30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hihi effe pesten: als jij al zo doet bij een half-positieve ovulatietest?! :D:D:D

2. Simran

Simran Lid

5 mei 2014
    81
    0
    6
    Vrouw
    Rotterdam
    oh geloof mij maar: dat wordt echt een gestoorde reactie als ik opeens zwanger ben een dagje!!! En terecht en totaal zonder schaamte hahahaha

nou ik heb vanaf mijn 14e non-stop de pil gebruikt (microgynon 50 en later de Diana) en tot eind december de laatste 8 jaar een mirena gehad. Tijdens de mirena werd ik helemaal niet ongesteld (8 jaar lang! geweldig!)

Beiden pillen blijken achteraf slecht voor de gezondheid en zijn vervangen of in de loop der tijd van samenstelling veranderd. Dus het was ontzettend spannend of alles wel op gang zou komen en of het goed op gang zou komen.

Dus toen ik de eerste keer ongesteld werd na het verwijderen van mijn mirena was ik in tranen. Nog nooit zo blij geweest om mijn menstruatie te krijgen.

Maar omdat je van veel mensen hoort dat het na een tijdje toch weer onregelmatig kan worden komt de twijfel iedere keer boven wanneer er iets 'niet volgens schema' gaat......

dus ja....drama queen, I know!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Simran :D Om de pret toch wat te temperen (en om mogelijke teleustelling te voorkomen).. :D Ik had dat ook wel hoor, en dan was ie de dag er na weer wit.
    Zegt helemaal niets, want voor hetzelfde geld loopt ie bij jou wel op maar bij mij hoefte dat echt niet! :D

Ik ben 16 jaar aan de Diane geweest, daarna 3 jaar aan de Microgynon 30.. ik dacht ook echt dat ik het eerste jaar geen kans maakte.. maar je ziet het! Het kàn gewoon wel!!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    @kinesteet: ga hem gebruiken bij een positieve ovulatietrst! En de dag erna ofzo ;) ben echt reuze benieuwd haha lijkt me ook wel gedoe :p

@simran: aan de sexytime vandaag :D

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @RoIn nu we het toch over wc hebben, ;) hoe gaat het met jou blaasontsteking? Kuurtje gehad? Ook beterschap indien nog nodig! ;)

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, kuur gehad. Heerlijk, geen enorme pijnen meer. Had af en toe het zweet op mijn bovenlip bij zo'n krampvlaag.
    Het lijkt niets op een gewone blaasontsteking. Ik voelde me echt zelfs grieperig en koortsig die dagen..begreep ook niet dat sommige mensen 4x zwanger zouden willen zijn.. :)

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat zei de dokter Love?

8. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zet mijn foto erbij :)

\

Hahahahaha. Beetje jammer. Misschien wel logisch na al die verplichte nummertjes :D:D:D

Ik heb dus gister ongepland toch maar een ovulatie testje gedaan. 6 uur later nog 1 omdat ik dacht dat ik het niet goed had gedaan :D En vandaag nog 1. Zie hier onder:

Deze zijn wel al van gister. Maar zijn van kleur en dikte eigenlijk niet veranderd buiten gisteren. Die van gistermiddag was heel duidelijk. Maar in de avond was hij al minder. En nu is hij net zo licht als gisteravond. Dus heb mijn piek al gehad denk ik? Gister avond toch maar ff actie ondernomen met ml :p
    Moet dat vandaag nog een keer denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

9. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ja zoals je ziet zijn ze van kruidvat, dus ik neem het ook maar met een korreltje zout omdat ze niet te vertrouwen zijn lees ik op internet...

10. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ik heb dat zonder zwanger zijn ook een keer gehad, maar ik kan er ook echt ziek van zijn. :( Koorts en echt pijn!!!! Pfff. Weet hoe het voelt. Niet leuk :(
    4 x zwanger zijn is sws niks voor mij, ook zonder blaasontstekingen niet :D

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Haagsmeisje, ik heb het ook vaker gehad maar toch uitte zich het anders bij mij..
    Nou ja, Tis weg..!

Het lijkt er wel op daar je je piek gehad hebt. Waarom zouden ze niet te vertrouwen zijn? Ik vond ze prima ronde 1!

12. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig nu geen klachten meer dan. Meestal slaat kuurtje wel aan binnen 24 uur.

Ik lees veel verhalen dat ze niet te vertrouwen zijn en vaak een vals positieve uitslag geven?! Maar bij jou dus niet ;). Gelukkig maar.

Nu nog "ff" zwanger worden :D

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gelukkig Love, ik had dus ook veel pijn en dacht dat het erbij hoorde, mogelijk was dat ook zo hoor, dat zal ik nooit weten.
    Toeval of niet, ik heb het sinds de kuur niet meer gehad.

Ik denk ook gewoon niet dat de eerste 3 maanden leuk zijn.
    Maar ja, het hoort erbij!
    Ik heb nu al ruim een week het gevoel dat ik wagenziek ben.. :) maar we mogen niet klagen hè? :D

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Jemig, fijn dat 't passé is!

Ja, want je ei springt 24-48 uur na de LH-piek, om nog tot 12u daarna bevrucht te kunnen worden! (Heb ik hier geleerd dankzij de andere meiden ;)) Dus partytime vanavond! :D:D

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Mlady! Hoe voel jij je? Hou je het nog uit?

RoIn: fijn dat je blaasontsteking over is!

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hihi :) Gaat wel hoor. Ik heb vandaag weer heel wat meters (pagina's) gemaakt in m'n 5e Game Of Thrones-boek (altijd goede afleiding!). Morgen is ml lekker een dagje vrij en gaan we tijdig rijden richting zusje om op hun kids te passen (en ze sshhht toch maar vast een beetje te feliciteren ;)). We blijven daar slapen en overmorgen gaan we dan via mijn ouders naar broertje+vrouw, om daar aan te schuiven voor het avondeten. Nou dan wordt het vast laat, dus of we rijden toch nog naar huis 's avonds, of we crashen daar :D Alles woont bij elkaar in de buurt, wij zijn degenen die ver weg wonen ;)

Dus gezellig weekendje voor de boeg! Gelukkig genoeg afleiding, al wordt het misschien toch wel een beetje slikken voor mij/ons, als we @zusje zijn... Het duurt nog zoooo lang voor het woensdag is.......

En watvoor weekendje heb jij? En jullie, ladies?

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda heeft sexy time denk ik! :D

En Mlady, jij alweer bijna je NOD..toch snel gegaan hoor.
    Hoe voel je je, ik bedoel, voel je iets of juist niets?

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hahaha ja RoIn! Hier wordt sexytime :D :D

Mlady, kan me goed voorstellen dat het soms slikken is, maar voor jullie komt het ook! Veeeeeel plezier!! Geniet! En een beetje sterkte!

Hier verder rustig weekend voor de boeg :) geen plannen eigenlijk, ook lekker!

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fijn weekend alvast mylady

Hier morgen eerst nog dagje werken en dan weekend. Ik heb verder geen plannen dus relax weekend

Andere dames die eraan toe zijn ook alvast fijn weekend :D

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou Elpa?

Deel Deze Pagina