Fijn vlindertje!!! Geniet er van!! RoIn: Lui zijn is mijn hobby Heb hem de hele dag al uitgeoefend!!! Poeh, ben er moe van
Elphaba wat heb je een gave salontafel. Wij hebben twee kleine kistjes als tafel, ze zijn uniek en dus ongelijk (de één is net wat lager dan de andere). Als mn neefjes komen dan weten ze al precies waar ze hun speelgoed kunnen vinden (in die kistjes!). Wel moet iedereen dan zn koffie goed in de gaten houden omdat de jongens daar nog niet zo op letten En de tegeltjes van Roerei, idd gaaf!
Thnxs mylady. Bij ons zitten er onder andere dvd's in. We hebben er een plastic kleed overheen zodat als je wat morst het niet gelijk door de gaten Nasr beneden gaat
Ik zag er toevallig ook net en stukje van... Leuk om jullie huizen zo te zien! prachtige keuken met tegeltjes idd. vriend en ik wonen hier nu 1,5 jaar maar we zijn heel veel aan het verbouwen geweest complete achterpui eruit en nieuwe er in. Keuken van achter naar voor gebracht, alles laten stucken, muren en deuren eruit, nieuwe er in. Nu gaan we de badkamer aanpakken. Project daarna wordt de tuin. Op 1 van de foto's is ook mijn harige grote vriend in beeld! We doen bijna alles zelf, vriendje is heel handig en ik assisteer en schilder. We hebben niet dezelfde smaak dus zoeken we net zo lang tot we iets gevonden hebben wat we samen leuk vinden. We moeten nog schilderijen oid aan de muur hangen.
Elpha wat een coole kachel hebben jullie!! En RoIn wat een gave eettafel met die stoelen en lampen erboven, i like! Thnx voor jullie complimenten over de tegeltjes, was een uitprobeerden maar ik ben er inderdaad erg blij mee. Leuk om zo bij iedereen naar binnen te gluren ! @ vlinder, fijne dagen gewenst in dld, geniet ervan! @ panda: die tekeningen, hahahaha, wat heb je een talent meid, ik moet er ook echt zo om lachen, die met dat ei, hi-la-risch! Ik was vandaag in de stad om een nieuwe bikini te kopen, oh my god wat heb ik toch een hekel aan die spotlights, elk deukje zie je, pfffff hebben jullie dat ook altijd? Ik ben uiteindelijk niet met een bikini thuis gekomen maar met een nieuwe broek haha
Pfff weet niet zo goed waar ik dit kwijt moet dus doe het maar hier... Ik (en Roin en eerder Anna natuurlijk) zitten in zo'n topic met net zwangere meiden. Naast Anna zijn er helaas meer meiden waarbij het niet goed gaat. Pffff wat is dat lastig zeg, vind het zo verdrietig om dat te lezen voor die meiden en ik word er zelf ook zo onzeker van. Ben je (eindelijk) zwanger moet je nog zo'n onzekere periode zien door te komen en kan je nog niet echt ongestoord genieten..... Begrijp me niet verkeerd ik wil absoluut niet klagen maar vraag me soms af waarom zoiets moois waar zoveel gevoel bij komt kijken zoveel onzekerheden met zich zich mee brengt...
Rot hè? Daarom zei ik ook, ik word er onzeker van..maar het lukt haast niet al die miskramen en bloedingen te niet te lezen als je op dit forum komt..daarnaast wil je de ander ook de kans geven haar verhaal te doen.. Ik merk wel dat ik me er iets beter voor af kan sluiten deze week. Ik voel me goed, het voelt goed..bloempje, luister maar naar je eigen gevoel..probeer dat wat je leest los te laten..
Goed dat je je hart hier lucht bloempje, we zijn er toch hier voor elkaar op deze topic!! Zelf heb ik natuurlijk geen ervaring met zwanger zijn of een miskraam maar het is inderdaad erg verdrietig en het maakt je onzeker. Probeer ook een beetje te denken dat het hier op het forum ook een smeltkroes is van heftige verhalen, een nog erger dan de ander. En vaak lees je toch ook dat vrouwen al aanvoelen dat het e.e.a. niet goed voelde. Meid probeer te genieten van elke moment en elke dag want het is zo bijzonder en de meeste keren blijft een been echt plakken!! Kop op en enjoy your bellie , misschien er weer even tegen aanpraten iets in de trant van ' we stick together' ?
He bloempje, sluit me aan bij roerei!! Het gaat vaker goed dan niet! Vergeet dat niet he! En de vervelende verhalen worden verteld, die moeten eruit, als alles goed gaat, hoor je er minder over!! En inderdaad, lekker tegen je buik aan praten en afgaan op je gevoel!! Goed dat je die gevoelens eruit gooit meid!
Ik ben het met de meiden eens. Ook al is bij mij mis gegaan ik weet dat de kans groter is dat goed gaat. En bij jou moet het gewoon goed gaan vind ik net als bij de andere Zelf zat ik ook in forum met allemaal meiden die zwanger werden dmv clomid, ik kom nu niet meer op het forum omdat het mij verdrietig maakt te zien hoe goed het gaat met hun zwangerschap. Ik denk dat ik als ik ooit weer zwanger zal zijn ook heel onzeker zal worden.
Was duidelijk de juiste plek op het hier te schrijven! Love dit topic! Het is ook echt zo'n echt zo'n therapie groep af en toe hahaha! Het lucht inderdaad op om het iig te zeggen en goed om jullie reacties te lezen. Het is ook gewoon waar, de meeste keren gaat het goed. En het is ook veels ge zonde om niet te genieten! Roerei, de meeste keren blijft een been echt plakken....hahahaha! Humor is zo heerlijk voor een mens! Gelukkig voelt het wel goed en heb ik ook niet het idee dat het mis is. Ik moet die verhalen gewoon wat meer van me af gooien als ik ze lees, meer het ene oor in het andere weer uit. Thanx meiden!
Bedankt voor de felicitaties. we zijn ook super blij! Ik lees veel op dit forum en ben net nieuw. Hoop dan ook niet dat het storend is dat ik zo enthousiast ben. Veel succes allemaal!