Oe, ja die klok ken ik. Soort van klapperende eierstokken, met een aftelklokje. Kwam bij mij wel pas vrij laat (althans, niet toen ik 25 was) gelukkig, maar het nu elke maand bingo met de hormonen.. arme man van mij (al zegt hij dat hij geen last van me heeft die 2 weken per maand )
Ja ik snap je helemaal Pannenkoek.. ben zelf 33 en sinds 7 mnd bezig voor de eerste. Wat voor verklaringen zochten jullie, op het verkeerde moment enzo? Kan het me wel voorstellen hoor.. je moet ook iets toegeven ofzo voor je de medische molen ingaat. Soort van erkennen dat het niet op de natuurlijke manier gaat. Dat is ook een stap denk ik hè? In elk geval goed dat je hem gezet hebt!
Bijzondere droom trouwens, gtst Rustig aan maar panda, misschien binnenkant nog 1 dagje rust gunnen? Of denk je dat het gaat? Mijn klokje stond tot mijn 34e stil.. Had geen klok, klok kapot whatever.. Maar hij tikt hoor!
Wij hebben allebei een heel druk leven, werken beide 6 dagen, eigen zaak, dus de nodige stress. Dus dan denk ja, teveel stress, niet het juiste moment, als het komt dan komt het, niet willen toegeven dat het eigenlijk gewoon niet wil lukken. Vorig jaar geopereerd aan een mogelijk endometriose in mijn lies, maar hebben alleen opgezwollen lymfekliertjes weggehaald en niets gevonden. Ik vond het ook moeilijk om mijn man te vragen of we de stap zouden gaan nemen naar het medische traject. Maar we staan er nu wel allebei achter.
Wacht even vanavond af, of de pijn weer zakt of niet maar merk dat mijn hormonen al weer aan het jagen zijn opzich nu wel handig dat ik vorige maand een dag te laat ongesteld werd weer speling. Maar heel eerlijk, zet niet veel in op deze maand, zeker omdat zonder pijnstilling ik de dag niet echt door komt (en heb naproxen ... Daar wordt je , net zoals bij ibroorufen, tijdelijk verminderd vruchtbaar van) Heb alleen geen idee hoe lang dat duurt.. Zolang het in bloed zit? Of heeft het echt effect op je ei? Maar we gaan toch wat proberen nooit geschoten is altijd mis toch
Dames, we typen te snel!! Ik hou alle reacties niet meer bij joh!! Pannenkoek, goed dat je de stap hebt gezet! Wanneer is je afspraak?
Volgende week afspraak gynaecoloog. En afgelopen maand op de juiste tijd geklust, zou dit weekend NOD moeten hebben. We blijven duimen dat de natuur tóch haar werk eens wil doen voor ons...
Haha herkenbaar, hebben we d'r soms batterijen in gedaan? Ik herken jullie gevoel van 'dit is niet het moment' en 'nu is er teveel stress'. Heb jarenlang hetzelfde gehad, maar nu hebben we echt zoiets van kom maar op kleine! Mag ik vragen hoe oud je bent? 30+ is erg ruim Maar ook voor mijn eigen gevoel van wanneer ml en ik dan met een molen zouden moeten (kunnen) beginnen...
hoi allemaal, Altijd een stille lezer geweest op zwangerschapspagina tot dat ik dit onderwerp las en jullie reacties. Koste me even om alles te lezen maar ik krijg er een lach op mijn gezicht van en daarom heb ik een account aangemaakt en dit is dus mijn allereerste berichtje Zelf ben ik 33 jaar en sinds zomer 2012 bezig om zwanger te raken. Helaas zonder succes tot op heden. Hoewel er bij mijn vriend en mij niks aan mankeert (ook wij zijn door de mmm geweest) blijft de positieve test uit. Tja en hoe ga je daar mee om. Soms met zwaar k#t dagen maar soms ook met een nuchtere instelling, het zal toch wel een keer raak zijn?? Wat ik prettig vind aan jullie topic is dat jullie in hetzelfde schuitje zitten qua leeftijd. Ik word ook zo langzamerhand gestoord van de blikken in mijn omgeving. Een stemmetje in mij zegt dan 'sla ze voor de bek' maar ondertussen lach ik schaapachtig 'tja we weten nog niet of we een kindje willen' en dan maar hopen dat het niet opvalt dat ik lieg... We gaan allemaal voor een gevuld paaseitje komende periode!
Cool Join the club! Zo te lezen pas je helemaal bij ons Vind je nickname geniaal!! Mag ik vragen wanneer en waarom jullie die stap gezet hebben? En wat jullie hebben laten testen? Dat herken ik enorm, sinds wij zijn getrouwd in juli krijgen we continu van die vragende blikken. Ik negeer het maar, weet dat iedereen ons het beste toewenst. Ik maak me nog niet zoveel zorgen, maar dit topic gaat nu ineens wel erg over die MMM... Binnenkort trek ik mij misschien denk ik even een paar dagen terug...
Roerei, welkom!! Vervelend hè... Alles goed.. Maar er is nog niks ken het idee. Gaan jullie binnenkort terug de mmm? En een kletsende mee lezer, altijd gezelliger dan een stille hihi Dat je het volhoud om te "liegen" ik zeg meestal terug iets als ' we willen graag maar is er nog niet ' ( of wat lulligers als mijn humeur niet optimaal is of ik mag diegene niet zo ) Pannenkoek, spannend weekend dus voor je!!
Mlady, misschien ben jij wel de eerste die het bewijs gaat leveren dat je zonder mmm als 30plusser ook zwanger kunt worden!