onhandig maar mogelijk toch wel goed bedoeld?
Zou inderdaad ook kunnen, uitgaande van het positieve Met zulke gevoelige onderwerpen is appen ook eigenlijk helemaal niet handig. Je kan geen reactie/emotie zien van de ander, je weet niet of het goed wordt geïnterpreteerd etc etc. Heb dat zelf soms ook met dat appen dan moet ik echt ff na vragen hoe iemand iets nu precies bedoelt omdat het op meerdere manieren gelezen kan worden. Face to face kletsen met een lekker bakkie en koekies erbij heeft zoveel meer mijn voorkeur
Ja eens RoIn, bloempje, ik weet niet of ze het perse op die manier bedoeld, maar hoe dan ook, ik weet dat ze het echt niet leuk vind dat zwanger zijn (ze is er wel heel blij mee) en ik moet haar ook de ruimte geven om te klagen Ze zijn op vakantie, vandaar via app, normaal zou dat ook wel face 2 face zijn, en zou ze even klagen en ik even troosten om vervolgens zelf te huilen want ik wil het zo graag Het is een moeilijke situatie, voor ons allemaal ze kan haar verhaal natuurlijk nu ook minder goed bij mij kwijt En uiteindelijk komen we als sterkere vrienden eruit! Maar ik was net vooral even heel geïrriteerd iets met slechte timing van het bericht en ik net aan het nadenken.. Zou het misschien deze maand.. En wel bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Dat is fijn hoor! En verhelderend
Enne mlady, goede vragen! Vind het sowieso wel leuk om te weten ik ga zoeken naar Wat de overeenkomst is tussen iedereen
Hier komt de mijne Cyclusdag 1: 31 januari Je NOD lag op: 4 maart (cyclusdag 33) Je eisprong viel die ronde op de volgende cyclusdag: 17 (16 feb) Je had sexytime op de volgende cyclusdagen: dag 17 De 1e dag waarop je dacht 'goh, iets is deze ronde anders dan anders, maar ik kan het niet plaatsen': dag 18. Was aan de diaree en voelde me niet lekker. Je deed je eerste testje op: cyclusdag 34 5 maart Je volgende testjes deed je op: 6 maart
Cyclusdag 1: 15 maart Je NOD lag op: 17 april (met een lf van 10dgn) Je eisprong viel die ronde op de volgende cyclusdag: 7 april heel vroeg in de ochtend Je had sexytime op de volgende cyclusdagen: 3,5,6 april De 1e dag waarop je dacht 'goh, iets is deze ronde anders dan anders, maar ik kan het niet plaatsen': 7 april in de avond, ik had een vreemd warm gevoel in mijn onderbuik, was opvallend Je deed je eerste testje op: cyclusdag 35 18 april Je volgende testjes deed je op: 20 april, 22 april, 24 april
Goedemorgen ladies, Ikkes wil ook meedoen met het invullen van het lijstje Nouja komt vanzelf! Panda ik had het appje ook met veel argh:x gelezen hoor, snap je heel goed. Soms kan de timing dan zo verkeerd uitpakken als je net inderdaad zit te denken aan wel/niet zwanger en dan zo'n berichtje krijgen....hoe voel je je vandaag? Hier geen roze verlies meer gehad, ik zal er straks even een testje tegen aangooien!