30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh spannend goldie!!!! Was/is er indicatie dat ze iets vinden? Of gewoon voor de zekerheid? (Dat was bij mij zo).

Op je werk ook kunnen regelen?

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is fijn goldie. En al vrij snel:) hoop echt dat bij jou helpt en je snel zwanger bent:D

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Cicey, ik was ervan overtuigd dat ik een jaar bezig zou zijn, gezien het feit dat ik 19 jaar de pil had gebruikt en bijna 36 ben.
    Zoals hieral eerder gezegd voel je je dan nogal voor je beurt gegaan, maar gelukkig geven de meiden hier me dit gevoel niet!
    Inmiddels hebben we hier toch al wat positieve testen gehad de afgelopen paar maanden!
    Dat moet echt zo door want als we allemaal zwanger of bevallen zijn houden we een feestje hè ;) :D

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou idd! Ik de 27e :D
    Ik ben zo bang dat als je voor de 7 weken gaat je het hartje niet ziet en dat dat dan ook weer vervelend is terwijl je eigenlijk gewoon te vroeg bent.
    Is er een speciale reden voor idd?

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Yep roin. Hoop dat iedereen snel mag volgen.

6. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat is een hsg precies?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij een hsg gaan ze door middel van vloeistof door je baarmoeder te spuiten via rontgen kijken of je eileiders toegankelijk zijn. Heb zelf in november een hsg gehad

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik denk dat mijn natuurlijke cyclus net een beetje begon te komen, voor m'n korte zwangerschap, de vorige ronde. Ik denk dus dat die ergens rond de 26/27 dagen ligt. Ben benieuwd hoe het deze ronde afloopt...

Nee ik was gewoon enorm onhandig met die term 'plompverloren', ik bedoelde dat lang zo verkeerd niet als het misschien overkwam! Het is zéker fijn om gewoon lekker te kletsen en je verhaal kwijt te kunnen. Ik vraag je meteen de hemd van het lijf :$;):) Mijn excuses... ;) oh oh oh ik geneer me... :(

9. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thanks voor je antwoord. Is het pijnlijk? En is dat het eerste wat ze doen als het niet lukt om zwanger te worden?

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond het wel een beetje pijnlijk. Maar dat schijnt ook per vrouw te verschillen. Ik vond het een soort heftige menstruatiekramp en net op moment dat ik wilde zeggen stop doet teveel pijn was het voorbij

11. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Brrrr. Klinkt niet heel fijn. Had al zon last bij spiraal in en uit :-s

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #3012 RoIn, 13 mei 2014
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
    Dan is dat het vast, had je een 'lange ronde'?
    Ik had mijn ovulatie doorgegeven.
    Mijn eerste echo dus week 9 (mocht ook 8, eerder doen ze niet daar, maar lukte ook echt niet van mijn kant) en daarna tussen week 10 en 12.

Hoe voel je je? :)

13. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    ik had de eerste echo op 5.3. week, toen zagen ze al een heel klein vruchtje en het begin van hartje .... Maar is niet altijd dat ze dan al iets zien inderdaad. Maar die echo was eigenlijk niet gepland, maar ivm bloedverlies.

Mijn eerste "echte" echo zou ik gehad hebben op 6.4 week, bij Geerten.

Een HSG heb ik ook gehad, voelde bij mij ook als een soort van menstruatiepijn, maar was zo over.

Nou vanavond dan naar Geertgen voor een echo, om te kijken of ik "schoon" ben van binnen. En ik toch ook wel wil weten hoe nu verder, en wanneer we verder kunnen na deze miskraam.

@Allemaal een hele fijne dag gewenst !

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend cicey. Hoop dat je snel verder kunt en niet zolang moet wachten als ik.

Ik had een echo bij 6 wk maar was toen nog geen hartje te zien. Week later wel. Helaas is later in week gestopt

15. Simran

Simran Lid

5 mei 2014
    81
    0
    6
    Vrouw
    Rotterdam
    In de eerste ronde na mijn mirena had ik ook geen symptonen pas de tweede ronde.

Wel gaf het ovulatietestje heel duidelijk weer wanneer het was, maar die heb ik in ronde twee voor het eerste gebruikt en eigenlijk alleen maar om te kijken of er uberhaupt een eisprong was.
    Maar ik zou niet teveel stressen de eerste ronde, Gewoon even rustig je cyclus op gang laten komen. Want heb je je menstruatie al een eerste keer gehad?

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, als je in het zh onder controle bent krijg je heel vroeg echo's hè..

Cicey, ik hoop voor je dat je schoon bent..Tijd voor een nieuwe start!

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik had idd ook vroege echo.

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    spannend vanavond Cicey?

Hier na @#%#$@#$ lang rijden EINDELIJK in Amsterdam aangekomen, stomme files!!

Maar goed, morgen thuis, donderdag ook dichtbij huis :D en dan alweer weekend ;):cool: en tijd voor ei-zoek-tijd! :D

Oh MLady, je jaagt me niet op kosten hoor :) Zo duur zijn die testen nu ook weer niet :D Misschien dat ik dan gewoon al donderdagochtend begin.

19. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @pandavliegen nee vind het niet zo spannend, aangezien test negatief is weet ik dat ik schoon ben .. althans nog niet altijd zeker natuurlijk ... Al moet ik wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe nu verder .. of ik moet wachten etc ...

Als ik al die verhalen lees over ovutesten etc, licht streepje enz enz dan ben ik eigenlijk blij dat ik gewoon in de gaten wordt gehouden door middel van echo's dan weet ik zeker dat mijn cyclus "goed" gaat ... zal alleen van die ovutesten alleen al onzeker worden.

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik vind het niet zo heel erg eigenlijk, heb in het ziekenhuis ook zo een maand gehad dat ze me cyclus volgden, vreselijk, moest elke 3 dagen langs komen, en dat was echt een mega impact ook op mijn werk.

Maar ja, ik weet zeg maar nu ook zeker dat ik gewoon een eisprong heb enzo, en ben regelmatig, dus kan er ook weinig over onzeker zijn :D

Alleen dat eeuwige wachten erna... :p

Deel Deze Pagina