oooh ja, echt! moet nieuwe fles kopen trouwens. een whiskeyglas met 43, puur, en dan met een klontje ijs. heeel rustig nippen. jummie! Ik moet het trouwens maar weer eens zeggen meiden: ik vind het tof hoe we elkaar steunen en oppeppen! En Vlindertje: hou moed, meid!
Nee, krijg snel traantjes in me ogen met jullie lieve berichtjes en de verschrikkelijke verhalen van jullie... Doet me denken aan mijn lerares... gingen op school de film tweeling kijken. Gaat over een tweeling die in de oorlog uit elkaar wordt gehaald. Aan het eind is het best treurig en mijn lerares viel echt in janken uit. Was op dat moment 20 weken zwanger (nu week of 4 terug... Ze vertelde het echt twee dagen na mijn eerste miskraam.. kon dr wel vermoorden ) Als ik goed gerekend heb zit ik op 6 januari. De 4e is mijn zwager jarig en de 7e een verstandelijk gehandicapte man van wie we bezoekvrijwilliger zijn. En tja.. paar dagen eerder zit ik eerlijk gezegd ook niet op te wachten. Vorige keer trouwens uitgerekend op mijn verjaardag... dus dat vind ik niet zo heel erg dat het niet zo gaat zijn
Heb overigens sinds twee weken terug ook het vak palliatieve zorg van haar erbij. Ga je over overlijden en zo praten. Wordt straks nog leuk met twee van die emo's in het lokaal
Sja je hebt niet alles in de hand! Die (goeie) verfilming komt van het gelijknamige boek van Tessa de Loo. bol.com | De tweeling, Tessa De Loo | 9789029587723 | Boeken Is wel een ongelofelijk goed verhaal. Heeft nu alleen een beetje een lullige context gekregen voor jou Maar weet je, als jij straks gaat vertellen dat jullie een kindje krijgen, dan zul je misschien zelf ook weer mensen voor t hoofd stoten, waarvan je niet wist dat zij ook een kinderwens hebben...
wahaha niet alleen voor jou hoor! Maar ik probeer altijd op alles en iedereen te reageren, maar dat wordt zo wel lastig gemaakt Hier nog 21 berichten voordat ik senior wordt
-Zalm eten -Carpaccio eten -Lekker in de zon kunnen liggen zonder kans op zwangerschapsmasker -Vliegvakantie kunnen plannen wanneer je maar wilt -Van de zomer niet als aangespoelde walrus op het strand liggen -Gewoon nog lekker een avondje naar een kroegje kunnen omdat je niet moe bent of wordt weggekeken omdat het echt niet kan als je zwanger bent.. -niet 60% van de dag doorbrengen op de wc, of omdat je weer moet plassen. -Door kunnen slapen -Oh en geen buikpijn die je ineens gaat analyseren.. @Vlinder, ik heb het sinds begin van de middag tot nu ook. Echt van die buikpijn dat het lijkt alsof je iets verkeerds gegeten hebt... Maarja is het nu buikpijn die hoort bij de zwangerschap of gewoon normale buikpijn die ik voorheen ook wel eens had....Ik vind buikpijn wel echt heel vervelend maakt me een stuk onzekerder dan bv gevoelige borsten en pijn in onderrug...
Ik bedenk nog een hele belangrijke!! In atracties kunnen als je naar eurodisney gaat!! Btw... mlady, die film hebben we later gekeken, toen ik net mijn tweede mk had gehad. Heeft verder geen slechte emo waarde gelukkig!
hahaha Oei, is dat een ervaringsverhaal? Dat kan ik me voorstellen. Maar dat zal vooral komen door al die mk-verhalen die je toch stiekem zit te lezen. Waarschijnlijker is dat het om bandenpijn gaat, toch??
Helemaal eens Mlady! Vlinder, de datum zegt wel iets maar biedt absoluut geen garanties natuurlijk. Ik ken niemand die op de uitgerekende datum bevallen is.. Van 8 weken te vroeg tot 2,5 week over tijd.. Ik hoop alleen dat ik niet met oud en beval en dat is puur omdat ik me dan zorgen maak om de hond, die gaat zo tekeer met dat vuurwerk! Dan ben ik het liefst bij hem..
bandenpijn of ontlasting is het meest logische. Hier waarschijnlijk mijn ontlasting waar ik normaal ook wel last van heb, maar ja... slechte ervaringen in het verleden hé
Ik dacht eerst ook darmen, maar ik twijfel daar ook aan. Zolang het bij vlagen blijft en niet heftiger wordt ga ik er maar vanuit dat het hoort.. Vandaag brak het zweet me ook even uit. Het voelt echt als een heel heftige menstruatie, dat duurt bij mij dan een minuut of 10 en dan zakt het een kruik of warm bad is dan lekker!
Ik denk ook dat het mijn darmen zijn...aangezien mijn buik ook zo opgezwollen is. Ik moet gewoon weer eens een goed en flink potje kakken! Oh en Mlady het is een ervaringsverhaal van vriendinnen die zwanger waren. Die zeiden dat ze soms wel eens vreemd werden aangekeken omdat ze als zwangere in de kroeg stonden...wordt door sommige toch meer van je verwacht dat je 9 maanden thuis blijft broeden en de deur niet meer uitkomt. Oh en MK verhalen lees ik niet meer of iig ik zoek ze niet op.
De tweeling vond ik echt een prachtig boek!! Film nooit gezien denk ik. Oeh, zoveel buikpijn zwangere dames?! Ik ken wel verhalen hoor, vriendinnetje wat zwanger is heeft ook al vanaf dag 1 buikpijn. Volgens haar is het verschrikkelijk. Maar je.. je banden zijn nu een cm meter ofzo?! Die moeten ongeveer 50 keer zo groot worden En MLady: Ik vind het ook tof hoe we elkaar steunen!! Is echt heel erg fijn! Ik heb net nog een testje gedaan. Die is mooi helemaal wit. Moet heel eerlijk zeggen, dat ik het idee heb, dat de bevruchting is geweest, maar de innesteling niet goed gaan is nu. Misschien verzin ik het maar, maar ik hoop eigenlijk dat het dat wel is.. dat is voor het eerst dat ik denk, nu stap 1 werkt dan in ieder geval.. nu stap 2 (en 3: het blijven plakken) nog. Zijn er ook filmpjes over de innesteling?! Zaadjes en eitjes snappen nu hoe de bevruchting werkt... nu waar ze moeten gaan wonen !
whahaha panda!! Die filmpjes had ik ook wel mogen kijken Misschien heeft bij mij gewoon de oefening kunst gebaard