Ik deed bij mij wel wat pijn maar was nog wel uit te houden. En na de tijd had ik alleen nog soort ongi achtige buikpijn
Hier geen ast gehad van de HSG , tijdens het gebeuren iets of wat menstruatie krampen maar dat was het verder ook wel .
Wat is het hier rustig, iedereen zit zeker lekker buiten te genieten van de zon. Goldfishie, heb je nou morgen of dinsdag je hsg? In ieder geval alvast succes!! Hoop dat het meer duidelijkheid brengt! Mlady, wat een mooie dingen maak je zeg! Ik ben echt jaloers op iedereen die met de naaimachine overweg kan. Mijn moeder was er erg in, zo jammer dat ik haar niet meer kan vragen om het weer eens uit te leggen. Als kind wel veel mee gedaan, maar alles vergeten inmiddels. Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest, daarmee ziet het er naar uit dat m'n cyclus maar 1 à 2 dagen langer is dan vorige keer. Het hele weekend is het al gezellig hier, dus ben heel benieuwd. Morgen ook nog even gezellig maken en dan weer op het bankje... Iedereen, geniet van het mooie weer de komende week, het wordt heerlijk!
Ik helaas niet genieten van de zon. Verkouden. en niezen. Of door hooikoorts, maar dan had ik al eerder last van moeten hebben of gewoon verkouden. Hoop snel over zodat ik ook van het weer kan genieten
Anna: ik heb de hsg woensdagmiddag. Panda: ik heb vanochtend getest, om het inderdaad zeker te weten. En het is ook gewoon stom. Als je een test gaan doen heb je gewoon hoop op een tweede streep. Ik ga voorlopig niet meer testen. Voor degene die ook FF gebruiken, krijgen jullie nu ook dichte bolletjes als je je temp een paar uur te laat invulde? Ik had dit weekend pas om half tien getempt en ingevuld, maar kreeg gewoon dichte bolletjes. Mijn normale temptijd was altijd rond kwart over zeven. Ik had wel vorige week een update gehad van FF, zou het daarmee te maken hebben?
Meiden!!! Ff snel een reactie van mij uit zonnig frankrijk en met eenbagger verbinding, hier alles top, geen beeb in de buik en net weer begonnen met de nieuwe ronde! Gelukkig genoeg afleiding, het is hier heerlijk! Ik kon niet zo snel zien of er al meer dames op roze staan, ik hoop het zo! Alles ook goed met vlinder, roin en bloem?tot gauw!
@roerei wat leuk wat van je te horen! Helaas niet wat ik graag had gehoord... Hier gaat het redelijk. Flinke last van ogen, hoofdpijn, volle neus, en benauwdheid. Ml herkent dit van zijn hooikoorts. Heb dan vanmiddag ook cetricine op en ga morgen naar de huisarts. Daarnaast natuurlijk nog heel blij met alles Hoe gaat het verder met jullie?
Goh wat een lieve reacties van jullie op mijn quiltje dat is leuk inloggen na een gezellig zomers weekend! Was erg leuk om op m'n neefjes op te passen. We hebben pannenkoeken en taart gebakken. En we zijn naar de kinderboerderij geweest! Wat een feest. En ik moest maar liefst drie verhaaltjes voorlezen van Dikkie Dik. En we moesten met ze Jonassen (toen Jonas in de walvis lag, één, twee, drie, toen at-ie alle visjes op, één... twee... drie! *kwak* - zegt jullie dat iets?!). Ze waren total-loss en sliepen binnen 10 minuten. Heb ik zo genoeg geoefend op het ouderschap?? Ik ben nog niet ongesteld, dus ik zit nog in de race. Ik voel alleen weinig tot niets, dus ik zie het wel. Wat ik tot nu toe allemaal heb gemaakt, is voor 99% MET DE HAND! Heb je geen naaimachine voor nodig hoor! Alleen naald en draad. En wat andere tools natuurlijk. Ik heb pas sinds erg kort wel een antieke naaimachine (van mijn schoonoma, een Pfaff uit 1965 ) waarmee ik de bies van m'n quiltjes vastzet. Maar zelfs de afwerking van de bies (omslaan naar de achterkant en vaststikken) doe ik dan weer met de hand. Ik ben blij dat ik rechttoe-rechtaan kan naaien met die machine, ik kan er verder echt (nog) niet mee overweg haha! Nou het is er ook wel het weer voor hè? Hoe noemden we dat nou ook weer, hier? Zwoele Zomeravonden?? Héél gezellig, Anna! @Roerei jammer ik heb nog voor je geduimd, maar volgens mij heb je wel genoeg afleiding nu, en energie straks om er weer vol voor te gaan!! @Vlindertje balen dat je je zo verkouden voelt, volgens mij heerst er ook wel een voorjaarsverkoudheid hoor, ik hoor veel mensen om me heen niesen en over gekleurd snot praten... Beterschapjes!
Ik sluit me aan bij vlinder, ik heb ook hooikoorts! Maar ja, het is niet anders. Verder alles goed! Hoe is het op de wachtbankjes meiden?
Oh en pannenkoeken!! Mlady, ik zou ze gisteren ook eten maar toen werden we uitgenodigd om bij schoonzus te blijven BBQ'en. We hebben het dus verteld. Ze leek het heel goed op te pakken. Begreep ook heel goed dat wij eigenlijk niet langer wachten konden. Voor haar is het erg zuur natuurlijk, ze is nu net weer de nieuwe ronde in. Ik hoop zo voor haar dat het dit keer lukt!
MLady: Klinkt als een heerlijk weekend!! Dat jonassen ken ik ook nog Goldfishie: Ja is altijd naar he meid, zo een witte test. Maar nu weet je wel zeker.. geen twijfels daarover meer voor de hsg.. Roerei: Balen!!! Leuk om van je te horen, maar had zo gehoopt voor je! Maar jullie hadden de afspraak voor start IUI nu gepland staan toch? Hopelijk levert dat net het extra zetje wat nodig is! Vlindertje/RoIn: Hier ook hooikoorts, vlindertje, heb dezelfde medicijnen als jij. Die werken echt enorm goed. Slik ze elke dag, sowieso voor andere allergieën, en in de hooikoorts seizoen, mag ik waar nodig verdubbelen. Daardoor kan ik het prima in controle houden!
Vriend wilde het zelf vertellen, hij deed daar erg lang over en ik had zoiets van: zeg het nou maar.. En toen eenmaal het hoge woord eruit was viel de reactie erg mee. Ze gunt het ons ook echt. Ze snapt ook wel dat ik niet nog 3 jaar kan gaan zitten afwachten.. Morgen je HSG toch fishie? Kan me best voorstellen dat je het erg spannend vindt.. Roerei, hoelang ben je nog daar en is het fijn?
Ik dacht vanmorgen, jemig, ik durf gewoon niet eens blij te zijn omdat ik me rot voel voor hun. Dat is voor mij (ons) eigenlijk ook niet eerlijk. Ik heb dus wel besloten om toch gewoon te genieten.. Mlady, ik voelde juist ook niets!
@ Roerei: jeej een update! Was al zo benieuwd hoe het met je was. Fijn dat je het naar je zin hebt, ondanks dat het niet raak was. Nieuwe rondes nieuwe kansen, en geniet nog even van je vakantie! @ Anna, op het wachtbankje dus! Spannend! Ik zit naast je. @ Goldfishie: heel veel succes alvast met je hsg!! Toch K*T hè zon witte test, bah! Maar nu ben je zometeen als het goed is wel verhoogd vruchtbaar! Over FF: ik had zaterdag mn laatste open bolletje. Het is me sowieso nog wel een beetje een raadsel wanneer FF ze dicht of open laat. Weten jullie wanneer FF je eisprong erin gaat zetten? @ Mlady: mijn duimen draaien!
Kinesteet: Als jouw temp 3 dagen boven een bepaalde temp blijft gaat hij hem plaatsen, met terugwerkende kracht. Het open bolletje stond er altijd als je je temp op een afwijkende tijd hebt ingevuld. Bijv altijd tussen 7 en 7.30 en dan eenmalig om 10.00 uur.
Nee doe ik als ik zeker weet dat mn ei geweest is! Had gister en zaterdag positieve ovutest. Hopelijk vanavond weer een negatieve, dan kan ik morgen weer met een gerust hart 'poppen'. Once you pop, you can't stop! Temp is al omhoog aan het gaan, dus ben wel benieuwd wanneer m'n ei nou is/was.