@Mlady shitzooi zeg van je ongi.....:x @ RoIn: jee meid dat verhaal van je schoonzusje. Ze mogen ook wel een beetje rekening houden met jouw gevoelens en je zwangerschap. Fijn dat je met jouw familie wel lekker de polonaise kan lopen! Tsja en het aankaarten, ik weet niet of ik dat zou doen...ik zou er eerder voor kiezen om mijn vriend dan een keer met zijn ouders te laten praten ofzo. @panda & kine: hoe gaat ie met jullie en het temperaturen? Wat ik trouwens absoluut niet leuk vind is dat we ons niet aan de afspraak hebben gehouden want er zou er sowieso elke maand een op roze komen te staan. Volgens mij hebben we nu een ronde gehad met niemand op roze....... Kom op dames; wel flink oefenen hè en vooral rond de eisprong (flauw ik weet het ). Vanmiddag krijg ik weer een echo, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet!
Roerei: Succes bij de echo straks!! Hopelijk groeien er 1 of 2 mooie eitjes! Hier net mijn eisprong gehad (Denk gisteren). Dus vanaf vandaag weer wachtende . Maar gelukkig, eind van de week 3 weken op vakantie Afleiding!!!!
Ohhh Panda, wat een heerlijk vooruitzicht zeg 3 weken naar Canada (toch)? Wanneer vertrek je? Vrijdag? Kan me voorstellen dat je zin hebt om ff drie weken afleiding te hebben. En dat gaat je lukken ook want Canada is echt zo prachtig mooi, ik heb er vorig jaar rond getrokken met een camper en mijn ogen uitgekeken. De mensen zijn er ook erg aardig en behulpzaam. En dus op de wachtbank, spannend meid!
:x:x:x Ook ik ben ervoor dat we ons vanaf nu aan de afspraak gaan houden Roerei! iedere maand 1 was de deal!!! Mijn schoonouders zijn wel lief hoor, maar veel minder betrokken dan de mijne (en mijn broer/zus). Misschien ook omdat ik zwanger ben en vriendje niet.. Familie van de vrouw is misschien meer betrokken?? De rest van de familie (nog een zus) houdt zich meer op de achtergrond, ik denk voor andere zus.. Tja, ik laat het maar even.. Komt wel goed, hoop ik.. Oh wat een vooruitzicht Panda! Heerlijk op vakantie!! geniet meis!!
Wij gaan vrijdagochtend vroeg rijden richting de Pyreneeën. Donderdagochtend nog langs onze nieuwe huisarts en dan zal ik jullie nog vertellen of we het nog over onze zwangerschapswens hebben kunnen hebben (gekke zin ). Ben op zich wel blij dat mijn cyclus dit keer niet langer is. Als ik dan toch ongesteld moest worden, dan gelukkig niet nog verder in mijn vakantie. Denk dat het as. zondag wel over moet zijn. Met een beetje mazzel is mijn vag. schimmelinfectie dan ook over - het gaat inmiddels al wel wat beter. Het is daar heerlijk weer, dus vandaar mijn zonnige handtekening
Oooh @ Mlady wat jammer meid! Ik dacht echt dat het m deze maand wel eens had kunnen worden voor jou! GRR! Nou, nu kun je wel lekker alles eten en drinken op vakantie. Heerlijk zeg de pyreneeën! Ben daar twee jaar geleden ook geweest en vond het echt adembenemend. @ Panda: ook lekker op vakantie, heerlijk even afleiding van alles. Ik stel voor dat je zwanger terugkomt! @ Roerei: ik bedacht vanmorgen idd dat jij vandaag de echo hebt, wat spannend! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Fijn in elk geval dat je merkt dat dat prikken al zo snel routine wordt. Moet je nu elke dag prikken en hoe lang? @ RoIn: wat lastig wat je ervaart met je schoonfamilie! Zou inderdaad kunnen dat dat te maken heeft met je schoonzus, maar is natuurlijk niet leuk. Voor jouw (jullie!) blijdschap moet ook ruimte zijn! Maar soms hebben dingen even tijd nodig.. en misschien groeit hun enthousiasme mee met jouw buik!? @ Goldie: hoe is het met jou? Hoe voel je je nu, een paar dagen na het gesprek met je gyn? Hier is het een beetje een rommeltje met tempen en testen. Door een kampeerfeest afgelopen weekend niet getest en getempt, en gister moest ik op een toilet in een restaurant de ovulatietest doen . Eigenlijk geen zin in, maar het was dag 15. Hij was nog negatief, hopelijk vandaag een positieve. Verder maak ik ook een potje van het tempen. Ik heb nogal wat feestjes en latertjes achter de rug, dus het is een beetje een rommeltje. En vanmorgen was ik het bijv vergeten! Wat een gedoe. We zijn wel ijverig bezig met de preseed trouwens. Vind het echt prima spul.
dank meiden, zit de tijd een beetje te doden, moet nog 2,5 uur wachten pfff! @mlady; meid die opmerking over die afspraak is niet vervelend bedoeld ofzo, ik snap echt wel dat je het niet expres doet, anders waren we al lang expres zwanger. Lekker vooruitzicht je vakantie! @kine; hahaha lekker chaotisch weekend achter de rug of niet? Is toch ook wel fijn om zoveel afleiding te hebben dat je het tempen en de testen vergeet! Dus de preseed is een aanrader? Moet je dat dan elke keer smeren als je sexy-time hebt?
Ik neem de intercity, vandaag 3 eitjes waarvan een al 19 MM. Moest direct naar huis voor de pregnyl en morgenvroeg IUI. Wel kans op een drieling, maar ach, ben ik in een klap klaar Wat een dag pffff haha
Whaaa Roerei! Een drieling! In een keer klaar, wat een feest. Hee, maar, 3 eitjes, da's een goede score toch!? En morgen al de IUI, wat gaan ze dan precies doen? Het zaad van jouw mannetje bij jou inspuiten? Moet hij dan iets in een potje doen? Jeetje meis, wat spannend, en ligt het nou aan mij of gaat het allemaal hartstikke snel? Straks ben jij over twee weken gewoon zwanger! En waarom stimuleren ze eigenlijk je eitjesrijping extra? Ik bedoel, dat werkt allemaal goed bij jou toch? Beetje veel vragen misschien, maar ik snap iui nog niet helemaal. Over de preseed: je hoeft het niet altijd met te doen, maar zo rond de eisprong streef ik wel naar elke keer.
Mlady: echt wel balen zeg, ik had bij jou wel een goed gevoel. Ik zeg op naar de vruchtbare dagen! Roerei: het had eigenlijk wel gemoeten dat er iemand op roze ging, maar ik en nog een paar zitten midden in een ronde. Panda heeft net haar eisprong gehad en zit op het wachtbankje, mijn eisprong moet nog komen, dus er zijn kansen genoeg! En ja, we oefenen heel goed met sexytime!! Panda: heel fijn dat je ei geweest is en dan straks lekker op vakantie!! Wel zwanger terugkomen!! RoIn: het komt vast goed, gelukkig kan je wel alvast bij jouw familie de vlag uithangen! Ik kan trouwens niets zeggen over dat schoonfamilie minder betrokken is bij schoondochter, mijn schoonmoeder is juist erg fanatiek. Niet alleen bij het kindje en haar eigen dochter, maar juist ook bij de twee kindjes bij andere schoondochter. Mlady: fijn dat je het zonnig inziet! Als je op vakantie gaat, dan is lekker de ongi voorbij en die schimmel ook! En daarna heerlijk genieten daarzo in de zon! En dan komt er vast een mooi ei aan! Kine: ja hoor, gaat prima. Af en toe heb je zo'n inzak moment in je cyclus als het weer niet is gelukt, maar daarna gaat het wel weer. Ik ben deze ronde toch weer iedere dag aan het tempen, vind ik toch wel fijn en wat meer zekerheid dan helemaal niet. De ovutesten heb ik nog steeds links laten liggen, want dat lukt me echt niet op mijn werk. Mijn eispring is nog niet geweest en waarschijnlijk vanavond weer sexytime. Al is manlief wel gepiekeerd over de wedstrijd van vanavond, hij vond dat ze slecht speelden ondanks de winst. Jij had vandaag wel een positieve ovutest zo te zien? Ga jij ook voor de sexytime nog vanavond of zit je nu al op het wachtbankje? Roerei: snel tempo zo! Moet je dan nu iedere dag spuiten? Wel spannend voor je morgenochtend de iui. En idd, met een drieling ben je in 1x klaar, hahaha!
Ah gas d'r op roerei! Ik maak me er ook niet druk om hoor Fishie, iemand vroeg ernaar, vandaar. Vind het meer lullig voor vriendje, hoewel ie super blij is met alle aandacht van mijn familie! Ja, bijna iedereen weer op de wachtbank! Spannend!
Nee ga lekker rustig aan doen. Heb de badkamer en toilet net uitgesopt. Straks nog ff boodschappen doen en dan later denk ik film kijken ofzo. Jij nog plannen?
ahhh dus lekker weer alles fris! Hier ook net ff schoongemaakt, zo met vrienden afgesproken om even bij te kletsen en samen te eten. Fijne zaterdag!