30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Welkom! Ja, het gaat soms hard hier :)

Ik vind het ook lekker dat we elkaar hier niet gekmaken. Juist het tegenovergestelde :)

De eerste paar maanden sinds ik stopte met de pil was ik erg regelmatig (rond de 30 dagen), daarna ineens alles in de war en sinds dit jaar zit ik weer min of meer regelmatig, maar op een andere cycluslengte (korter). Misschien ben jij ook aan het ontpillen en daardoor minder regelmatig?

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Helemaal mee eens! Heel fijn is dat!

En welkom Bloempje34! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Hier weer thuis na nachtje zuid limburg! Heerlijk gespeeld met mijn kleine nichtje, en gisteren kreeg ik van mijn man een nieuwe camera :D:D super leuk! Lekker veel mee gespeeld!

De zenuwen hou ik steeds minder onder bedwang wel ;) heb er spierpijn van! :) maar morgen rond deze tijd is het al lang en breed voorbij!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom Bloempje!

Hier al twee dagen geen ovutesten meer gedaan, wel nog lage temp. Dus hoop heel erg dat ie morgen omhoog schiet. Gisterochtend en vanochtend sexytime gehad met manlief! ;)

4. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Spannend goldfishie..
    Panda alvast succes voor morgen!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda, je nichtje stond model! Vond ze vast niet erg!
    morgen om deze tijd heb je het idd gehad, moet je man koken en kopjes thee brengen! :D

Sexytime hier ook weer aan de gang hoor! Enige rottige vind ik dus dat ik erna niet naar het toilet wil lopen om, nou ja, de boel weer leeg te laten lopen zeg maar :D Oké, ei hoort nog niet te komen, maar wat als ie het wel doet, dus blijven liggen :D

Shake hands bloempje! :D mede cougar! Ik vond het zelf eigenlijk maar gek in het begin dat ik zoooooooveel ouder was, nu maakt het me niets meer uit hoor :D

6. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha Bloempje & de rest...

Hier ook een gezellig weekend gehad met de man ;) helaas nog steeds geen positieve ovu test, bang dat ik 'em gemist heb (kan dat..? Als je elke ochtend zelfde tijd test..?) maar ik probeer het maar beetje van me af te zetten...

Panda: succes morgen...!

RoIn: ik heb ook geen FB! :) dacht al dat ik de enige ter wereld was ;)

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hier een hele korte reactie, morgen uit werk ga ik teruglezen en reageren. Hier een top weekend gehad. Maar wil eigenlijk alleen panda even heel veel succes wensen voor morgen.
    Slaap lekker allemaal!

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Eva, vandaag bij vrienden die ook geen fb bleken te hebben! Dat weet je natuurlijk niet van elkaar, aangezien je er niet op kijken kan :D

Of je een ei kunt missen... geen idee, na pil slechts 1 ei ervaren maar, je temp zou het aan kunnen geven. In die zin is temperaturen dus handig. :). Welke dag van je cyclus zit je in?

Panda..zet 'em op meid morgen!
    Voor een goed doel!

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Thanks meiden!!! Het eerste deel (klysma) viel echt onwijs mee! :D

Ben morgen als eerste aan de beurt, dus das mooi! Zo goed slapen, ben flink moe dus dat komt sel goed :)

Slaap lekker allemaal!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kijk! Dat klinkt al goed! Trust!

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda, ik denk dat je het er nu op hebt zitten!
    Even bijkomen..
    Hoe is het met je?

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Panda, succes vanmorgen!!
    Ben benieuwd hoe het gegaan is.

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars

Ja! Ben net thuis.. en viel enorm mee. De uitslag was helemaal goed (daar ben ik toch wel blij mee :D).

En het onderzoek zelf, ja, het is niet iets wat ik maandelijks zou willen doen ;) maar ze waren enorm lief, en deden alles voorzichtig. Een paar keer (bij het zetten van de verdoving, en iets vast pakken met een tangetje) deed het wel even flink stekend pijn, maar dan gaven ze meteen de tijd om even rustig bij te komen, voor ze verder gingen.

Halfverwege het proces (toen het cameraatje in mn buik zat) kon die eendebek eruit, dat was wel erg fijn :D

Het spuiten van de vloeistof, voelt als enorm heftige menstruatiekramp. Dit deed ze ook heel voorzichtig, eerst op zoek naar eileider uiteinde, en dan spoot ze echt een beetje, dat voelde wel vervelend. (als in, ik was blij als ze daarmee stopte).

En verder voelt het nu allemaal beurs en wat hinderlijke pijn dan menstruatiepijn. En als de verdoving is uitgewerkt dan zal het nog wat erger worden, maar ga lekker rustig aan doen vandaag!! En genieten dat alles goed is! Nu gewoon op naar sexytime (aangezien ik vanaf vandaag ook in mijn vruchtbare dagen zit) en geluk en geduld hebben!!

Oh en ik heb nog gevraagd, voor die samenlevingstest, maar ze zei dat het zo zeldzaam was, dat ze er niet standaard op onderzoeken, ze wil het wel doen als ik wil, maar ze raad het de komende paar maanden af i.v.m. verhoogde kans op zwangerschap na het doorspoelen.

En verder waren ze mega lief. Dat was wel een fijne ervaring :) maakt zo een onderzoek een stuk aangenamer :).

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hee Panda, ik kom net kijken en dan heb je je verslagje net gepost. Goeie timing! Ik was al zo benieuwd. Fijn dat het toch meeviel!!

"iets"? Wat was dat dan...?? Ohnee, laat maar hoor, je hoeft het niet te zeggen...

Weet je ook watvoor vloeistof dat eigenlijk was? Zal toch niet gewoon steriel water zijn geweest? Of wel...

Lekker rustig aan vandaag en je dan lekker laten verwennen na al je harde werken vandaag :D

Oké, weer wat geleerd! Ik zag het hier op het forum voorbij komen en had er daarvoor ook nog nooit van gehoord.

Yay! Harstikke goed.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gelukkig heb je het achter de rug en is alles goed! Joepie!!

Nu even rustig afwachten..
    Sterkte vandaag en take it easy!

16. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Fijn, panda, dat het achter de rug is en dat alles goed is!
    Nu lekker bijkomen, en veel plezier en succes de komende dagen! :)

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    MLady, was blauw van kleur :) verder weet ik eigenlijk niet precies. Geloof dat de blauwe kleur het belangrijkste was , daardoor kunnen ze het goed zien.

Dat iets, was geloof een (verdoofd) stukje baarmoedermond, weet eigenlijk ook niet eens of het echt zeer deed of het meer het geluid was waardoor ik dacht dat het zeer deed. Was in ieder geval geen prettig gevoel, maar wel maar heel kort. (Echt alleen het dicht knijpen, daar voelde ik niks meer).

Mijn man is nu eten voor me aan het maken :D

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
  19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @Kinesteet, heb een leuk weekend achter de rug dus dank :D Echt los laten lukte niet echt... ben wel veel in de weer geweest met hun dochter van 1,5 :)

@Yunjor, lastig die wel/niet PCOS... zou een stuk makkelijker zijn als het allemaal maar gewoon in 1x zou lukken... Hoe is het gegaan bij de fertiliteit?

@Panda, wat fijn dat alles goed is! nu maar hopen dat het helpt en je komende maand twee streepjes mag vinden ;) Hoop dat je na het uitwerken van de verdoving niet veel meer last krijgt...

@MLady, ja priveberichten sturen kan inderdaad... staat aan de rechterkant onder je welkom ;)

@Eva, heb je ondertussen je ei al gevonden?

@RoIn, clearblue is niet te betalen... Wel jammer voor je dat de vogels niet zijn verhuisd :p Ik vertik het overigens om een tijdje te blijven liggen na sexytime... misschien als wel langer bezig zijn... :)
    Wat heb je trouwens nou weer gevonden haha, ga zo even verder lezen :)

@Annacatharina, nooit geweten dat het niet met ochtendurine mag... heb het er al die tijd al mee gedaan :$

@Bloempje, welkom!!

@Goldfishie, heb je ei al gevonden??

Verder ben ik dus lekker weekend weg geweest. Genoten van het even niet thuis zijn en niet hoeven werken of huishouden te doen.
    Nu nadenken over het eten voor vanavond :D

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Panda: fijn om te lezen dat je nu lekker thuis bent en door je man verwend word. Ben blij voor je dat het mee viel.

Hier nog geen eisprong gehad, gezien mijn temp. Manlief vanavond weer verleiden! ;)

Deel Deze Pagina