Ze zeggen tussen 4 en zes weken en zit nu op week 5. Ben idd denk ik enige die hoopt ongi te worden. Word hier zo moedeloos van. Heb wel af en toevoeging achtige buikpijn. Stemmingswisselingen en puistje
Dank iedereen voor het duimen!! Zo spannend dit! Nagelbijten doe ik niet meer aan had ik een hele smerige soort nagellak voor , om het af te leren
Ik vlieg er ook ff snel in....heb visite maar moet ff reageren, panda wat spannend!!! Ik ben ook heel slecht in tuurstreepjes maar ik lijk heel wazig wel iets te zien. Ik hoop het zo voor je!
en ik durf (nog) niet!!! Heb echt mega slecht geslapen, lag er pas rond middernacht in, en sliep niet voor half 2 en om 5.50 *poef* wakker. Maar denk dat het voor de plasconcentratie beter is nog een uur/ ander half uur te wachten toch?! Borsten doen niet echt pijnlijk meer en lan me niet meer herinneren hoe dat de afgelopen ochtenden was (sowieso s ochtends altijd minder dan s avonds) misschien dat het toch een voorgedrukt streepje was oid. Pfffft
Mijn borsten doen nu pas zeer. Echt! Eindelijk heb ik volle borsten Als je het nog op kunt houden wacht je nog even. Urine zit inmiddels wel zo'n 7 uur in je blaas, dat is al best lang! Maar wat je zegt, het kan alle kanten op! Het is gewoon te spannend..
Spannend panda, ik ben ook aan het duimen hoor! Ik begon trouwens ook pas op nod last van mijn borsten te krijgen.
Ik ga tot 8 uur wachten! En probeer zo veel mogelijk te hopen maat zo min mogelijk op te rekenen. Vind het echt reuze spannend naja hoe dan ook... Heb in ieder geval nu een keer de ervaring van een tweede streepje gehad
Panda, al is het nog geen 2e streepje, er is nog geen bloed! Dus ook dan kan het dan nog alle kanten op.
nou volgens mij beidde zo omo wit als maar zijn kan Was die van gisteren gewoon een vals testje ofzo hé bah. Was ook te mooi om waar te zijn
Ik zie het ook niet.. Als je op NOD niet ongesteld bent weer een testje? Hè bah...waarom nu geen duidelijkheid?
Ja, aan de andere kant, hoe duidelijk is een witte test Wel vaag van dat streepje gister.. Maar goed, wacht nu inderdaad t/m woensdag, en dan als ik niet ongesteld word nog eens . Er is nog een mini beetje hoop!
jammer panda! had gehoopt dat je nu een mooie test in handen kon hebben! Ik duim verder tot je het (woensdag) hebt laten weten RoIn, je was weer lekker vroeg wakker... ik lag hier half 6 naar het plafond te staren, maar gelukkig nog wel uurtje gelukt. Gisteren is het niet gelukt om niet te vertellen dat ik zwanger ben. Ze kwamen op een gegeven moment met bonbons met alcohol er in. Tja... kan moeilijk zeggen dat ik die ook niet eet omdat ik geen alcohol drink Heb het toen maar verteld... scheelde een hoop om dingen heen draaien Bloempje, jij ook weer vroeg wakker ik ga maar eens kijken of ze hier nog iets te eten hebben
lief dat jullie blijven duimen!! Vanmorgen ging het wel, zelfs toen ik die witte testen voor de 85ste keer bekeek om te kijken of er toch niet iets op te zien was Maar heb nu wel even een inzinking heb natuurlijk ook mega slecht en kort geslapen Ik hoop echt zo dat het ooit nog lukt!! Ben het soms zo zat dat het iedere keer niet lukt .
Oooh panda wat jammer dat je niet nu gewoon een duidelijkere test in handen hebt! Ik weet denk ik hoe je je voelde.. je deed ze vast met kloppend hart. Zoo spannend hè, zo'n test. Ik snap je teleurstelling en frustratie, bah bah bah. Maar hee.. it ain't over till it's over! Je zit nog steeds dagen voor je nod en feit blijft dat er gisteren een heel licht streepje te zien was. Ik blijf duimen hoor! Zo, nu ga ik weer even terug mn bed in, ben beetje katerig, maar wilde even komen kijken hoe t met jou is. Hou vol hoor meis, het komt hoe dan ook. Linksom of rechtsom. Maar deze ronde is nog niet voorbij!!
Echt jammer panda maar idd zolang je niet ongi bent kan er nog vanalles. Geen bloed geeft moed dus duim ook nog voor je
haha Kine! Slapen jij Super lief van je! Zat inderdaad, kloppend hart, trillende handen die druppels in die kruidvat test te doen hahaha (en ik en trillende handen, heb het echt bijna nooit, heb super vaste had, schilder ook miniatuurpoppetjes, met veel detail (tussen de 0.5 en 5 cm groot) Ik weet ergens ook, het is niet over, tot ongi is doorgebroken... en man en ik twijfelde zelfs even of we toch niet een heeeeeeeeeeeeel tuurstreep zagen.. maar besloten nee , is toch negatief. Maar door dat 2de streepje gisteren had ik gewoon wel meer hoop dan normaal naja, voordeel is, het is lekker weer, en ga vanmiddag echt met een heerlijk glas cava in de tuin zitten!