Ja op de wachtbank, maar zoals ik al eerder zei heb ik heel sterk het gevoel dat het niet raak is....dus daardoor ook geen kriebels of zenuwen.
Hoi Hier ook superzware allergie voor huisstofmijt en superlast van hooikoorts. Bij ons ook, alles regelmatig wassen, dweilen en afnemen. Synthetische gordijnen en regelmatig luchten. Kan er ook al niet tegen als mijn vent zijn deo opdoet of tegen hele zware parfum dan klappen mijn luchtwegen gewoon acuut dicht. Bij mij is het zelfs zo erg dat bij allergische reacties langer dan een week ik er grieperig en doodziek van kan worden. heb er zelfs een paar keer een longontsteking van opgelopen. Dus nu zit ik al sinds 10 jaar aan de griepprik en dat houd het rustig. Ik moet wel meteen aan de hooikoortstabletten (loratidine, cetrizine helpt niet bij mij) en als het erger wordt aan de ventolin. Dus dit weekend was fantastisch: NOT, het waren slechte dagen voor hooikoorts en we waren in huis bezig, dus veel vrijkomende stof ......
Waarom gebruik je geen inhalatiecorticosteroïd dan? Flixotide oid? Dan reageer je niet meer zo hyperreactief.. dat is nl ook niet goed voor je! heerlijk Kine, schoonmaak-nerd!!
ps... Kinesteet, je bent hier welkom om schoon te maken hoor Wil ik best als vergoeding pannenkoeken bakken
Vlinder gefeliciteerd. Geen idee wat ik moet zien, maar ik zie iets.. En dat is volgend mij goed!! Roin hoe laat mag jij morgen? Heel dubbel, eigenlijk had ik nu op dit moment m'n echo gehad. Lijkt al weer heel lang geleden allemaal. Ben nu de hele tijd aan het voelen of ik iets voel. Nu wel lichte steekjes die ik herken van vorige keer. Maar nog geen last van m'n borsten. Eigenlijk zegt me gevoel dat het deze ronde niet is gelukt. En ja dan moet ik gaan kijken wat we gaan dien met het oog op de bruiloft. Mocht het volgende ronde lukken, dan is de baby ongeveer 3 maanden als we gaan trouwen. Weet niet of ik dat nou wel zie zitten. Daarnaast heb ik ook geen zin om nog langer te wachten... Als ik nou maar gewoon wist wanneer het ins gegund is, dan hoefde ik daar ook niet over na te denken.... Roin succes morgen, lekker genieten! ,
Ik weet ook niet wat handig is anna.. Ik bedoel, het is wel fijn als je je lekker voelt op de dag zelf. Misschien kan je wel gewoon vrijen etc maar proberen niet letten op je eisprong? Mocht je wel zwanger worden dan heeft het echt zo moeten zijn, zo niet dan kan jij lekker met veel energie en en drankje je bruiloft vieren! Kan me goed voorstellen dat je nu ook denkt van Goh, ik zou nu ook mijn echo hebben! Gelukkig heeft jouw lijf op tijd gemerkt dat het met goed was, maar zeer doet het heus wel.. Ik ben morgenavond pas aan de beurt.. Ondanks dat het al 9 weken is, vind ik het toch snel gegaan..!
Zooooo meiden ik ga even een behangrol volkalken! Wij gaan naar de Franse Pyreneeën, ongeveer ter hoogte van Andorra, dus ook Zuid-Frankrijk! We gaan veel wandelen, maar willen bijv. ook naar Carcassonne. Waar jij bent geweest zal ook wel heel gaaf zijn geweest! Dat begrijp ik heel goed Panda, even een *knuf* vanwege het zielsverwantschap. Ik heb het daar soms ook best wel moeilijk mee. Daarom verdrink ik me graag in m'n hobby's en ben ik ook zo enorm blij met de afleiding in mijn werk momenteel. En ik ben blij dat jij dat in deze wachtweek ook hebt!! :-* Goed om te lezen Kine! Ik vind het écht fijn dat je weer lekkerder in je vel zit. Digiknuffel! x Nee, dat zit er echt niet in, het is bij de R1jks0verheid en die zijn zwaar aan het bezuinigen. Ik heb nog recht op aanvullende WW, dus ik zal moeten blijven solliciteren. Betekent dus wel dat ik mogelijk natuurlijk toch tegen een voltijd baan in loondienst aanloop en dan zal ik dit weer moeten opzeggen. Want de kans dat ik iets vind wat ik met mijn huidige part-time baan kan combineren is erg klein. Die kans is sowieso miniem, ik ben immers al maanden aan het zoeken. M'n uren zijn trouwens niet alleen weinig, maar ook nog eens wisselend. Voor het idee: ik heb afgelopen do, vrij en vandaag gewerkt. Ik zou morgen en overmorgen ook werken, maar dat is naar volgende week do en vrij verschoven. Dan werk ik de week daarop ook nog op do en vrij. En daarna zijn we met vakantie, daarna kom ik ws. pas in augustus weer. Het stelt echt niets voor. Maar ach. Ik zit niet thuis, ben weer een beetje onder de mensen en het is een goede naam, dus aardig op m'n CV. Klinkt perfect Kine! Heerlijk. Goed tafelen hoera, filmhuizen hoezee. Leuk dat jouw muzieksmaak ook zo lekker divers is. Ja ik dacht ook al... Kun je Vlindertje niet gezellig helpen?? Haha, want je zag geen pielemoosje?? @Vlindertje meid wat een mooie echo. Leuk hoor!!! Ik vind het inderdaad ook lastig om je echo te 'lezen'... Maar net want Anna zegt: ik zie iets en dat is dus goed Was je samen met je lief?? Ja Anna wat je zegt herken ik! Als mijn zwangerschap goed was gegaan, had ik nu ook ongeveer m'n echo gehad... En jij zit nu inderdaad met je huwelijk... Als jullie écht willen, dan kun je natuurlijk wel blijven doorgaan met proberen hoor! Je jurk kan er in de meeste gevallen goed op aangepast worden en zwangere bruidjes zijn prachtig! Ik wens jullie een besluit toe waar je beiden achter staat. Ja, ook ik ken zeker zulke verhalen. Ik geloof ook echt wel dat de meeste zwangerschappen niet binnen 1, maar 2 jaar plaatsvinden (die 90%). Ik hoorde eergisteren een verschrikkelijk verhaal met een mooi einde: mijn na-veel-te-lange-tijd-weer-gesproken-vriendin van nu 40 die haar dochter kreeg op haar 30e, daarna met 32 een miskraam (buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider verloren), met 33 een miskraam (wel hartje gehoord), met bijna 35 een miskraam (ook hartje gehoord) en met net 37 een vroege miskraam... ze hadden toen echt alle hoop opgegeven en zich er bij neergelegd (ze wilden geen mmm)... maar toen met 38 werd ze weer zwanger! Super angstig... en hoe geweldig: het ging helemaal goed! Nu hebben ze dus een dochter van 11 en een zoontje van 2. Happy family. Wat een wonder kan het zijn. Valt het jullie ook op dat er elke keer ongeveer 2 jaar tussen haar zwangerschappen zat? Ze had overigens met die miskramen elke keer gewoon botte pech. Daar zat verder geen aanwijsbare reden achter. En na die bbz heeft haar lichaam keurig het verlies van de eileider opgevangen, ook die verhalen kloppen dus wel degelijk.
Horror in de zin van Saw of horror in de zin van Exorcist etc? Ik vind Saw etc echt briljante films. Ondanks ik af en toe ff weg moet kijken Super leuk! Is dat vroeg op 7,5e week of is dat normaal? Spanneeeend!!! Succes morgen!! Ohhhh Carcassonne is zooooooooo mooi!!! Wij zijn er geweest. Echt prachtig!!! Jaaaa mooie verhalen. In mijn familie ook zon verhaal. Koppel is 2 jaar bezig geweest. Daarna de MMM in. Blijkbaar lag het bij hem. Kwaliteit sperma erg slecht. Daarnaast bleek hij maar 1 zaadleider te hebben. Dokters: onmogelijk om spontaan zwanger te raken. Icsi it is... Na 5 pogingen eindelijk een plakkertje. Ze was inmiddels 37 toen baby gezond ter wereld kwam. Er waren nog wat bevruchte embryo's in de vriezer blijven zitten voor een evt volgende poging. Deze zijn 1.5 jaar later ontdooit maar hebben de vriesperiode niet overleeft. Zij wilden het hierbij dan ook laten. Ze was toen 39. Omdat ze toch geen risico wilden nemen, ook al zeggen de artsen dat spontane zwangerschap onmogelijk is, heeft hij zich laten steriliseren. Blijkt zij ineens na deze sterilisatie 2 maanden zwanger te zijn Gezonde dochter geboren. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Ik kom er net achter dat als we deze ronde gemist hebben, onze volgende probeerronde pas oktober is. Mijn man vetrekt deze week offshore en zal twee weken op twee weken af gaan. De eerstvolgende keer dat hij rond mijn ovulatie thuis is, is pas in oktober....:x Foutje! zelfs dan niet! pas volgend jaar!!!!!!!! Nou dan houd alles toch gewoon op! Dan is het gewoon klaar !
Kan hij de weken niet precies switchen? Dan is hij met je vruchtbare dagen precies thuis... (Weet niet wat voor werk hij doet hoor)
Misschien vind je me nu te makkelijk denken maar: vraag aan de huisarts iets van primolut. Dan verleg je je cyclus! Stel je je menstruatie 2 weken uit en hopla! Je man is juist altijd thuis met jouw ei! Dank haagsmeisje!
Simran, kan hij niet af en toe vakantie opnemen? Ik weet dat het moeilijk is, maar het is wel mogelijk...
Joh, even je 2 weken primolut (of misschien geeft je huisarts wat anders) en je cyclus is precies 2 weken andersom!
Ik ben heerlijk vrij vandaag en morgen, donderdag hemelvaart en vrijdag sowieso vrij. Beetje moeilijk alleen om niet bezig te zijn met wat ik allemoel voel, en vooral wat ik niet voel. Ik ben lekker tennis aan het kijken. Zo boodschappen doen, en vanavond lekker koken. Hopelijk kom ik de dagen door zonder veel te vroeg testen...