30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmmm letters zijn echt koeieletters geworden...kreeg ze niet meer gewoon..bleef alleen op groot staan..misschien is dat wel voorbestemd, lekker duidelijk zo iig :p

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik snap wat je bedoelt panda. Heeft bij ons ook even geduurd voor we de stap naar zkh hebben gezet. Maar ben er nu heel blij mee. Vooral omdat ik nu weet dat bij mij niet helemaal goed zat en nooit of zo goed als niet zwanger kon raken zonder med.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Elphaba, we hebben afgelopen januari al wel onderzoeken laten doen, zaadkwaliteit, eisprong kwaliteit en check of de eileiders doorgankelijk waren, maar dat was allemaal goed :) opzich gelukkig maar soms wou ik wel dat er iets simpels gevonden was en dat dat oplosbaar was ook.

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    :D hihi heel mooi duidelijk!!! :D

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat kan ik me dan wel voorstellen panda. Alleen nog maar frustrerender lijkt me.

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Maar, in vergelijking met jou moet ik niet zeuren. Je bent ruim dubbel zo lang bezig als ik.. :$

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    @ Panda: ooooh wat een spannende dagen heb je gehad! Ik dacht vanmorgen gewoon, misschien is Panda zwanger! Het leek me zooo tof!
    Nu lees ik dat je net rozeverlies had… BUUU! En nu rood.
    Oooooh wat jammer meis. Ik had het zo gehoopt voor je!
    Ik snap dat je een potje wilt huilen, en gewoon even goed de balen in hebt. :( Dat mag! Is gewoon even zo.
    En daarna herpak je jezelf weer en op naar de volgende ronde. En dan ga je lekker naar Canada en wie weet lukt het daar wel! Je hoort wel vaker dat mensen makkelijker zwanger worden op vakantie.
    Die ene keer dat ik zwanger was, had m’n vriend in elk geval vakantie.

@ Simran: welkom! Gzellig dat je mee komt kletsen. En heel herkenbaar wat je allemaal omschrijft!
    Wat bijzonder dat je je liefde al zoo lang kent joh! Gewoon al begonnen als kinderen! :D

@ Bloempje: wat fijn dat je wat meer rust hebt gevonden. Kan me voorstellen dat het ook helpt dat in elk geval 1 factor meewerkt. 
    Lastig om te voelen wat je voelt soms… Dan wil je het te veel uitdenken. Heb je al besloten of je meegaat naar de teamdag? Soms helpt het om een beslissing te nemen en dan te kijken hoe dat voelt. Kun je hem altijd nog wijzigen.

@ Elphaba, hoe is ‘tie nou? Voel je al iets naderen? Ik hoop het voor je meid. Na een mk kan het even wat langer duren, tot zes weken heb ik begrepen. Heb je nog een echo gehad tussendoor eigenlijk? Dan kon de gyn miss zien waar je ongeveer zat in je cyclus. Hoe lang wacht je nu sinds de eerste dag van je mk?

@ haha RoIn wat een grappige overpeinzingen heb jij! Ont-nuchteren.. goh ja daar heb je een punt.

En over die calorieën in een zaadlozing.. Whaa maar niet meer slikken na het :p :$!! :D

@ Roerei hoe is het met jou?

M’n bevrijdingsdag was leuk, lekker met vrienden in het zonnetje gezeten. Wel voelde ik me achteraf minder fijn. Veel vrienden met kindjes, en ik vind die kindjes zo leuk, en dan zie ik ze gezellig als gezinnetje naar huis gaan, en dan wil ik ook zo graag. Ik wil daar gewoon bij horen, ik wil dat OOK! Dus daarna voelde ik me toch wel weer n btje verdrietig.
    Maar we rapen ons weer op en we gaan gewoon door!

8. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb een week nadat ik vruchtje verloren heb nog een echo gehad om te kijken of alles weg was. Op een beetje bloed na was alles weg. Ik moet geloof k rekenen vanaf het helderrood verlies is mij vertelt dan zou ik vandaag op dag 33 zitten. Dat is wat mijn normale cyclus is. Anders was het zaterdag 5 weken. Dus wacht zoiezo nog tot volgende week en anders bel ik even naar d gyn. Maar heb wel elke keer buikpijn. Dus hoop dat vandaag of morgen doorzet dan kan ik weer met de clomid beginnen en van start gaan:D

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    zo, toch maar even een potje gehuild in de auto. Zo kut is dat, voelt dan even zo eenzaam en super frustrerend! :p maar goed, weer over, heeft opgelucht :) in en uit ademen en weer door!

elphaba, hopelijk zet het inderdaad snel door nu!!

10. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Goed zo meis, gooi het er maar even uit! Het is waar: lucht altijd op. Kun je iets leuks doen vanavond? Lekker met je lief aan de cava en oesters ofzo? :D

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oh maar was het nou niet bij jou in de familie dat kindjes uit de bloemkool kwamen? ;):D

Ik kom uit een motorrijdende familie: pa rijdt (ma in zijspan), zusje rijdt, zwager rijdt, broertje rijdt, schoonzusje rijdt... Niets was leuker dan met z'n allen een rit maken. We zijn ooit bijvoorbeeld naar het vestingstadje Bourtange (prov. Groningen) geweest, allemaal op eigen motoren. Was geweldig en ZO stoer! :D

Ik heb m'n rijbewijs in 2004 gehaald, toen ik nog met m'n ex was (die ook motor reed) en geld nooit een issue was (want ik had gewoon fulltime werk enzo). We hadden toen twee auto's en drie motoren...:$ En een stalling voor de motoren en een caravan :$ Wat een tijden. We wilden eind 2006 een woning kopen en om de verbouwing te financieren hebben we toen de caravan en één motor weggedaan. Toen ons appartement verkocht was en de financiering van het nieuwe huis rond, begin 2007, bleek hij een affaire te hebben. Heisa, storm, hij maakte dat uit, hangende pootjes, och och och. Ik heb het hem vergeven enzo, dus we gingen met de verbouwing aan de slag, maar bleek hij een paar maanden later gewoon weer met een ander te zijn.

We hadden toen allemaal gezamenlijke inboedel, een gezamenlijk bedrijf en een gezamenlijk huis. Dat huis is trouwens met enorm verlies verkocht in 2009, omdat de crisis al was begonnen toen hij het nog steeds niet wilde verkopen (omdat hij dacht dat hij de hypotheek wel in z'n eentje kon opbrengen met z'n nieuwe vlam - nou dat konden ze dus niet :cool:)

Het is nog tot een rechtszaak gekomen in het voorjaar van 2009. We hebben op een gegeven moment een schikking getroffen, maar ik ben er ongelofelijk mee het schip in gegaan.

Anyway... allemaal verleden tijd, ik kan het al lang met droge ogen vertellen. Maar dat is dus hoe ik mijn motor verloor ;)

Ik vind het toeren vooral leuk. De wind in je gezicht, de vrijheid, de kracht van de motor onder je... Heerlijk. M'n motorrijdende familie woont niet in de buurt en als je niet samen met iemand anders kunt rijden, dan is het lang zo leuk niet.

Het is allemaal al zo lang geleden... m'n huidige lieve hubbie heeft me nog nooit op een motor zien zitten! :D Motorrijden zou niets voor hem zijn. Woon-werkverkeer heb ik altijd met auto of OV gedaan - als je er representatief uit moet zien op je werk, zijn een motorpak en een helm op je hoofd niet zo praktisch ;). Dus tja... Allemaal ingrediënten voor een motorloos leven.

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    @ Mlady: WHUUUUT :$ :$ :$?!! Woow wat moet jij je belazerd hebben gevoeld. Wat erg voor je meid.
    Goed om te lezen hoe je weer opgekrabbeld bent hoor, respect!

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wauw MLady! Wat een verhaal! :$:$ jeetje meid! inderdaad respect hoe je weer verder bent gegaan zeg!!

Kine, we hebben nog genoeg cava :D dus misschien inderdaad flesje open maken vanavond, werk morgen toch thuis ;)

Als ik thuis kom, ga ik toch nog een testje doen heb ik besloten. Als deze namelijk negatief is, dan denk ik gewoon: bevruchting is wel gelukt, maar de innesteling gewoon niet. En dat geeft me in ieder geval het gevoel dat ik een stapje verder ben :) zovan, het is in ieder geval een beetje gelukt :)

En als die zo een zelfde streepje heeft als zaterdag.. gooi ik de testen weg :) dan bestempel ik ze als foute batch.

Of is dat geen slimme actie?!

14. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    @ Panda, ik zeg: stapje voor stapje. Doe eerst de test en bekijk dan hoe je het voor jezelf gaat framen. Idee? :)
    Al vind ik de eerste al een hele goeie: dan is het gewoon een beetje gelukt!

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mlady:
    Goh, het is een beetje mijn verhaal, behalve de motoren dus.. Zelfs het jaar dat jullie uit elkaar gingen en het opknappen van een huis en een ander. Ook allemaal gebeurd hier.
    Een hele tijd wist ik dan ook zeker nooit meer een man te willen..!

Goed, kwam 3,5 jaar geleden toch verandering in.
    Totaal ander type dan waar ik normaal op viel, maar dat type blijkt ook niet geschikt voor een relatie. Nou ja, nu dus zwanger :D

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oooh panda! Wat ontzettend jammer toch. Knap hoe je je berichtjes altijd zo opgewekt schrijft, vol met smilies. Het is een beetje een masker hè? Goed dat je het even van je af hebt gehuild. Balen balen balen. K*t. *knuf*

Oh en trouwens: inderdaad liever nu een kortere cyclus dan gebruikelijk, dan een langere - dan had je overtijd geleken en was je door al die hoop + negatieve tests helemaaaaal gek geworden!!

Je zit in de auto, ben je vanmiddag vrij? Of had je je eventjes teruggetrokken...?

Ja inderdaad de 1e dag met roodverlies wordt gezien als 1e cyclusdag. Hopen dat het doorzet, het gaat de goeie kant op!!

Wat snoezig zeg! Ik ken wel twee verhalen van meiden die sinds hun 17e zijn met de man waar ze inmiddels mee getrouwd zijn, maar jij spant de kroon! Te schattig!

Wat leuk, wij op 27-7 en inderdaad, er was toen een mega hittegolf :D

Ja, dat met die pannenkoeken begon als volgt. We hadden het over onze relaties en over dat sommigen getrouwd zijn. Vlindertje bleek haar huwelijk te hebben gevierd met een diner in een pannenkoekenrestaurant. Toen vertelde ik, dat wij onze verloving aankondigden tijdens mijn verjaardagsdiner met familie in... een pannenkoekenrestaurant. Daarop buitelde iedereen over elkaar met vertellen dat iedereen pannenkoeken zo lekker vond en vervolgens ontstond inderdaad dus het idee om pannenkoeken te gaan eten als we hier allemaal zwanger zijn :D

Ja en vanmiddag weer. Op beide verscheen hetzelfde soort fletse streepje als op de andere ovulatietestjes. Misschien blijf ik toch nog wel doortesten... Wat VAAG man. :-S

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Het hele verhaal heeft vorig jaar nog een heel naar staartje gehad.
    Ik heb het betreffende huis nl nog steeds..en wat heeft het me een ellende gekost..

18. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Heb het idee dat je dat goed ziet Mlady. Mij vallen de smilies in panda's posts ook altijd zo op :).

Argh! Irritant hoor die onzekerheid. Doe je nu ook tempen? Dat schijnt toch echt uitsluitsel te geven. Ik heb er in elk geval al mn hoop op gevestigd deze maand!

19. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ooh wat shit RoIn..watdan?

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik heb heel lang niet meer in de liefde geloofd. Echt dat ik in gierend janken uitbarste tijdens een liefdesverklaring tijdens GTST. Dat ik gewoon ziedend van woede was op de scriptschrijvers - wat een leugenaars vond ik het. Hahaha gelukkig heb ik mezelf na de rechtszaak wel herpakt :D Ik bleek gelijk te hebben en dat heeft hij gevoeld in z'n portemonnee. Oh en z'n nieuwe liefde heeft dat ook gevoeld, want die waren toen al getrouwd in gemeenschap van goederen (bwhaha, het voelt nog steeds goed).

Ik heb m'n lieverd ontmoet via internetdaten, hij was de zesde date ofzo. Héél anders dan m'n ex inderdaad. Tja misschien verandert zo'n ontploffing van je relatie ook wel je kijk op het type kerel waar je op valt :(:D

Gelukkig kan ik (al lang) weer in de liefde geloven RoIn! Ik geloof zelfs weer in 'happily ever after' :D

Deel Deze Pagina