30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Vanmiddag is hier de ongi begonnen... :(

Wel weer kortere cyclus ineens, zou waarschijnlijk wel door de hsg komen.

Fijn weekend voor jullie allemaal! Geniet van het warme weer! :)

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh nee goldie:( dikke knuff. Kan idd door hsg een kortere cyclus hebben

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jammer goldie!

Nieuwe rondes nieuwe kansen!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja... 4 vals positieve.. of eigenlijk 3, wande 4de was niet echt meer iets te zien.. had zelf getest of de streepjes afliepen, en dat deden ze keurig... dus ik snap er niks van. Maar ja.. we doen er weinig aan. Maar die onzekerheid van of het ooit wel gaat lukken, en zo week als deze, zijn wel ff killing. Ben er echt even helemaal klaar mee.

Gelukkig dat ik dinsdag dat gesprek met de fertiliteitsarts heb, hopelijk kan ze wat duidelijkheid/geruststelling bieden.

Goldie: Ah super super balen meid!! Bah!!

Las vanmorgen deze tekst:

" Het wachten is niet het ergst. De onzekerheid of het ooit zal lukken, dat maakt het zo zwaar..."

Toen dacht ik.. ja.. precies dat!

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Och Panda... :( Kan me je frustratie en onzekerheid goed indenken...
    Wat raar joh, die vals-positieve testjes. Van welk merk waren ze?

Gelukkig is dinsdag al heel snel.

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Maar zou het niet positief kunnen zijn geweest, dus echt alleen de bevruchting en absoluut geen innesteling, en bij jouw laatste test die negatief was heb je ook bloed laten prikken? Als die test ook negatief was dan klopt dat meer het laad toch?
    Had je niet getest had je het niet geweten..

7. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panda wat verschrikkelijk naar allemaal! Die onzekerheid is inderdaad echt killing:x:(. Ik begrijp je wat dat precies met die zin 'of het ooit zal gaan lukken', het is gewoon wachten op misschien iets wat wel nooit gaat komen he....ik herken het helemaal. Ik zit ook ff in een dipje hoor, vanochtend een bloedveeg dus bij mij is de periode van de IUI echt aangebroken. Hoewel ik daar wel positief tegenover sta is het hier ook een off day, ergens heb ik toch altijd stiekem gehoopt dat het ons bespaard zou blijven al dat klinische met de spuiten enzo maarja nu moet ik er toch aan geloven.... Gelukkig is het voor jou al snel dinsdag, hoop dat je meer duidelijkheid krijgt meis....

@fishie, meid balen van je ongi.....hoe voel je je eronder?

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh, roerei, super balen! Had zo geduimd dat je de laatste ronde voor IUI zwanger mocht raken.

Logisch dat je in een dipje zit meid!! Op de natuurlijke manier zou toch ook heel fijn zijn.. maar met IUI, misschien net het extra zetje wat nodig is!! Hoe voel je je vandaag? Is het al doorgezet?

Goldie: hoe voel jij je nu?

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh nee roerei:) kan me voorstellen dat je lievér geen IUI wilde. Hopen dat echt laatste zetje is.

Ik zit nog op het wachtbankje. Nog iemand wat lekkers?

10. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja meiden, ik zie het nu wel weer wat zonniger in hoor. Voel me vandaag gelukkig ook 100x beter dan gisteren. Ongi is nog niet helemaal doorgezet panda, maar dat duurt bij mij altijd 2-3 dagen. Ik hoop maar dat het nu DIRECT komt want des te eerder kan ik bellen met de kliniek en een afspraak maken voor de uitgangsecho (op dag 3 van de cyclus). Panda hoe voel jij je ondertussen? Benieuwd naar het gesprek van morgen? Weet je al wat je allemaal wilt vragen?

Ohhh spannend elpha, de wachtbank.....voel je al iets? Ik heb wel wat lekkers, van alles met chocolade dus u roept maar:p!

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lekker chocola. Schuif maar door

12. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kijken of de afbeelding meegestuurd wordt elpha:D...komt ie...

Bijgevoegde bestanden:

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Whaaaa!!! Hahahaha roerei!!!! :D

Gelukkig dat je je beter voelt! Ik ook :) kan er toch weinig aan veranderen maar ben wel blij dat ik morgen kan bellen met de arts. Geen idee nog wat ik precies ga vragen, voor, hoe kan het dat test wel positief is en bloedtest 2 dagen er na negatief :).

Elpha! Bijna NOD! Spannend :)!

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Whahahaahahaha roerei:D

Heb weinig kwaaltjes. Af en toe onderbuikpijn. Maar ja kwaaltjes zeggen niks kan beide betekenen

15. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een hele logische vraag Panda hihi, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Gelukkig voel je je weer beter meid, wat je zegt je kan er niks aan veranderen maar soms lukt het je ff niet om je beter te voelen. Ach een dip mag af en toe best;)! Hoe laat heb je morgen je tel afspraak?

En elpha, was de chocolade lekker:D?

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kinesteet, hoe is het met jou?

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Panda heb je al gelegenheid gehad om te bellen?

En wat ik me nog afvroeg... waren die drie testjes die nu allen vals positieve uitslag gaven, allemaal van hetzelfde merk? (welke?) en waren ze van hetzelfde merk als waar je de vorige ronde een vals positieve uitslag mee had?? Ben nieuwsgierig, want het is toch geen goeie reclame...!

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Die van Zwanger en kids klopten bij mij.
    Ik las eerder iets over dat andere postorderbedrijf.. goh hoe heet die nou, dat die vaker valspositief uit de test kwamen.
    Diezelfde als met die ingewikkelde ovulatietests!
    Die van z&k moeten gewoon donkerder worden.

edit: was dat niet sensitest?

19. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hai meiden!

@ Roerei, meid, toch balen van je ongi! Grrrr :x het was mooi geweest als het tóch nog net effe op de natuurlijke weg gegaan was. Fijn dat je je wel weer snel beter voelt.. nu ga je gewoon je kansen enorm optimaliseren!
    En je hebt alvast een mooi plaatje bij je naam staan! :D
    Die zaadjes zwemmen straks zo in een keer naar jouw eitje toe!

@ Panda: precies dat ja... ik denk soms, de kans is zoveel groter dat het wel een keer lukt! Waarom dan zo somber? Maar het is precies die angst..

Hier gaat het ok. Het weekend veel afleiding gehad, maar ook af en toe een huilbuitje. Heb het er soms best wel moeilijk mee. Het (de kinderwens, en de angst dat dat niet gaat lukken) heeft toch wel een beetje invloed op alles. Ik BAAL er gewoon zo van af en toe.
    Maar goed, we houden moed hoor. Ik heb de preseed voor deze ronde in elk geval vast klaar liggen! :p :p :p

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik snap jullie heel goed. Ondanks dat ik zwanger ben geweest heb ik ook die angst en dan ook als ik wel zwanger raak weer of heg dan wel goed gaat. En heb af en toe ook instort moment. Vooral als ik nadenk dat mijn 2 collega's snel zwanger zijn geraakt. Maar het komt goed. Dat moet gewoon ook bij jullie. Wil volgend jaar met zijn allen die pannenkoeken gaan eten:D

Deel Deze Pagina