30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mlady: ik ben vanaf september zonder spiraal, had steeds cyclus van gemiddeld 26 daagden, dacht dus dat het weer redelijk op pijl was. Misschien was die 7 dagen overtijd gewoon ff een kleine afwijking en ga ik nu weer gewoon 'normaal' verder hahaha.

Roin: die jonge mannen houden ons iig ook lekker jong hahaha. Maar toen we net samen waren werd er soms wel raar opgekeken.

Pandavliegen: heb net even je verhaal gelezen, fijn dat alles goed is gegaan en dat ze zo lief voor je zijn geweest.

Vlindertje: wat goed hoe jij zo op alles kan reageren, ik ben daar echt veels te slecht van geheugen voor, vergeet steeds wie wat nou schreef hahaha.

Ik zit op het zenuwslopende wachtbankje....raken jullie daar soms ook zo van uit je humeur. Nog meer mensen die op het wachtbankje zitten...?

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vlinder, jij volgt het topic ook zie ik? Ben benieuwd of het echt is.. :D

Bloempje, ik vond het zelf vooral raar, had nog nooit en jongere vriend gehad :D

Hoe is het nu panda?

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

@ Panda: wat goed om te horen dat het meeviel! En nu duimen voor effect dus!

@ Bloempje: ik vergeet ook wie wat schrijft, maar aangezien jij hier net boven staat, reageer ik op jou! ;)

Hier nog steeds geen eisprong ontdekt. Dag 27 vandaag, maar aangezien ik in januari cyclus van 49 (!) dagen had, kan het in theorie nog... Maar heb gegoogled (ook al mag ik dat eigenlijk niet meer van mezelf, word ik alleen maar ongerust van..) en Lh piek kan ook < 24 uur en dus tussen 2 testen zijn....

Kortom: onzekerheid. :x Ik heb dus besloten toch erbij te gaan temperaturen!

Iemand trouwens ook dat bericht op nu.nl gezien over invloed van stress op vruchtbaarheid...? Daar kreeg ik dus, jullie raden het al, stress van...! ::$:p;)

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ha dames,

Even in het kort: kreeg gisteren vanaf de middag enorme buikpijn, en echt enorm, kon niet liggen, niet staan, niet zitten, helemaal niks. Paar uur aangekeken maar werd super misselijk bij elke beweging. Toch maar even ziekenhuis gebeld of dat normaal was na zo een onderzoek, maar dat was niet en moest direct terug. Na een hele hoop onderzoek en uren later, er was vrij veel vocht achter gebleven in mijn buik en daar kan het buikvlies niet tegen , gevolg is opgezwollen , dus geïrriteerd buikvlies. Met flinke pijnstillers gelukkig wel naar huis gemogen en vanmiddag gesprek (telefonisch aangezien ik nog altijd niet goed kan bewegen, al heb ik nu wel een aantal houdingen te goed te doen zijn) met de gyn. Rust houden en uitzitten. Enorm jammer, aangezien het onderzoek reuze meeviel :(. En heb niet eens willen opzoeken of die pijnstillers je kans op zwanger worden verminderen , maar voorlopig (in ieder geval vandaag nog) is sexytime toch geen optie.

Als ik weer wat beter kan zitten reageer ik op jullie! Maar zt nu op de iPhone , en typen en reacties lezen gat wat lastiger zo.
    Maar ik lees mee!

5. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Panda, wat naar zeker nu het onderzoek je meeviel. Goed rust houden, dan ben je het snelste weer op de been.

Ik heb geïrriteerde keelamandelen, geen stem en pijnlijk. Ik blijf maar een dagje thuis.

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou Panda, wat vreselijk rot voor je!

Beterschap!
    Ook voor jou Annacatharina! (ik denk dat ik je AC ga noemen, if you don't mind :D )

7. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Geen probleem... Anna mag ook hoor

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh Anna is beter ja! Anders klink je net als een wegrestaurant! :D

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    hoi hoi,

Hier een beetje dubbel gevoel qua nieuws.
    De kans is 95% dat de pcos weer terug is. Gister tijdens de echo het welbekende beeld van de eierstokken vol met kleine eitjes.
    Deze ronde nog volgen tot dag 24. Als er dan geen natuurlijke eisprong is geweest krijg is Duphaston. En dan kan ik beginnen met spuiten van Gonal F en Pregnyl. Waarschijnlijk gaan we kiezen voor de IUI behandeling.

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh wat balen junyor!

En Anna (zo noem ik je san ook maar meteen) jij ook beterschap!!

11. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is inderdaad een lange cyclus! Dat googelen en overal van alles lezen zorgt bij mij idd ook voor onrust. Ik zit nu zelf net sinds 2 weken met een burnout thuis, en stress is inderdaad niet zo helpend als je zwanger wil worden. Misschien ook daarom bij mij de 7 dagen overtijd de vorige ronde..Nu dus hard bezig om te proberen ontspannen en mijn hoofd weer leeg te maken!

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Jeetje panda, wat naar dat je nog zo'n naslag hebt gekregen! Doe maar goed rustig aan, en de tijd nemen om te herstellen!

Wat balen Junyor, dat je pcos waarsch weer terug is. Ad andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent, en kun je de juiste vervolgacties kiezen. Een zwangerschap komt zo toch dichterbij..?

Hier ook nog steeds onzekerheid :x. Ik ben het zat en wil nu echt een oplossing voor dat bloedverlies. Gelukkig heb ik heel wat research gedaan en kom ik morgen goedbeslagen ten ijs bij m'n gyn.

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Junyor, wat jammer zeg! Maar, het is dan wel de reden waarom het wrs nog niet gelukt is. Biedt weer nieuwe perspectieven toch?

Bloempjes, beterschap!

Kineskeet, alvast succes en sterkte bij de gyn morgen!

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    RoIn, wat een geniaal topic wat je gister stuurde hahaha. :D:D

Kinesteet, spannend morgen!! Goed dat je al veel hebt nagekeken!

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Het is idd een beetje dubbel. Wist gister ook niet echt of ik verdrietig of blij moest zijn... Maandag gaan we beslissen wat we gaan doen. Ovulatie Inducite of IUI...

16. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig allemaal...
    Junior, wat balen. Leek zo mooi allemaal. Succes met beslissen!
    Kinesteet, succes morgen!
    Bloempje, burn-out is heel erg naar. Heb er zelf bijna een jaar over gedaan om eruit te komen. Heb veel gehad aan mindfulness en hardlopen...

17. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Thanx meiden! Ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.

Ons geduld wordt ernstig op de proef gesteld hè.. is het niet met wachten op je eisprong, wachten je nod, wachten op een uitslag, wachten op een afspraak bij een arts, wachten op EINDELIJK ZWANGER WORDEN!
    En we hebben misschien al niet altijd het gevoel dat we al-le tijd van de wereld hebben. Hmpf! :x

@ Junyor, succes met het nemen van je beslissing. Wat zijn de overwegingen?

@ Eva: vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden. Die onzekerheid over je lichaam is killing.. Ik leef met je mee!

@ Bloempje: ja lastig hè, 'ik mag niet stressen ik mag niet stressen'.:x Ik loop ook zwaar onder spanning weer de laatste dagen.. terwijl ik hoop dat er een eitje bevrucht is! Kun je jezelf nog meer over in de stress jagen. Heel rot dat je een burnout hebt, sterkte!

18. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Wij hebben zelf het gevoel dat we voor de IUI moeten gaan.
    Ook ivm mijn leeftijd. Word dit jaar 33..

Maar voordat we de 1ste IUI gaan krijgen is het waarschijnlijk al half mei... zit nu op dag 13 gaan monitoren tot dag 24 als er dan nog geen eisprong is dan krijg ik een duphastonkuur van 10 dagen. Moet binnen 4 dagen na de laatste tablet ongi worden. Als er dan bij de echo geen gekke dingen te zien zijn dan kunnen we op cyclusdag 3 starten met de Gonal F.

Wil graag de 1ste ronde nog geen IUI omdat ik eerst wil weten hoe ik er op reageer. Gonal F is nieuw voor mij hiervoor heb ik Puregon gespoten en dat beviel me prima.

19. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shit! Net hele reactie getypt en nu is ie weg....grrr!

Maar in ieder geval bedankt voor de lieve reacties! Ik probeer het gewoon rustig aan te doen. Mindfullness en sporten passen ook erg goed bij mij Anna, maar op dit moment moet ik me echt tot alles aanzetten, maar voor over een tijdje is het wel een optie!

Ik lees trouwens alle berichten wel maar degene die gaan over het medische stuk en zwanger worden sla ik ff niet zo goed op en ben er ook niet heel erg in thuis. Dus een zinnige reactie daarop van mij blijft om die reden ook een beetje uit.. Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen de goede ondersteuning krijgt en de hulpmiddelen die kunnen helpen om zwanger te worden!!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda...
    Hoe gaat het?

Kinesteet (waar haal je de naam vandaan of betekent het iets? :) ) hoe is het gegaan? Of moet je nog..

Sterkte bloempje, ik hoor het helaas weer veel op het moment..

Junyor, jij ook sterkte, het kwam natuurlijk niet helemaal onverwachts maar toch hoop je op ander nieuws..

Deel Deze Pagina