Hai meiden! Zo even bijlezen hoor @ Anna en Simran: ba-len dat jullie ongesteld zijn geworden! Vinden jullie het ook zo onbegrijpelijk soms? Dat je denkt, we hebben alles goed gedaan, waarom is het nou niet raak? Maar er moeten zóveel dingen goed gaan daar heb je soms gewoon soms meerdere pogingen voor nodig. @ Mlady: wat verdrietig voor jou en je zus! Het bewijst maar weer dat het voor velen een lange weg voor nodig is.. Over je vraag: sowieso zal ik er denk ik nog een tijdje all natural voor gaan. Onderzoeken wijzen vooralsnog niks uit. Maar misschien komt dan wel het moment dat het zaad van mn vriend onderzocht wordt. Ben benieuwd. Maar inderdaad eerst nog even een ronde zo! @ Roerei: inderdaad een second opinion over de balletjes / bloedverlies. Ik heb er ook wel een dubbel gevoel bij hoor, dat herken je vast: dit was niet het scenario zoals je het altijd voor je zag. Maar zo is het leven; niet alles gaat zoals je het wilt. En er leiden meerdere wegen naar Rome. Ik ben vooral heel benieuwd wat zij te zeggen zal hebben over mn bloedverlies, en het geeft me heel veel rust dat we ermee aan de slag zijn. Hoe voel jij je inmiddels? Stel je toch eens voor dat je op de valreep ! @ Panda: zoo spannend! Wat zou het toch mooi zijn als het voor jou raak mocht zijn!
Tjeu da's echt een dip zeg. Ik heb er alleen de balletjes verstand van... Lijkt wel omgekeerde koorts! Was het niet gewoon bibberkoud vannacht in de omgeving van Eindhoven? (toch? )
nou dames.. had vanmorgen een positieve test!! (gisteren NOD, en gistermiddag een nega test). Maar ook meteen bloedverlies, en net ook gewoon helderrood. Ik kijk het nog even aan, maar ga er vanuit dat het niet goed is... maar het mooie nieuws.. het kan dus wel!!! mijn lichaam werkt!!
Wauw, maar wat een teleurstelling toch weer! Nu nog blijven plakken!!! Misschien toch nog is tarwekiem proberen? Zou het baarmoederslijmvlies steviger van worden.. Is het veel bloed of zou het ook een innesteling kunnen zijn?
innesteling zou wel wat laat zijn denk ik? Het is nog niet veel bloed, een drupje in mijn inlegkruisje, maar verder wel elke keer bij afvegen, maar krijg nu ook wat krampen in mijn rug, dus ben bang gewoon menstruatie. Kijk het nog even aan.. maar ga er vanuit dat het niks is
Innestelingsbloeding kan wel. Bij mij werd rond 8 wk ook nog gezegd dat het kom tot die tijd. Ik duim voor je panda
Ooooh panda zooo spannend voor je!! Hoe het ook uitpakt: je weet dat zaadje en eitje elkaar kunnen vinden. En da's alvast heel goed nieuws.
Panda jeeminee!! Ik had een drup innestelingsbloed op NOD, dus gewoon afwachten! Wat spannend, maar inderdaad het is hoe dan ook mooi nieuws meid. Duimduimduimduim... Had je deze ronde nou preseed gebruikt?
Ja!!! maar heb ook steeds meer buikkramp. dus denk dat het gewoon menstruatie is. Maar mijn lichaam werkt!! Dat is ook gewoon wel een opluchting na 19 maanden.. denk ik
Joh, ik heb 2 maanden menstruatiepijn gehad..! Juist dag 1, toen wist ik zeker dat ik een enorme explosie van menstruatie zou krijgen want gut, ik had menstruatiepijn die maar aanhield. Maar ik had maar iets helder rood bloedverlies... En dat had ik nooit, ik had altijd wat bruinverlies..
RoIn, wat is iets? ik vind het lastig inschatten, het wordt wel meer.. en ook wat donkerder.. maar inlegkruisje is vooralsnog voldoende. (nog niet hoeven wisselen ook). Maar als het zo doorgaat, red ik het niet met 1tje
Zie nu dat jij een mooie echo hebt gehad! Wat fijn meid, dat is vast een pak van je hart! Gefeliciteerd met dit mooie kloppende hartje!
Hier nog altijd beetje kramp en wat bloedverlies. Het is niet super veel (inlegkruisje is nog altijd ruim voldoende) maar elke keer bij plassen wel gewoon wcpapiertje vol zeg maar. Denk dat het gewoon menstruatie gaat zijn die langzaam op gang komt.. jammer!!!! hoop nog wel dat het vanavond/morgenochtend gestopt is, maar lijkt me kleine kans. preseed vind ik ook wel fijn! GEwoon gezellige touch in de slaapkamer, kan geen kwaad, en het lijkt iets geholpen te hebben deze maand?!
ongesteldheid is wel doorgebroken! verloor net echt hele dikke bijna zwarte klodders bloed. Helaas pindakaas! Maar zover als dit... zijn we nog nooit gekomen!!! Volgende keer gewoon een plakker!!
Panda!! Ik las net in volle spanning al je berichten! Echt heel erg jammer dat er toch ongi is... De volgende ronde is het gewoon weer raak en blijft de beeb plakken, jouw lichaam weet nu hoe het werkt!
@RoIn, bedoel je met 'dag 1' je NOD van toen? En hoeveel was 'iets'? Twee maanden menstruatiepijn zeg, tjee, heb je dat hier verteld? Heb ik gemist dan. Hoe is het met je misselijkheid inmiddels, is dat ook verdwenen? Ik hoop het Wat gaat de tijd snel trouwens hè? Oooh Panda je hebt precies wat ik half april ook had. Ik had toen op cyclusdag 26 die helderrode flinke druppel bloed en werd uiteindelijk op dag 33 'ongesteld'. Ook met van die enorme klodders en klonten. Het is dubbel hè? Maar net wat je zegt: ik vind het voor ons toch echt heel wat, en dat geldt zeker ook zo voor jullie! Die 4w3d heb ik trouwens geschat obv websites die je uitgerekende datum berekenen, ik denk wel dat ik nog de 5e week was toen het misging. Ik denk dat je nu nooit meer gaat stoppen met dat preseedspul hihihi Ik was toen wel heel anders 'ongesteld' trouwens. Niet alleen anders qua verlies, maar ook qua verloop. Twee dagen heel heftig roodverlies (maandverband!!) en daarna nog 4 dagen bruinverlies dat elke dag duidelijk minder werd (inlegkruisjes).