30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kine:
    Aan de streep links kun je dus zien dat dit na eisprong is :)
    En de dip! Een late innesteling dus!

Bijgevoegde bestanden:

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Whahahahhaa ik lees net even het stukje van mlady, tissue erin en ronken !!!! :D ik kom niet meer bij ;)

Gaat hier idem :D binnen 5 min daarna ben ik vertrokken in dromenland hoor ;)

Love en goldfie, dat ken ik van de temp, maar blijf toch duimen!!!

3. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahahahaha Mlady :D:D
    Ik werk onregelmatig dus wij wippen op hele verschillende tijden haha. Dus op mijn zij en daarna ronken lukt niet altijd :D
    Die smeerboel heb ik ook wel eens gehad. Maar zeker niet iedere maand. Vroeg me altijd al af waarom het ineens zon smeerboel was :D:D:D

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, ik vond het niet naar het toilet gaan daarna ook even wennen :D
    Vooral 's morgens was het hollen naar de pot. :D

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Het goede nieuws is dan, dat ik aan de mojito's mag!! :D

Mlady: ik hoop het wel. En helemaal doorgespoten en gechekt en vruchtbaarder!

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Super balen goldie :( ik duim nog altijd voor je hoor!!! En love, ook voor jou! En roerei natuurlijk (en MLady die ondertussen ook het wachtbankje bezet houd!!)

Hier had ik echt een enorm leuke avond. Heel raar, om zo nieuwe familie te ontmoeten.. we zijn in dezelfde regio, dezelfde leefdtijd opgegroeid, en kennen ook veeeeeel overeenkomstige mensen.. zijn elkaar alleen nooit tegen gekomen. Bizar. Maar was echt erg leuke avond.

Tuurlijk, einde avond, nog ff beetje traantjes in de ogen vanwege mislukte ronde (had maar even m;n moeder verteld van de vage streep en de hoop en *poef* weg). Maar ze rekenen er eigenlijk allemaal op, dat er snel dingen veranderen.. geen idee waarom, want voorheen waren ze veeeeeeeeeeeeeeel negatiever (Zo van, ja je hebt het niet in de hand, misschien komen ze wel nooit). Maar dat positieve vind ik wel fijn.

Verder ga ik slapen! Biertjes genoeg op :$:cool: kom morgen niet voor het middaguur uit mijn bed ;);):p

Truste!

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad panda met je nieuwe familie:) en ook dat je toch nog even je hart hebt kunnen luchten. En komt zeker goed:)

8. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal, iedereen op het wachtbankje heel veel succes!
    Hopelijk zit er een mooie test bij van iemand! En goed weekend iedereen!

9. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Wat een gezelligheid weer.
    Panda, wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Wel bijzonder dat jullie dan zo langs elkaar heen hebben geleefd.

Ik ben het helemaal met Bloempje eens. Snel mooie testen hé dames :)
    Succes allemaal weer zo wachtend.

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hee goldie, zie dat je temp naam beneden is en vandaag ongi doorgebroken?! Wil je even hele dikke knuffel geven!!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    De rode dagen zijn begonnen... :(
    Gistermiddag al klein beetje roze verlies en ongikrampen en natuurlijk die temp die omlaag was. Rond middernacht begon het, dus ik tel vandaag als dag 1.

Met manlief overlegd en we willen zsm die hsg hebben. Ik ga proberen wat te regelen bij mijn nieuwe baan, maar ik ga nog niet zeggen dat we bezig zijn voor een kindje. Ik zit nog in mijn proeftijd en wie weet zetten ze me daardoor wel op straat. Je hoort genoeg van dat soort rare verhalen.

Morgenochtend ga ik de gyn bellen voor de hsg afspraak. En hopen dat ik daarna wel zwanger kan worden.

Fijn weekend nog voor jullie!

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh goldie:( hoop dat je snel een hsg hebt:) dikke knuffel

13. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Oh Goldie meid, wat klote!!
    Het is toch elke keer weer een teleurstelling hè, soms ook meer dan je verwacht. Bah! Ik hoop dat je heel snel een hsg kunt krijgen!
    En er zijn heel wat vrouwen die in het tweede jaar zwanger raken, dus hou moed!

Ik snap dat je het bij je nieuwe baan nog even stil wil houden, dan wacht je gewoon lekker tot na je proeftijd toch. Die duurt nooit langer dan 3 maanden, op hoeveel zit je nu?

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja dat hoop ik ook dat die hsg werkt goldie!! Je hoort toch wel dat de maanden erna mensen zwanger worden!

Love: hoe is het met jou? Morgen NOD , voel je al iets?

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Whaa!! Love!! Een streep!! Spannend en gefeliciteerd!!!

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fishie echt ik kan me je houding tov je werkgever goed voorstellen, doe voorzichtig in je proeftijd!

Wat denk je te moeten 'regelen' met je baan? Moet je voor zo'n hsg een nacht in het ziekenhuis blijven ofzo? (ik heb echt geen idee...:() Panda was het toen bij jou na een hsg dat je nog vocht in je buik had en toen zo'n pijn had? Moest jij voor je hsg een hele dag vrij nemen van je werk?

Fishie wanneer verloopt je proeftijd precies?

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Mlady, je mag in principe de gelijke dag weer aan het werk, maar de meeste vrouwen ervaren wel wat buikkramp. Je hoeft ook niet in het ziekenhuis te blijven, binnen 45 min sta je weer buiten ;)

Ik had teveel vocht in de buik erna ja, toen bijna een week thuis geweest ;) maar das niet standaard hoor!!

Fishie, zeker voorzichtig doen in je proeftijd! Snap ik heel goed! Hoelang duurt je proeftijd nog?!

Oh ik wil ook zwanger zijn!!!!! Love ben echt heel blij voor je!! Maar ook oh zo jaloers ;)!

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goldfishie, panda, Kinesteet, Mlady en alle andere nog niet zwangere, als we in dit tempo doorgaan dan zijn we binnenkort allemaal zwanger! Iedere maand 1 positief streepje (of meer :D).

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Goldie, wat jammer nou weer :(
    Ik hoop voor je dat je snel die hsg kan krijgen en dan *floep* zwanger gaat zijn!

Ik ben wel voor die of meer ;) Het zou gewoon zo fijn zijn voor iedereen.
    Mlady, ben jij niet de volgende op het bankje??

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd love:D

Ik ben idd toen na de HSG gelijk aan het werk gegaan. Wel wat buikpijn en moest maandverband in. Maar stond na denk ik half uurtje buiten

Deel Deze Pagina