Ja sommige mogen echt al vroeg, maar dat heeft dan meestal ook weer medische redenen. Hopelijk krijg ik ook nog een termijnecho na die van vrijdag. Op de site staat wel dat ze 3 echo's doen dus hoop het maar anders is het weer zo lang wachten tot de 20 weken. Fijn dat je je zo goed voelt, hier ook geen klagen!
Zie dat jullie morgen de 1e echo hebben, geniet van het moment! Enneh... als je 'm met ons wilt delen, zou ik de foto wel graag zien! (kan evt. ook via een privé foto-album hè?)
Mlady, morgen na de echo gaan we door naar Amsterdam. Ik zal eens kijken of het dan nog lukt om foto erop te zetten maar laat iig even weten of alles goed is.
Bij mij was het ook met 9,5 hoor bloempje en toch krijg ik er nog 1 met 12 weken omdat ze de termijn dan nog beter kunnen vaststellen.. Bij ons luisteren ze voor die tijd ook niet naar het hartje omdat niet bewezen is dat de frequentie kwaad kan bij zulke kleine freubeltjes en ze het risico niet nemen willen. Maar het zien kloppen van het hartje vond ik prima, net als het zien van de 2 hersenhelftjes!
Goldie zolang je niet ongi bent hou dan moed. Beide symtomen voor ongi if zwanger lijken op elkaar. Ik duim in ieder geval nog voor je
@ Fishie, voel je dat in je lichaam of in je geest? Ik herken je 'gevoel' n.l. heel goed maar is meer m'n geest die trucjes uithaald, zo van 'jaja het zal nu in een keer raak zijn na bijna twee jaar, geloof je hetzelf?' Zo'n stemmetje bedwelm ik altijd met een goede borrel, dus ik zou zeggen: maak jezelf een lekker mojito! Hier voel ik sinds vandaag ook iets.... een mega puist midden op m'n voorhoofd...niet leuk
Bekijk bijlage 399643 Wat fantastisch!! Ik was zoooo nerveus maar alles gaat goed. We hebben de kleine beeb gezien en zijn hartje mooi zien kloppen. Oh meiden ik gun jullie dit moois zo van harte! Hoop zo dat het snel raak is voor iedereen!
Hele mooie echo Bloem! Geniet lekker van jullie beebje! Roerei: helaas voel ik het aan lichaam en geest. Mijn lichaam voelt niet anders dan anders en eerste bruinverlies al gespot vandaag, ook al was het maar super minimaal... Ik zit eraan te denken dat mijn ei met het doorspuiten al meegespoeld is door mijn eileiders... En toen lagen er nog geen zaadjes klaar, dus ja dan kan ie ook niet bevrucht worden. Stomme ei ook, gemiddeld springt ie pas op dag 17 en zou nu dus veel eerder gesprongen zijn.
@Bloempje jemig wat een prachtige echo! Zo duidelijk heb ik ze zelden gezien. Om in te lijsten!! Wie in je familie/vriendenkring is nog aan de beurt om het mooie nieuws te horen/zien? @Fishie wat balen dat je zo zeker van je gevoel bent. Vrouwelijke intuïtie liegt zelden... Je kunt niets anders dan afwachten... Laat je weekend niet verpesten hoor, want er is natuurlijk een kansje dat het rond deze tijd innestelt...? Ben benieuwd wat je temp morgen doet!
Dankjewel voor jullie lieve reacties zeker omdat ik weet hoe graag jullie ook willen. Mlady ik heb zowel een uitwendige als inwendige echo gehad. Bij inwendig was het zoveel beter te zien en daarom misschien ook zo'n mooie foto. We moeten het iedereen nog gaan vertellen. Zaterdag vertellen we het aan mijn vader en de dag erna op vaderdag aan mijn zus en zwager en neefje en mijn vader en zijn nieuwe vriendin zijn er dan later ook weer. Savonds vertellen we het aan mijn schoonouders en het broertje van mijn vriend. Heel veel zin om het te gaan vertellen! Goldfish ik hoop dat je intuïtie het dit keer niet goed heeft, mijn duimen draaien voor je.
Nou hier kan ik blijkbaar toch ook niet zwanger worden. Bloedtest die ik onverwachts donderdag nog mocht doen bleek hartstikke negatief, ondanks dat mijn huisarts zei, ja zo een streep krijg je niet als je niet zwanger (bent geweest). Was ook een lomp gesprek.. Toen ik vroeg hoe dat kan, kreeg ik terug, ja dat weet ik niet. En toen opgehangen... Daarna fertiliteitspoli gebeld, en daar kreeg ik gelukkig een hele lieve mevrouw aan de telefoon, ze wou zelfs de arts die vrij was vragen mij toch te bellen, maar heb aangegeven dat dat niet hoeft , dus nu belt ze dinsdag... De fertiliteitspoli vond het echt super vervelend hoe het gegaan was, en kon me ook zo snel niet uitleggen hoe het kan, en ze raade me aan om voortaan hierover meteen met hun te bellen.. Nu even gesprek met de arts dinsdagmiddag afwachten (telefonisch). Maar had er wel goed de balen in en ben echt mega gefrustreerd Goldie: balen die dip!!! Mijn menstruatie kwam na die behandeling ook veel sneller dan ik dacht ik hoop voor je dat het een nestelingdip is ofzo... Maar je gevoel heeft vaak toch gewoon gelijk.. Dikke knuffel!!! Weet precies hoe je je voelt... Onze "verhoogd vruchtbaar" tijd is nu voorbij hele dikke knuffel nogmaals!! Bloempje: gefeliciteerd!!! Ik denk een jongetje!!
Dus als ik het goed begrijp een vals positieve test... Wat vreselijk rot en onzeker allemaal panda.. Knuffeltje van mij..