30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @Anna, het klinkt alsof je alles een beetje een plekje hebt kunnen geven. Wat fijn! Wat Kinesteet zegt, ook jouw tijd komt en ik ben het bewijs dat je gewoon weer zwanger kan worden na een miskraam.
    Die pauze die jullie dan in willen lassen, is die dan om te voorkomen dat je uitgerekend bent met je trouwen? of stop je dan tot na je trouwen?

@Kinesteet, hoe ver ben jij nou in je cyclus? ik zal zo even kijken hoe ik die ff nou heb toegevoegd.:cool:

@RoIn, gaan jullie helemaal niet weg of nog wel een weekend of zoiets?

@Panda, hoe is het nu? al iets gespot? Ik hoop zo dat het alsnog wel zo gaat zijn voor je! (heb je stukje ondertussen gelezen ;))
    Wat klinkt jouw vakantie geweldig! Wil wel in je koffer :)

@Mlady, iets is in ieder geval beter dan niets. het is toch weer wat ervaring op je cv.
    Wat je streepjes betreft denk ik toch dat je hem wel hebt gehad, maar voor de zekerheid zou ik hem inderdaad nog even aanhouden...

@Bloempje, hoe is het nu?

@Elphaba, is je ongesteldheid er al?

@Roerei, hoe is het op het wachtbankje?

Ik heb zelf een prima weekend gehad. Daar dus wel verteld dat ik zwanger ben ivm de overmatige alcohol die ze daar drinken en eten.
    Vanmorgen opnieuw getest, is nu wel overduidelijk. Is voor mij de eerste keer dat ie zo duidelijk is. Heb er nu dan ook meer vertrouwen in dan de laatste twee keer.
    Verder heb ik vandaag een avonddienst. Mag me om 15.00 melden. Tot die tijd doe ik lekker rustig aan.

Bijgevoegde bestanden:

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oh wat wappert onze vlag toch weer vrolijk. Bevrijdingsdag! Yay! Proost op een relatief zorgeloze toekomst voor onze kindjes!

@Kinesteet nee geen festival voor ons vandaag. Ik heb allerlei romslompdingetjes en manlief is vandaag gewoon aan het werk. Veel plezier vanmiddag/vanaaf!

@Anna fijn weer iets van je te 'horen'. Nog fijner dat je er dit weekend goed over hebt gepraat met je lief. Een dip hoort er natuurlijk bij! Ik proost met een kopje passie&liefde-thee op jouw (onze ;)) volgende mooie zwangerschapstest! ;)

@Panda die vakantie van jullie is om jaloers op te worden! Ik dacht dat de Pyreneeën al heel wat waren, maar oké ;) Canada wint! :D Die boottocht! :$ <3

Maarre ik hoop ook écht dat je kunt wachten met testen. Als het goed zit, zit het goed toch? Dan hoef je jezelf ook niet bewust te gaan zitten pijnigen met kans op een negatieve test! Laat je maar lekker afleiden vandaag. Je kunt het! ;)

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wauw, da's inderdaad een heel mooie test! Nou, gefeliciteerd hoor Vlindertje!

Draai je eigenlijk ook nachtdiensten? Dat lijkt mij zo zwaar!

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dat is een enorme dip vandaag! Wanneer was je eerste cyclusdag? Zou dit je eisprong al kunnen zijn? Dan dipt je temp toch? En wanneer denk je dat je je NOD nu hebt?

(dat is waarom ik een banner trouwens mis - sorry dat ik elke keer op de banner terugkom hoor, maar ik zie wel in welke ronde je zit, maar heb geen idee op elke cyclusdag je zit, en dat is met zo'n banner in 1 oogopslag duidelijk)

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mlady, je eisprong komt zo'n 12-28 uur NA je positieve test! Dus je zit helemaal goed hoor! ;)

Vlinder, mooie test joh!

Prachtig, die walvissen bij canada stonden ook nog wel op mijn lijstje! Maar ik ben me daar een partijtje zeeziek! :)

Vlinder, nee, wij willen een nieuwe badkamer, dus tja, daar gaat het geld dit jaar naar toe.
    Lijkt me niets om met een baby te moeten pendelen tussen familie om te douchen etc..
    Dus gaan we fijn dit jaar doen!

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mlady, voor je ei schommelt de temp meestal wat meer.
    Het kan best zijn dat Kine haar temp door de alcohol en laat naar bed gaan de voorgaande dagen juist wat hoger was dan dat ie hoort en dat ie nu goed zit :)

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @Mlady, ik werk geen nachtdiensten. Zou er op dit moment ook niet aan moeten denken. Wel draai ik gebroken diensten. En die komen ook best pittig aan zeg maar. Toch probeer ik op het moment wel zoveel mogelijk te werken. Mijn uitkering straks wordt berekend op wat ik de laatste maanden heb verdiend...
    Overigens, ik heb deze maand ook maar weinig gesekst rond ei...

@Kinesteet, ik denk niet dat dit je eisprong al kan zijn... dat zou wel echt heel erg vroeg zijn...

8. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    #2348 Kinesteet, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt: 5 mei 2014
    Hhaha nee dames, geen eisprong. Ik zit op dag 4 van mn cyclus.. ben vet ongesteld!
    Het zal wel met de onregelmatigheden van de afgelopen dagen te maken gehad hebben denk ik.

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Kinesteet: Volgens mij kan je in FF markeren als je onbetrouwbare temp hebt gehad (alcohol!!! ;) ) ik zette dat er in ieder geval bij, want als ik veel gedronken had, was mijn temp in de war :D

Maar voor je eisprong kan je temp enorm wisselen (bij mij in ieder geval wel).

Leuk dat je hem erbij hebt :D

en denk ook niet dat dit je eisprong al is, anders heb je een cyclus van 2 weken ofzo ;)

MLady: Op haar temp kaart, kun je ook de cd zien :D en ik denk dat je dagen sexytime prima waren als je de 29ste een positieve ovu test was.

vlindertje: Mooie test :$:cool::D ik wil ooooooooooooook!!! :D

Kine, oh dat lijkt me momenteel echt het meest vreselijke nieuws om te krijgen.. poeh poeh poeh.

Ik ben dus express veel aan het drinken momenteel , dan heeft testen in ieder geval geen zin :p en vanmorgen had ik er en geen zin in , en ben ik meteen gaan plassen :d

En inderdaad, ALS ik zwanger ben... dan kan ik beter wachten.. want hoe duidelijkere test, hoe beter en die test eerder veranderd niks aan het geval dat het wel (of niet) zo is. en momenteel ben ik meer bang voor een nega test dan voor mijn menstruatie :$. Ik had gisterenochtend toch wel echt gerekend op (lichte/ op zijn minst tuur) streepjes. Dus viel echt enorm tegen dat er niks was! (ook al had ik wel 100x tegen mezelf gezegd, dat dat net zo goed mogelijk was.. )

Vlindertje: Heb ik wat gemist, of moet je weg bij de baan waar je nu zit? Ik heb ook heel lang onregelmatig gewerkt (dag/avond/nacht/weekend diensten) en ook hele lange dagen (14-16 uur per dienst). Heb ik totaal 8 jaar gedaan, maar na 2 jaar heb ik wel bijna 4 maanden doodziek thuis gezeten, omdat ik ook 6 dagen werkte :$ (werk was wel erg leuk namelijk ;)) daarna toch geleerd om wat meer grenzen te stellen en uiteindelijk een carrière switch gemaakt en werk nu maar 32 uur per week :p bevalt wel heel goed, en heb nog steeds heel leuk werk :D

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Uitkering? Joh! Jemig.... Tot wanneer loopt je huidige arbeidsovereenkomst?

11. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Nee ik zit daar prima, maar met je zwangerschapsverlof wordt je uitkering gebaseerd op je laatst gewerkte 12 maanden. En hoe meer ik dus werk hoe hoger die uitkering zal zijn ;)

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Echt?! Ik dacht bij ons dat je gewoon je salaris blijft krijgen en dat je werkgever een uitkering krijgt. Maar heb eigenlijk ook geen idee ;)

Weet wel bij een eigen bedrijf dat het zo werkt, dat heb ik voor een vriendinnetje eens opgezocht. Maar in dienst ook ?! :$

13. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Wat je zegt klopt wel, maar mijn loon wisselt door mijn onregelmatigheid dus flink en dan gaan ze een gemiddelde van 12 maanden nemen..

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    aaahhhh ik snap nu :D sorry , maandag ;) werkt allemaal nog wat langzaam hé ;)

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik dacht net... bestel dat vlaggenspul ff online :$ wat een keuzes!!! Ik dacht, er is gewoon 1 pakket en klaar :$ helaas :p

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Whahahaha heb jij dat :D En ja het is nog altijd maandag... :p

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ohw haha ja die winkels heb je natuurlijk ook nog, haha!

Waar ben je aan het kijken? Ben wel benieuwd naar al die verschillende pakketten dan?!

(Wij hebben een witte kunststof houder aan de muur, een witte el cheapo mast met plastic oranje 'dop', een vlag en een wimpel.)

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik wou gewoon 1 pakketje, zo van, bestel en klaar :D maar :

Online vlaggen bestellen - Nieuwenhuizen Vlaggen & Masten
    Vlaggenstokken en houders bij Faber Vlaggen

Maar zo een witte kunstoffen, en dan zo een houder, schroef je gewoon aan de muur toch? buiten? (ik ben echt een vlaggenleek ;) )

wat is een wimpel?! Zo een hele smalle vlag toch?! (wat ik zei, ik heb er echt geen verstand van :D)

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
  20. Simran

Simran Lid

5 mei 2014
    81
    0
    6
    Vrouw
    Rotterdam
    Hi

Vorig jaar getrouwd met de liefde van mijn leven, we zijn al 23 jaar samen (ja, hij was mijn eerste vriendje )

Nu ben ik 34 wordt over een maand 35, mijn man wordt dit jaar 38 en we willen heel graag kinderen.

Nu heb ik in december 2013 mijn Mirena laten verwijderen en mijn cyclus is goed op gang (kan mijn klok erop gelijk zetten !)
    We zijn niet meteen heel heftig begonnen met klussen v.a. december. Mijn man kreeg toch wat koudwatervrees. Hij wilde nog dit in het huis doen en dat in orde maken bla bla bla.

Maar nu er 7 kindjes in onze directe omgeving op komst zijn is het toch gaan kriebelen en gaan we nu officieel onze 2e ronde in.

Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden en dat gaat over het algemeen goed totdat mijn ovulatie in zicht is..... dan kan ik het gewoon niet van me afzetten.

En die gedachten: ik ben al straks 35 en wat als het niet meteen lukt. Bovendien heb ik een BMI van 31 en heb ik echt onwijs mijn best gedaan om af te vallen, maar sta nu al gewoon 4 jaar stil op hetzelfde gewicht....

Verder werkt mijn man offshore, dus twee weken op en twee weken af en dan moet hij maar net aan land zijn op het moment dat ik mijn ovulatie heb.....

Zorgen zorgen zorgen......

Deel Deze Pagina