30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    @ Annacatharina: wat is vergeet-het-niet-dag? :)

2. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dat ik er niks meer van merk, maar wel nog moet verschonen....

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Een goede middag meiden, ik weet niet wie het zonnetje heeft besteld, maar lekker issie in ieder geval

Junyor, welkom! wat een verhaal heb je al achter de rug zeg.. Nu ben ik alleen nog nieuwsgierig naar je leeftijd ;)

Kinesteet, wel lekker dat je tijd hebt om te lezen op kantoor... heb er tijdens werk helaas echt geen tijd voor... Maar ben nu ook bijna half uur kwijt om te lezen en te reageren hahaha

Golfishie, gewoon hard roepen naar je ei... misschien hoort ie je en springt ie zelf naar beneden... Veel plezier en succes vanavond :p
    Mocht ik deze maand geen succes hebben zal ik volgende maand is proberen te gaan tempen om te zien wat mijn lichaam doet.

Olivie, wel raar dat ineens je cyclus veranderd... hoop dat het een van de twee keer is dat je lichaam afwijkt... (schijnt 2x per jaar "normaal" te zijn...)

MLady, die thee geweldig!! haha! zal hem ook is halen als het deze maand niet lukt hehe. Kunnen wel een keer meeten als je dat leuk vind (natuurlijk wel in pannenkoekenhuis dan hahaha)

@panda, ik las van iemand anders de tip voor mexico... ik kan beamen dat het daar inderdaad geweldig is. Mijn ouders hebben ons daar heen mee naar toe genomen toen ze 25 jaar getrouwd waren. Was echt super.
    werk jij zo ver van je huis af of stond alles zo verschrikkelijk vast? Ik vraag me nu gelijk af of je een heel bijzonder beroep hebt :p

RoIn, kun jij geen groepsadviseur worden ahahaha je klinkt heerlijk positief over de invulling van de avond van goldfishie :D

@annacatharina, hoe verzin je het, wel handig hehe :D

Voor de rest vind ik sexytime inderdaad ook wel toffer klinken. Moeten we maar een standaard van gaan maken hier haha!
    Ik loop alleen wel voor op jullie qua cyclus... hier al aan het wachten en wachten en wachten... Maar dat belet niet om geen sexytime te hebben hehe doe gewoon met jullie mee :p

Mocht ik er niet meer aan toe komen te reageren... ben dit weekend in België. Even lekker ontspannen bij vrienden. En hopelijk even niet teveel bezig met zwanger worden... De moeilijkste dagen zo op het wachtbankje... en dan na te gaan dat het voor mij pas de 3e keer is terwijl enkelen van jullie er al veel langer mee bezig zijn...

Fijne dag nog allemaal en geniet van het zonnetje :)

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ahaa :) Ik snap m.

5. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Veel plezier in België Vlindertje! Hoop dat het inderdaad lukt om het even los te laten. Ik probeer dat soms door een feestje / avondje doorzakken. En dan voelt dat de volgende dag weer heel slecht :S hihi.

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    hoi hoi,

Gelukkig nu hormoon vrij idd. Maar helaas is het nog niet gelukt.
    Ik had een perfecte cyclus 28/29 dagen en 14/15 dag mijn eisprong en ik voel m ook altijd. Afgelopen cyclus heb ik niet gevoeld en was ik ook pas na 33 dagen ongesteld. En dan word je wel weer heel onzeker.

Aankomende maandag heb ik een controle afspraak bij de fertiliteit om te kijken of er een ei groeit en of mijn baarmoederslijmvlies goed is qua dikte. Ik moet er ook rekening mee houden dat ik het nieuws ga krijgen dat mijn pco weer terug is.

@Vlindertje81, ik ben 32 :)

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ooh spannend Junyor! Een spannende maandag dus. Ik duim voor je dat de uitslagen goed zijn!

8. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Oh sorry, ik was ff in de war met panda! Die heeft maandag hsg.

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Thnx, ik laat het maandag weten.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hahahaha! Ik moet zo om jullie lachen! :)

Waarschijnlijk reageer ik morgen pas weer. Nu eerst in de zon zitten met ijs! :)
    En dan vanavond sexytime samen met manlief! ;)

11. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Heerlijk!!!! Geniet er lekker van...

Ik ben zwaar illegaal aan het kletsen met jullie... Ben aan het werk:D

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    @Kinesteet, Advies om te stoppen was inderdaad om het meer los te laten, moet zeggen dat dat daardoor ook wel lukt, het zit niet meer als eerste in mijn gedachte s ochtends, toen ik
    tempte, was ogen open "oh kut temperaturen, want anders ben ik de laat" en dan zat zwanger worden enz meteen in mn hoofd. Nu wordt ik wakker en denk ik "@#! moeten die vogels zo vroeg beginnen
    met zingen!" ;) toch meer ontspannen wakker worden ;)

@Junyor, welkom! Oh en ik hoop voor je dat PCO weg is gebleven! Spannend maandag!!

@Annacatharina, haha die leegloopdag is bij mij dag 1, super irritant, want ik voel het pas.. als het leeglopen is begonnen (Dan komen de krampen). Gaat dus ook wel eens bijna mis. Morgen laatste dagje zo te horen? Kan je er weer opnieuw voor gaan!

@RoIn: ook een kortere cyclus voor jou dus?! Fijn he!!

@Vlindertje81: Lekker weekendje België! Afleiding zoeken is wel handig in de wachtweken he!
    Ik werk op donderdag altijd in Amsterdam (en woon onder Eindhoven ;)) dus dat is ver reizen en de A2 is populair onder de ongelukken. Heb geen heel bijzonder beroep, ben software engineer :D wel de enige vrouw in mijn bedrijf!
    Schrijf zelf geen code, maar heb wel een leuk team jongens om me heen, die dat heel goed kunnen. Ik maak de planning, maar ook de eisen aan de software, testen van software, 2delijns support enz.
    We hebben 3 locaties, en mijn team zit verspreid, dus ik werk 1 dag thuis, en op elk van de locaties ook een dag! (en werk maar 4 dagen, dus op vrijdag zit ik meestal lekker lui thuis ;))

@Goldfishie: Geniet van je ijsje in zon!! Ben jaloers hoor :D

Ik heb net mijn meetings allemaal in de zon gedaan! ideaal hahaha maar nu weer maar eens even echt werken ;)

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh, thuis en in de zon..live is beautiful!

Groepsadviseur? Hmm, zou kunnen! :D
    Dan volgt nu mijn volgende advies. Weer hebben vitamine D nodig! Dus iedereen de zon in! Ik ben beperkt in mijn adviezen want nu komt toch mijn glaasje limonade er weer bij, of een ijsje natuurlijk, net als 'sexytime' goldfishie!

Wat een bizar verhaal yunior, hopen dat je pcos weg blijft idd!

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Vlindertje81 ja, kunnen we best doen? kun je via dit forum ook privé berichten sturen eigenlijk? lijkt me dan wel handig eigenlijk ;) Veel plezier in .be!

Hoi Junyor *zwaai* heb je aan ons nog vragen eigenlijk? :)

Pff haha lekker relaxed wakker worden ja, ik herken het - woon aan een boomgaard! :D

NU WIE IS DE MOL KIJKEN!

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ook! Had het tot vorige week niet verwacht!!

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben er geloof ik aan gewend, of ze zijn verhuisd naar jullie, :D

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha hier zit er een, en die zingt zo'n 20 min echt heel heel heel hard.. Om half 6 's ochtends!! Maar als ik het laat genoeg heb gemaakt slaap ik er wel doorheen :p

Maar positief nieuws RoIn, dat je er aan kan wennen! Hihi

18. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha! Zo wat een berichten, niet bij te houden gewoon! Maar de thee-tips neem ik zeker ook mee.

Ik ben vorige cyclus begonnen met ovulatietest, digitale van cb. Had toen op dag 26 smiley.... Nu hier dag 23 dus hoop heel erg dat 'ie gaat komen (voor de zekerheid alvast aan de slag gegaan met man ;) ) merk dat ik nu toch wel weer zenuwen krijgt: komt het ei (of nou ja, de smiley op de ovu test..) echt, en daarna: zou het heeeel misschien lukken....?!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat zei ik te snel geloof ik. Gisteren even onverwacht bij vrienden langs, na 12 uur thuis en om half 6... wakker..
    En nee, de vogels blijken toch niet verhuisd te zijn! :D

De clear blue is best aan de prijs toch?
    Of valt het wel mee?

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    De clearblue zijn idd wel prijzig. als je een regelmatige cylcus hebt dan kun je er redelijk lang mee. De CB Digitale ovulatietest 20 stuks € 39,95 Clearblue Digitale Ovulatietest Advanced 10 stuks € 29,95

Ik heb ook een tijdje de dipsticks gebruikt en die vond ik niet handig.
    De sticks van de CB kun je de streepjes ook goed op zien en die kun je dus ook bewaren. Het voordeel van de CB is dat je een op je 2 vruchtbaarste dagen een Smiley krijgt en dat vind ik erg prettig.

Maar kan me goed voorstellen dat niet iedereen het budget heeft of er zoveel geld aan uit wil/kan geven. Online zijn de CB digitale testen het goedkoopst.

Deel Deze Pagina