30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zo dat is ook best heftig hoor Panda.
    En ik kan me ook wel voorstellen dat je je dan heel alleen voelt. En jaloers, zijn toch jouw ouders en niet die van hen...
    Fijn dat alles nu wel goed is met je ouders, kan me ook voorstellen dat zoiets niet goed komt.

2. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Leuk RoIn, super spannend allemaal. Hoe voel jij je?

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag geen top dag, gisteren ook niet. Maar dat zal er wel bij horen! :) Moe, tegen misselijk aan, zo nu en dan wat kramp..
    Jij?

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Go Roerei!!! Ik heb net een banaan op :p

RoIn: Gewoon veel drinken, en veel plassen! (of werkt dat niet zo?!) en dat je dag doel maken ;):$:cool::D

Waar ging je ook alweer de flessen verstoppen?

@EllenDiana: Jij ook al aan het plassen voor MvM?

@Anna: ja ben ik ook wel blij mee dat alles goed is nu :) Hoe voel jij je nu?

Verder ben ik echt mega heftig ongesteld :$ voel helemaal niks.. (van krampen oid) maar loop wel leeg! Dat heb ik niet zo vaak.. stond net op om drinken te halen en dat..ohhnee... ik voelde dat het aan het doorlekken was :$ gelukkig werk ik thuis!

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Het is niet helemaal hetzelfde, maar zoiets ongeveer heb ik nu met mijn schoonouders. Mijn lief heeft één zus, die is 39 en weet dat ze met haar vriend nooit kinderen gaat krijgen omdat hij dat niet wil. Maar ze heeft het daar volgens mij best moeilijk mee. Mijn lief en ik zijn dus bezig, maar dat hebben we natuurlijk niet rondbazuind.

En ondertussen hebben mijn schoonouders kennelijk overduidelijk ook een kleinkinderwens die ze bepaald niet onder stoelen of banken steken. Ze hebben het kind van mensen uit hun straat al sinds die een baby was 3dagen in de week over de vloer, och och och wat is het toch schattig, verhalen te over. Inmiddels is die drie ofzo. En die mensen hebben een paar maanden geleden een tweede gekregen endie hebben m'n schoonouders nu ook een paar dagen in de week om te vertroetelen. Ik kan al die verhalen van ze af en toe niet uitstaan. Gut het zijn zulke lieverdjes!

Straks moet mijn kind nog met die kinderen wedijveren! :x

Uiteraard laat ik dit allemaal zo min mogelijk merken. Maar ik begrijp echt niet dat ze niet doorhebben dat ze hun eigen kinderen misschien wel pijn doen ermee. Zo van zij hebben nu wel surrogaat kleinkinderen, maar wij geen kinderen. *au*

Ongelofelijk vind ik het.

Tjee wat een verhaal, kennelijk zat het me dwars. Sorry voor al dat ge-ego hoor!

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha ja kl*te is dat hè? Ik heb dat een keer gehad op werk, mega vlekken bij m'n kruis... Ik werkte toen alleen erg ver van huis, dus kon niet even op en neer... Had gelukkig een lang shirt aan, heb stuk gelopen zodat m'n broek kon drogen :D en durfde toen weer te gaan zitten. Niemand heeft iets doorgehad en m'n stoel was later geen bewijsmateriaal ;)

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda: achter de kliko! :D

Nee, veel plassen helpt niet.
    Misschien ben ik ook wel gewoon een beetje grieperig?!

Mlady, lastig..
    Het is ook heel lief van ze dat ze die kindjes opvangen..ik weet niet of ze zich realiseren dat ze jullie (het ene stel bewust kinderloos en de andere bezig maar dat weten ze mogelijk nog niet?) daarmee kwetsen..

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars

Whahaha RoIn, NEE je bent ZWANGER!!!!! :D sorry hoor, dat ik lach om je een beetje niet lekker gevoel! Maar het klinkt zo als zwanger :D ik hoop dat je je snel wel weer beter voelt hoor!!

MLady: wauw dat is ook lastig, zou je het ze niet gewoon vertellen? Nu beseffen ze helemala niet denk ik dat ze jullie kwetsen. Mijn schoonouders waren ook zo.. en maar pushen op kinderen.. en sinds we het verteld hebben is dat weg en krijgen we zelfs ruimte om ons verhaal en verdriet te delen!

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    haha, ja super irritant! Ik doe meestal wel bewust een lang iets aan en hele donkere broek, heb het niet vaak, maar die keren dat zoiets gebeuren is echt zo irritant :D

Heb wel eens een meisje zien lopen in een wit rokje.. met op de achter kant een rode vlek!! :$ echt hoor, ik heb daarna nooit meer iets wits aangedaan ;) rondom mijn menstruatie dan :D dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dat overkomt! haha, ze kon ook echt niks verbergen. Heb toen echt gedacht, arm meisje!

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik zou het het liefst wel vertellen aan onze ouders. Maar daar is m'n lief nog niet aan toe... Ach, komt tijd komt raad. Komt zwangerschap ;)

En @RoIn ik denk ook niet dat ze bewust iets doen hoor... Ik verbaas me gewoon soms over de situatie. Handig, zo'n oppas gratis en voor niks! En als ik dan hoor hoe ze altijd voor die buren klaar staan. Soms midden in de nacht! Ik krijg dan soms wel van die jaloerse steken hoor. Maar ja. Piekeren heeft geen zin ;)

11. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    @ RoIn, zonder dat ik klagerig klink :) ik word in de ochtend al boerend en misselijk wakker. Dit houdt aan totdat ik ga slapen. Af en toe moet ik spugen en val in m'n stoel in slaap zelfs als er visite is :) dus dit zit wel goed :)

@ Pandavliegen, ivm een mk (zware mola) wil de vk eerst een hartje horen voordat de flessen komen. Maar heb me wel aangemeld!!

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat is een zware mola?

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja! Dat vroeg ik me ook net af..

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
  15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zo.. heftig!

16. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Thanks RoIn, dat is beter dan dat is zelf had opgeschreven :)

17. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Haaa meiden!

Ok ik heb even snel bijgelezen, maar red het echt niet om op alles te reageren.
    Ik heb wel alles gelezen hoor, dus leef met jullie mee!

@ Zwangeren: vervelend hoor die klachtjes ;). Maar nee, sterkte met de buikpijn! Het hoort er allemaal bij denk ik, er verandert gewoon enorm veel in je lichaam!
    Ik kan me voorstellen dat je er ook onzeker van wordt. Ik weet niet goed wat je daartegen kunt doen. Maar denk dat vertrouwen hebben gewoon het beste werkt, angstig zijn is nergens goed voor! Maar ik snap heel goed: makkelijker gezegd dan gedaan..

@ Relaties: jeetjemina wat een verhalen! Hoe verder ik kom, hoe meer verhalen over stomme exen! WoW! Geweld, drugs, liegen…
    Respect voor jullie allemaal hoor!

Ik heb geen stomme ex gehad.. Was soort van high school sweethearts, maar tegen alle (incl m’n eigen) verwachtingen in heb ik de relatie een paar jaar geleden verbroken. Heb daar nog steeds wel verdriet om, ondanks dat ik heel gelukkig ben met m’n huidige vriend.

@ Panda, was de cava lekker??
    Jammer toch, die witte test :x. Ook al wist je het eigenlijk al. En ik snap je theorie, het zou best kunnen dat iets niet goed heeft kunnen innestelen! Er zijn zoveel factoren die goed moeten gaan om zwanger te worden.. en misschien zit er inderdaad wel een beetje schot in de zaak. En gaan al die dingen wel goed als je samen met je lief tussen de prachtige natuur verkeert.
    Wanneer vertrek je nu naar Canada?

@ Roerei: nog 7 daagjes op het wachtbankje voor jou, spannennnnnd! Ik gun het je heel erg dat het nog op natuurlijke wijze raak mag zijn!
    Zo in elk geval lekker twee weekjes naar de zon. Fijn dat je ook nog probeert te internetten, anders gaan we je missen hoor! En je moet ons natuurlijk op de hoogte houden over je nod! :D

@ Goldfishie: ik weet niet even of ik iets gemist heb, maar wat was je reisbestemming? Fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad!
    Wat een nare droom had je! Ja het gaat je soms niet in de koude kleren zitten hè, je wil zoo graag zwanger zijn! Het vertegenwoordigt denk ik een angst om ‘alleen achter te blijven’. Maar ook jouw tijd komt! Sommigen van ons hebben er gewoon wat meer geduld voor nodig.
    Ik duim voor een knaller test op moederdag voor jou! :)

Zo, dan ga ik nu weer even verder aan de slag.

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ja dat :$ heel heftig

19. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Kinesteet! Je temp blijft vet stabiel! :D Hoe bevalt het tempen?

Cava was super heerlijk :D Ik vertrek de 22ste van juni pas, dus nog even kleine 2 maanden geduld :D

20. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Daarom ben ik ook wel blij dat ik met 7 weken al kan horen of er een hartje klopt. Was erg heftig. Ik kwam er met 5,5 mnd achter. Gek genoeg maak ik me overigens nu geen zorgen. Heb t idee dat het goed zit.

Deel Deze Pagina