Nee panda, die krampen die je nu voelt die zeggen niets. Echt dat had (en heb) ik nog. Kan alle kanten op! Ik ga me is even douchen en aankleden. Zit maar te hangen..
mijn LF zou dan 11 zijn.. want ik had vorige week dinsdagavond mijn eisprong buikpijn... (vanaf dat moment tel ik normaal ook altijd) en anders zou die 13/14 zijn.
Hoi meiden, Ik check weer even in, met name om jou @ Panda, succes te wensen op het wachtbankje! Spannend joh, misschien wel morgen testen. Ik duim me het eelt op de duimen voor je!! @ Bloempje: fijn dat je hier weer wat geruststelling kon vinden. Ja, de onzekerheid is lastig hè, en het blijft ook van moment naar moment hoor ik. Maar ik denk dat je steeds meer vertrouwen zult hebben en houden. En ik schaar me bij de rest dat de kans dat het goed gaat zoooveel groter is. En al helemaal als het gewoon goed voelt in jouw lijf! (Bij mij was dat bij de mk iig echt niet zo). Heel mooi dat boekje met boodschappen aan je zoon/dochter. @ Vlindertje, wat fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat. Het voelt ook goed dit keer, of niet? Veel plezier nog in Dtslnd! @ Elphaba: leuk die armbandjes! Collega van mij doet dat ook. @ Roerei: lekkerrr Zuid-Frankrijk! Hoe lang ga je? En dan heb je daar je nod of nie? @ Anna hoe is het nu met jou? Ik probeer hier weer even de goede moed terug te vinden. Kost me deze maand even wat meer moeite, maar met kleine stapjes komt ie wel weer. Ga nu afleiding zoeken bij vriendin en vanavond verjaardagsfeestje. Fijn weekend allemaal! En panda nogmaals: duim duim duim!!
Sorry maar moet even mijn hart luchten. Zusje van vriendin van mij is zwanger. Dit wist ik al toen ik zelf nog zwanger was. Ze was weekje verder dan mij. Nu krijg ik net een app van die vriendin dan ze tante word van een nichtje. Leuk voor haar natuurlijk maar voel me er best kut onder. Ik had anders ook bijna geweten wat het zou worden, daarna vraagt ze of ik al over de tegenslag heen ben ligt aan mij of klinkt het beetje bot
lieve kinesteet!!! Dankjewel Super lief dat je zo aan mij denkt! Ga lekker afleiding zoeken meid, en het maakt niet uit als je een maandje er wat meer moeite mee hebt! (hier nog zo een ). En gewoon langzaam zoeken, je vind hem vanzelf wel weer!!! Dikke knuffel! Oh Elphaba, een beetje bot is het wel.. of je over een tegenslag heen bent en snap dat je verdrietig bent!! Ze bedoeld het vast goed, maar een tegenslag is nogal een understatement!! Dikke knuffel voor jou ook!!
Zei was ook de vriendin die toen ik vertelde dat ik zwanger was in mijn gezicht in plaats van gefeliciteerd er kan nog van alles gebeuren
oef, lekker zo een reactie erg direct. Iets te Ik heb net oa. 12 nieuwe panda's in ons aquarium gezet! http://www.hobbykwekers.nl/images/stories/zuid_amerika/corydoras-panda.jpg En nog 10 andere vissen Weer een beetje voller
Iemand moet me een mep verkopen!!! Arghhhh had vanmiddag de testen binnen gekregen, en meteen een gedaan natuurlijk (4 uur niet geplast ofzo we waren weg) en ik (en mijn man ook) denken iets lichts te zien...... Had ik nu maar niet getest Kijken jullie eens mee?? Foto is na 12 min ofzo al wel :s
en nu de test opdroogt, lijkt er wat duidelijker wat te staan, maar das ongeldig toch?! *verkoop mezelf nogmaals een mep* gewoon weggooien en niet meer naar kijken?!
Als je te lang hebt gewacht kan het ook een indroger zijn. Zou gewoon over paar dagen nog eens testen. De meeste testen zijn na 10 min niet meer geldig. Ik blijf duimen voor je
De foto is wel na 12 min ja, en de streep kwam pas na 5 min ofzo. mmm dan zal het wel gewoon een indroger zijn Maar heb toch een beetje meer hoop ineens
Je bent nog vroeg met testen ook toch? Dus je hebt nog alle kans. En ik hoop mee voor je:. Nu weet ik ook wanneer ik altijd pas na mijn nod test.
ja veel te vroeg! Zit pas 10DPO en nog in de middag ook wou hem ook echt alelen uitproberen omdat ik s ochtends nooit zo wakker ben en ik mezelf ervoor aan zie hem dan verkeerd om te doen o.i.d. Ja echt hoor, de tip, test op/net na/heel net voor je NOD want hoe dan ook zit ik nu in de stress.. ARGH en anders had ik vanavond lekker een wijntje enzo gepakt. en nu.. lijkt me toch slimmer om het niet te doen?? Zie je wel iets op die test eigenlijk? Of heb ik gewoon een reuze goede verbeelding? (die ik opzich best heb.. en ik wil graag.. dus het kan wel echt)
ik heb om ook eens bij het onderdeel ovulatie en zwangerschapstesten gezet. Zit niet veel anders op dan afwachten Mijn hobby
Oh panda ik reageer echt even speciaal voor jou!! Ik zie heel licht iets Verder lees ik 1 keer per dag jullie verhalen en lach me dan rot!! Met mij alles prima, morgen of maandag uitgebreid verslagje. Kon panda d'r test even niet negeren. Succes met wachten nu!
Anna!! Je bent een enorm lieve schat!!! En ik ben blij dat het goed met je gaat en je om onze verhalen kan lachen!!! En nogmaals, echt super lief dat je hier op reageert!
Ik denk dat ik misschien ook wat zie! Mijn negatieve test was na 3 uur nog negatief hoor! Ik kan ook niet turen... Spannend!
Oh, en ik zou niet drinken.. Had alcohol niet ook een negatieve invloed op de innesteling? Koffie las ik dat iig wel over. Iets met mindere doorbloeding van het slijmvlies.