Dank meiden Oh..nu jullie! volgens mij is iui echt wel goed te doen, maar leuk is anders natuurlijk..daarnaast moet je vaak voor controle.. Er zijn zoveel vrouwen mee zwanger geraakt, dus als het moet kan jij het ook panda! Maar hopelijk is het niet nodig!
Fijn roin. Gefeliciteerd Tot nu toe red ik prima op de wachtbankje. Testdrang begint wel meer te komen.
@ Kine: jee dus je progesteron is dus ook helemaal okidoki, nou dan ben je echt een medisch raadsel haha! Maar precies, eerst ff lekker gaan genieten van je nieuwe huisje! Wanneer krijg je de sleutel en kun je gaan beginnen met klussen? Erg leuke tijd! En dan kun je je natuurlijk ook helemaal uit gaan leven als schoonmaakfreak! @ Panda, ja kan me voorstellen dat je IUI ziet als een soort hel maar ach, je groeit langzaam met het idee mee hoor, 6 maand terug zag ik het ook nog echt niet zitten maar nu denk ik, waarom niet? En dat spuiten van de hormonen, dat is wel even tandjes op elkaar. Denk niet dat de hormonen nog veel kunnen veranderen aan m'n humeur want ik ben nu al zo'n emo rollercoaster! Misschien wordt het nog wel erger, heeft m'n vriend ff pech maar die hoeft niet te klagen want al het zware werk doe ik, enige wat hij hoeft te doen is straks in een vies boekje kijken en dan z'n spul in het potje mikken...t'is weer es oneerlijk verdeeld RoIn; weet iedereen in je omgeving trouwens al van je beeb? Elpha: goed hoor dat je je nog in kan houden met testen; m'n duimen draaien weer volop voor je. Ennuh volgens mij ben je zeker de eerste in die nu in de rij mag staan voor een positieve test!!
Hee meiden, ik ben ook even niet online geweest. Mijn stomme ongi is gelukkig alweer klaar, had er weinig last van deze ronde. Komt waarschijnlijk ook door de hsg, net zoals de kortere cyclus ineens. Gisterochtend naar de gyn gebeld en ik heb een belafspraak gemaakt voor vrijdagmiddag. Om langs te komen hadden ze alleen tijden zoals 13 en 14 uur openstaan, nou das lastig voor mij als ik vijf dagen in de week werk. De afspraak is toch om nog twee rondes zelf te proberen en het is bespreken wat het vervolg erna gaat zijn. Inmiddels zijn we al ruim over het eerste jaar heen. In februari 2013 gestopt met de pil en per 1 maart 2013 ervoor gegaan en het is nu al 11 juni 2014, wist toen niet dat het zo lastig zou zijn om zwanger te worden. Nu maar de vruchtbare dagen afwachten en hopen op een maart baby. Ik wil ook zwanger zijn en dan pannenkoeken gaan eten met jullie!!
Elphaba: nog even een paar dagen volhouden en dan mag je testen! Je hebt deze ronde alweer clomid geslikt? De vorige keer ging dat goed bij jou, hopelijk ben je nu weer snel zwanger!
Lieve meiden, Ik lees nog steeds mee, maar wil eigenlijk op iedereen reageren. Heb daar alleen even geen energie voor. Ik slaap heel veel, vorige week hield ik niks binnen, nu alleen nog misselijk. Hoop snel weer even uitgebreid te kunnen reageren. Panda, moest stiekem traantje laten bij je verhaal! Hoop op een volgende hele mooie ronde voor je Elphaba, spannend, duim voor je! Bloem en roin, fijn die goede echo's Fishie, naar weer die ongesteldheid vind het ook pannenkoeken tijd voor jou Roerei, pittige tijd voor je voor de boeg. Blijf duimen hier. Mlady, waar ben je nou in je cyclus? Ik ben sommige dingen beetje zoek merk ik... Kine, ook voor jou blijf ik duimen. Bloed je nou elke ronde evenveel tussendoor? Voor degenen die ik nu toch vergeet... Sorry! Ik tik vanaf foon en kan niet terug spieken!
Vlinder, vervelend dat je je zo rot voelt! Hopelijk gaat het snel wat beter! Iedereen in mijn omgeving weet het idd!
Hahaha roerei, wat heb je toch weer een mooie woordkeus.. Spul in een potje mikken . Lijkt mij ook moeilijk hoor trouwens, jezelf klaar maken in een ziekenhuisomgeving. No pressure! NOT. Maar het is inderdaad wel wat minder pittig dan stofjes in jezelf spuiten. Ik vind het trouwens echt supergoed hoe je erin staat. Je gaat door een rollercoaster denk ik, maar je houdt de moed er goed in! Hoeft niet altijd hè, soms mag je ook heus wel even bij de pakken neerzitten. Ik snap trouwens wel heel goed wat je bedoelt met dat je erin groeit.. Toen ik aan het begin stond, was dit echt een doemscenario voor me: zo lang erover doen, naar de gyn, zelfs naar de fert.arts.. Maar je went steeds meer aan elk idee en elk stapje. Uiteindelijk wil je gewoon alleen maar zwanger worden, linksom of rechtsom! We krijgen 15 juli de sleutel van ons nieuwe huis. Zoo ontzettend veel zin in, dat wordt echt een champagnemomentje. De verbouwingsplanning wordt ook steeds concreter, het wordt keihard werken maar dat geeft ook fijne afleiding. Hopelijk vergeet ik niet te tempen en te testen en te sexytimen. Maar zó afgeleid raak ik nou denk ik ook weer niet.
Jaaa KAK is dat hè, als wij hadden geweten dat het zo lang zou duren was ik ook wel effe wat eerder gestopt met de pil... Maar mijn huisarts zei dus echt dat zij 1 à 2 jaar doodnormaal vinden. Binnen 1 jaar is 80% van de stellen zwanger, binnen 2 jaar 90 %. Dus echt nog wel heeel veel kans dat het jou toch nog au naturelle lukt. En zo niet, dan zijn er gelukkig hulpmiddelen. Maar nu doen we nog hard ons best voor die maartbaby! Mooie maand toch, maart? April trouwens ook, en mei...
Och Vlinder, rot dat je je zo voelt! Nog even volhouden en dan is met 12 weken zo'n beetje het ergste voorbij (hoor ik altijd). Sterkte!
Stop maar met duimen dames. Hier net al eerste bloed weer gespot. 2 dagen eerder. Dus laat dan nu maar snel doorzetten op naar nieuwe ronde
@Roerei/Kine: ja ik merk dat ik die grenzen langzaam ook verleg! Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet! Zo raar om te merken, dat je nieuwe grenzen maakt, dat je anders over dingen nadenkt als relatief kort geleden (een jaar, 2 jaar geleden). Misschien ook wel goed dat je je grenzen kan verleggen. En irritant he, dat alles bij ons ligt, en die mannen hup hup en klaar! De mijne vind dat ook wel erg vervelend trouwens, hij zegt ook, ik moet gewoon hetzelfde doen als altijd, alleen in een potje en voor jou veel ellendige dingen. Moeten ze maar extra lief voor ons zijn! MLady: ik heb nog nooit zoiets gehad! maar aan alle reacties hier te merken is het heel normaal! Lijkt me wel heel naar! Goldie: Ja, als wij hadden geweten dat het zolang zou duren.. wij zijn er in dec 2012 voor gegaan.. klinkt al zo lang geleden!! En ik heb ook zin in die pannenkoeken!!
Ja dat heb ik ook. Als ik eerder had geweten dat er probleem was bij mij was ik misschien al moeder geweest heb collega's die in sept hun dochters 3 worden en toen zij vertelden dat ze zwanger waren was ik al bezig hoop dat mijn tijd en geluk nu ook eindelijk eens komt
He Vlinder wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg. Hopelijk gaat het snel beter zodat je ook lekker kan genieten. Maart baby's zijn trouwens helemaal leuk, ben zelf ook een maart kind Een waterteken (vissen) wordt het dan, helemaal leuk. Ik kijk zelf altijd graag naar sterrenbeelden. En op internet kan je ook zoeken naar het sterrenbeeld en naar baby om te lezen wat voor karkater/gedrag je baby en kind vermoedelijk gaat krijgen. Vind het altijd heel leuk om dat soort dingen te lezen. Pannenkoeken, gisteren hier nog gegeten. Had ze gemaakt met aardbeien erop en poedersuiker, het leek meer op een toetje dan op avondeten. Maar het was smullen!
Mlady: ik heb het nog nooit gehad, hopelijk gaat het snel weer over. Panda: ja, dat klinkt idd lang geleden. Hup eitje, hup zaadjes!! Misschien als onze mannen enthousiast worden van het voetbal, worden misschien de zaadjes ook veel enthousiaster en krijgen we in maart allemaal een baby boy!! Vlinder: ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Ik heb vorige week tegen schoonzusje nog geroepen dat ik alle kwaaltjes er wel bij wil hebben als ik in ruil daarvoor nu zwanger mag worden!
Hahahaha goldie! Dat heb ik ook al eens geroepen! Liever paar weken ziek zwak en misselijk , dan niet zwanger