30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mlady, wat akelig dat het zo lang duurt!
    Ik zou gewoon even aan de bel trekken bij de HA als het nu nog zo is hoor, mogelijk heb je toch wat anders nodig!

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hahaha ja! :p

@MLady: Ook wat RoIn zegt, als het niet minder word, nog ff naar de huisarts!! Zeker zo voor je vakantie!
    Morgen NOD, spannend?!

Hier gaan we ook bijna weg! :D:D Nog een klein weekje! Heeeeeerlijk!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ovules heet dat! :)

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    @ Mlady: ik zou zeker even contact opnemen met je huisarts. Die canesten slaat in mijn ervaring altijd wel snel aan. Misschien was het al wat verder gevorderd toen jij eraan begon?
    Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je sneller infecties krijgt als je zwanger bent.
    En met jouw op hand zijnde nod én je gevoelige tepels….. :D

Wat lekker allemaal, bijna op vakantie!

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja lekker, maak me gek @kine :p
    Ik heb vanmorgen idd gebeld en nu 1 zo'n ovule gekregen voor vanavond en een andere tube smeerspul. Als ik donderdag nog geen verbetering bemerk ga ik zeker weer aan de bel trekken, want ik wil op vakantie niet naar een huisarts of apotheek moeten...

M'n tepels zijn niet meer zo gevoelig als eergisteren. We wachten het maar af...

6. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@ Goldie: jee meid dat je zo bent behandeld door de gyn, is ze niet helemaal lekker bij haar hoofd ofzo:$! Dus nu moet je in oktober zelf blijven proberen? Och meid, als je dat nog steeds niet ziet zitten zou ik dat toch echt gaan aangeven hoor. En als je dat wel doet dan ook direct alle hulpmiddelen van het rek halen en flink sexy-timen! Want weet je...met die 50% kans elke maand kan het niet anders dat het dubbeltje een keer de goede kant opvalt, go eitje go zaadje!

@ Mlady: lijkt me ook een beetje vreemd dat de zalf nog niet werkt. gelukkig lees ik dat je iets anders hebt gekregen, hoop dat het snel werkt! En morgen heb je toch de nieuwe kennismaking met je HA? Kan die niet even een blik op je doosje werpen ;)? Ennuh spannend hoor zo vlak voor NOD, al testdrang?

@ RoIn, wat fijn dat alles er goed uitzag op de combitest zeg! Hihi ik ziet het al helemaal voor me dat je kruimel lekker 'dwarsligt' en zich niet wil laten meten haha. Wanneer heb je je volgende echo? En ik lees dat je ook je omgeving hebt verteld? Hoe waren de reacties? je zag er toch tegenop om je schoonzusje in te lichten? Voel het mee?

@ all: de eerste spuiten zijn gezet!!! Pfff afgelopen vrijdag voor 't eerst en toen was het echt ff slikken. Niet zozeer vanwege de pijn maar weer vanwege het idee. Nu is het al een soort routine en ben ik met 1 min klaar, ik sta soms echt van mezelf te kijken hoe je kan wennen aan bepaalde dingen. A.s. woensdag mag ik weer naar de gyn voor een echo, ze gaan dan kijken hoeveel eitjes er groeien en hoe groot ze zijn. Ik ben zeeeeer benieuwd!

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Knap dat je het zo makkelijk oppakt Ei! Nu moet het nog effect hebben! Ook voor jou: go hormonen, go eitjes, go zaadjes!

Ze reageerde heel goed, hoor nu helaas niets meer van haar..
    Heb haar laten weten dat ik steeds aan haar denk en benieuwd ben hoe het met haar gaat. Maar omdat ze niet reageert ik denk dat ze niet de behoefte heeft op dit moment en dat als ze die behoefte wel heeft ik het graag hoor.

Het is zo lastig en heel erg dubbel, want ik begrijp haar heel goed en ik vind het heel erg naar voor haar, maar het drukt ook een beetje een stempel op het geheel...alsof we niet blij zouden mogen zijn als we bij vl zijn familie zijn..er wordt veel minder aandacht aan besteed dan bij mijn Fam..
    De tijd zal het leren..hopelijk voor haar ook snel het geluk!

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt RoIn... Heel jammer... Misschien kunnen jullie het op een goed moment eens ter sprake brengen bij zijn ouders, polsen hoe zij het zien... Misschien klaart dat de lucht... Het is wel heel moeilijk voor je schoonzusje/zwager, maar hun verdriet/geduld zou jullie geluksgevoel niet in de weg mogen staan, jullie kindje/zwangerschap mag niet ongewenst voelen! Gelukkig is er bij jouw familie niets aan de hand en kun je daar gewoon trotse en blije zwangere zijn!!

Ik weet nog niet zo goed wat ik nou doen zal... Het zou zo'n mooi verjaarskado zijn voor m'n lief (en voor mij natuurlijk hihi) als ik morgen een mooie positieve test zou kunnen produceren... Maar we krijgen om 11u al visite, wat nou als het negatief is, dan kan ik nergens anders meer aan denken! En later op de dag is de testuitslag toch veel minder duidelijk? Ik zou zo bang zijn voor weer zo'n vage twijfeltest waar ik niets mee kan (net als toen in april). Dus... ik weet nog niet wat ik doen moet... Jullie moeten me ajb helpen verstandig te zijn hoor!

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lastige keuze mylady. Ik zelf ben altijd van zolang mogelijk uitstellen.

Roin wat mylady ook zei zou toch aankaarten misschien. In je schoonfamilie. Het is en blijft heel verdrietig maar jullie moeten ook jullie blijdschap kunnen tonen. Wel fijn dat je bij jou familie wel blij kan zijn.

Hier ongi al bijna voorbij. Vandaag 1 van mijn 2 zwangere collega's gehoord dat ze ook mk gaat krijgen. Het was met 5 wk gestopt met groeien. Ben beetje van slag van vind het zo rot voor haar. :)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Roerei: ik vind het heel spannend dat traject van jou en je gaat er zo goed mee om! Je staat er positief in, dus ik vind dat jij deze ronde zwanger moet worden!!

Mlady: balen dat je schimmel niet snel weggaat. Hopelijk werken de nieuwe pil en smeersels voordat je met vakantie gaat, anders gewoon terug naar de ha gaan.

Als ik jou was, zou ik niet gaan testen als er zo vroeg al visite komt. Stel dat je weer een twijfeltest krijgt te zien of een negatieve test, dan krijg je misschien toch een slecht humeur of een teleurstelling. Gewoon gezellig de verjaardag van je lief vieren en als iedereen weg is, dan kan je altijd nog testen. Lekker samen doen. Als je zwanger bent, dan ben je dat in de avond ook nog! Ik duim voor een mooie positieve test voor je! :)

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, ook zou ook 's avonds testen. Mijn 1e pos test was ook op de avond op 10 dpo.
    Als ie negatief is zegt het nog niets, issie positief nou ja, dan jeeeeeeeeeeeee! :D

Dank voor het advies meiden!
    Zijn ouders doen wel hun best hoor, echt!
    Nou ja, wie weet als het zo blijft toch gesprek aangaan idd..!

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    MLady: Enne heb je gewacht? Gefeliciteerd met je man vandaag! Ik duim!
    Helpen die nieuwe meds ook al? Zou wel fijn zijn!

roerei: Grappig dat je zo snel eraan went! Geen last van de hormonen?! Spannend morgen de echo!!

Goldie: Opzich is het vrij standaard, als ze niks vinden, mensen tot 2 jaar zelf te laten proberen, omdat het mmm traject en heel zwaar is, en een groot gedeelte van de mensen alsnog natuurlijk zwanger wordt. Nu vind ik de opmerking dat je wel moet sexen rond je eisprong niet echt gepast hoor!! Zeker niet, maar als je nog een half jaartje laten wachten, valt opzich best mee toch? Ik zou echt heel erg graag uit de MMM willen blijven. Hoop ook echt zo dat het lukt voor de 2 jaars grens.

RoIn, ah, dat is vervelend meid! Bij je schoonouders, er moet zowel ruimte zijn voor jullie geluk, als het verdriet van je schoonzus, zeker van je schoonouders. zou het wel aankaarten, dat het zo een stempel drukt bij jullie. Dat is niet de bedoeling.

Elphaba: Hoe voel jij je? Lastig een collega met een MK hé? Ik heb paar maanden terug ook een (mannelijke) collega moeten begeleiden op het werk die een miskraam met 9 weken kregen :( bah, dat was heel naar! We zijn wel wat closer geworden, hij weet nu ook van onze wens, en ze liepen zelf ook in mmm, met clomid. Dus extra zuur.

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mylady gefeliciteerd met je mannetje:)

Panda het gaat hier wel weer. Vind vooral heel rot voor haar. Ook al was ze snel zwanger. Weet zo goed hoe ze zich voelt en. Dat gun je niemand. Heb tegen der gezegd als ze wil praten dat ze bij mij terecht kan.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mlady!! gefeli met je hubby!!

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dankjullie wel :)

Testje gedaan, maar niets te zien hoor! Omowit noemen ze dat hier, toch?

Ik had m'n NOD zo berekend: LH-piek rond middaguur op cyclusdag 16, eisprong dan toch ws. op dag 17, gemiddelde lf van 12 = ongesteld op dag 29 = vandaag...

Ik zal morgen wel ongesteld worden dan. Heb ik me toch 1 dag vergist ofzo. Of ik heb ditkeer een langere lf.

Helaas!

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh balen meid!! :(:(:X

Maar met een LF van 12, is je NOD toch morgen?

Als je dag 17 je ei had, dag 18 is dan dag 1 van de LF, dag 29, is dan dag 12 van je LF.

Dus wie weet morgen nog! En smiddags en voor NOD testen, kan theoretisch nog alle kanten op!

Maar een witte test is naar :( en niet het beste teken wat er is. Bah :( Balen meid!!

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mlady: heel erg balen zeg van die witte test... Echt niet leuk, maar ik ben het eens met Panda. Als je een lf van 12 hebt, dan is morgen je nod! Misschien is er nog een kans dat er geen ongi komt.

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen mylady:( maar misschien ben je idd nog te vroeg. :)

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, eens!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ken weer iemand die standaard pas 3 weken na ovulatie positief test dus ach.. het is voor iedereen anders!
    HCG loopt ook niet bij iedereen even hard op, op de standaard tabellen die je ziet, zie je echt vreselijk grote verschillen in waardes HCG.
    Maw: het zegt dus gewoon echt nog niet zoveel.
    Eerst NOD maar afwachten!

Kijk maar is halverdwege deze pagina:
    9maand · Zwanger?! · HCG-waarden tijdens de zwangerschap

Deel Deze Pagina