30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 32, dus nog een 20er toen we 'begonnen'...

2. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ja Wooow dat gaat echt ff heel hard!

Ik heb de waterecho vrijdag 11 april. Heb al m’n vragen wel kunnen afvuren! Ik had me goed voorbereid . Ik kwam aan met ‘ik heb 2 theorieën’, de gyn zei: ‘ik ben dol op theorieën.’ :D Ik ben blij dat hij me serieus neemt. Ondanks dat hij het dus niet als medisch probleem ziet, snapt hij waarom ik het vervelend vind en me er zorgen over maak.

@ Panda: ja doe voorzichtig hoor. En miss idd niet te veel inzetten op deze maand. Je moet je nu ook ff focussen op je herstel. Ik snap dat het ook zonde is om ‘m voorbij te laten gaan, maar beter worden is wel belangrijk! Maar goed, ik snap ook dat je het wel wilt proberen. Gewoon helemaal stil blijven liggen en hem het werk laten doen!

@ Pannenkoek: Kan me wel voorstellen dat het zo loopt, dan waren jullie er denk ik ook niet de hele tijd zo gefocussed op. Dat kan natuurlijk best als je allebei zo’n druk leven hebt. Wie weet nog op de valreep! We hebben tegelijk onze nod deze maand trouwens. Duimen draaien!

@ Roerei: welkom! Toch fijn hè, om te weten dat je niet de enige 30-plusser bent. Dus jullie zijn onderzocht en ‘teruggestuurd’ met de boodschap dat het spontaan moet kunnen lukken? Doe je al veel om te optimaliseren? Tempen, ovutesten?

Mijn klokje tikte al wel langer, maar omdat m’n vriend en ik elkaar pas kort kenden, ging eerst de focus gewoon naar elkaar! Ik merkte wel dat zodra we het erover begonnen te hebben, het steeds meer ging kriebelen. Nu denk ik soms, waren we maar eerder begonnen. Maar het ging zoals het ging en zo voelde het goed.

Nou, ik ga nog ff knallen op m’n werk.
    Fijne avond allemaal!

3. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel herken ik maar al te goed, mijn man is flink wat ouder en ik ben nu 32 en dan wordt er gevraagd 'wil jij geen kinderen???'. Ja natuurlijk wel, maar mijn man en ik hebben elkaar beloofd dat we niet aan de grote klok zouden hangen dat we ermee 'bezig' zijn. Als mijn collega's het dan in de pauze alleen maar over kinderen hebben, is dat soms écht niet meer zo leuk. En al die vriendinnen, waarbij de een na de ander wél zwanger raakt! Pffff......

In ieder geval: Welkom!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars

Samen met jou RoIn!! :D:D en eigenlijk iedereen in het topic :p :cool: kunnen we zo een topic aanmaken 30+ en zwanger van je eerste kindje :D

5. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, je bent er inderdaad niet telkens mee bezig, daarom heeft het zo lang geduurd voordat we deze stap hebben gezet.

@Pandavliegen, inderdaad spannend!

Duimduimduimduim

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja daar zat ik ook nog aan te denken laatst: de eerste van ons die zwanger raakt, mag ineens niet meer in ons gezellige clubje! :$:$

NOT:p daar moeten we dus wat op verzinnen :D

Kunnen we dan niet het Pannenkoeken-en-liefdesthee-clubje maken? ;) Ach, komt tijd komt raad:D

@Pannenkoek en @Roerei, maken jullie ook nog zo'n leuke handtekening met je cyclus?

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    MLady, we gaan niemand verbannen hoor!! We kunnen welwater zwangerschapshormonen gebruiken hier :D:D

Haha pannenkoeken en liefdesthee clubje :D:D nu al leuk!!

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dank panda! Liefst met jullie dan idd, vind jullie veel te gezellig! :D

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Sja, ik viel stil toen ik dat las, Pannenkoek. Need I say more? Fijn dat je nu hier bent <3

10. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een leuk clubje!

Ik zal even uitzoeken hoe dat werkt in die handtekening...

11. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handtekening gelukt?

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Nog even een reactie hierop. Ik snap en herken dat wel! Ben er zelf wel open over naar goede vriendinnen, gedeeltelijk omdat ik helemaaaal niet goed ben in dingen vaag houden of halve waarheden. Maar ik vind het niet zo cool als mensen ernaar vragen.
    Mijn vriend is ook wat ouder trouwens, 39.

En de zwangere vriendinnen.. tell me about it :). Gezellig hoor, al die kleintjes, maar soms voel je je zo achter liggen! Zeker als ze al aan de tweede zijn!

Nou, onze tijd komt nog wel hoor. Op naar de Pasen! :D

13. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op naar de pasen Kinesteet!

@MLady, je hoeft niet stil te vallen. Ben juist op het forum gekomen om erover te kunnen praten ;)

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Weet niet wie het zei, maar inderdaad op naar gevulde paaseitjes :D

Met Pasen zitten wij trouwens in een huisje in zeeland!! Lekker weekendje weg, misschien wat zeilen o.i.d. (We zitten dan bij het grevenlingen meer ) veeeeeeeel zin in!

15. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Er is maar 1 oplossing, allemaal eieren zoeken dit weekend.. Kunnen we allemaal in 1 keer over naar het nieuwe clubje..
    Nieuwe dames, welkom, gezellig...
    Volgens de calculator ben ik 2 april het meest vruchtbaar, zou wel heel gaaf zijn want dan is m'n vriend jarig. Ik weet wat ik cadeau ga geven :)
    Nu alleen hopen dat de ovulatietestjes er ook zo over denken.

Ik zal zo ook nog even een handtekening maken, nooit aan gedacht om te doen.

16. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee wat een reacties! Da's nog eens leuk om te lezen zeg, gezellig! Ben al direct blij dat ik een account heb aangemaakt. In mijn omgeving weten niet zo veel mensen het en ik vind dat wel prettig eigenlijk. Dat 'liegen' is ook niet mijn ding maar het moet maar, tandjes op elkaar en hopen dat niemand het merkt hihi. Van zwangere vriendinnen krijg ik zowaar echt een punthoofd. Een vriendin van me een maand gestopt en direct zwanger....nou dan kan ik ontploffen (erg he).

Iemand vroeg me waarom we de mmm ingingen (ik weet alleen niet meer wie door alle reacties, sorry). Ik heb op mijn 25ste alles van binnen ontstoken gehad, eileiders, baarmoeder, de hele boel. Dit zou gevolgen kunnen hebben voor mijn vruchtbaarheid. Vandaar na een jaar proberen maar laten onderzoeken. De volgende stap bij ons is IUI maar daar wil ik nog niet aan denken. Verder doe ik op dit moment weinig om het in de gaten te houden. Ik heb een tijd lang de ovulatietesten gebruikt van CB maar daar werd ik arm van hihi. Ik was er ook erg op gefocust en had bijna een halve inzinking als ik geen smiley had. Bij wel een smiley verplicht seksen en dit vond ik het toch ook niet helemaal. Nu dus de natuur op zijn beloop laten....damn.... it's hard.

Ik zal ook es ff kijken voor zo'n handtekening!

17. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Joehoe!
    Wat een berichten.
    Panda: gaat het goed nu?
    Kinesteet: goed om te lezen dat het ok was

Pannenkoek, roerei: welkom! Herken jullie verhalen over de buitenwereld heel erg, ik "lieg" ook altijd maar een beetje met "ach, pas 32, tijd zat.." - maar zo voelt het zeker niet!!!!!

En... Dag 29 en nog steeds geen ei... Wat een ellende! Mijn man gaat zaterdag voor een week weg voor zijn werk dus ik duim dat ik 't ei nog spot... ;)

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Als jij nu ook het weekend je ei vindt, net zoals wij allemaal..! En vrijdag was het nog gezellig, dan is er niets aan het handje! :D

19. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mlady, wil nog ff reageren op je bericht:

Dat herken ik enorm, sinds wij zijn getrouwd in juli krijgen we continu van die vragende blikken. Ik negeer het maar, weet dat iedereen ons het beste toewenst. Ik maak me nog niet zoveel zorgen, maar dit topic gaat nu ineens wel erg over die MMM... Binnenkort trek ik mij misschien denk ik even een paar dagen terug...

Kop op hoor, je hoeft toch nog helemaal niet te denken aan de MMM? Ik lees volgens mij in je handtekening dat je ongeveer 8 maanden bezig bent met proberen zwanger te raken? Dat is toch nog helemaal niet lang dus alles ligt nog open! No worries, be happy en ga lekker genieten met manlief!!

Trouwens, ik heb denk ik begin volgende week mijn ei dus we liggen aardig bij elkaar hier!

Werkt mijn handtekening???

20. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ahhhh dames, ik ken toch niet mezelf in 3 stukken delen...
    Ik heb nu al twee keer geprobeerd uitgebreid te reageren, maar dat ga ik op dit moment echt opgeven.

Pannenkoek en roerei welkom!

Voor de rest... *uch* hoop dat het met iedereen goed blijft gaan nu...
    Ik ga volgende keer wel weer langer reageren, maar heb echt de tijd er nu niet voor... iets met schoolwerk, werk en slaaptekort... :)

Nog 2 nachtjes slapen... dan gaan we testen... Heb net als vorige maand wel wat gevoelige tepels/borsten. Nog geen pijn in mijn onderrug of andere kwalen. Ik ga er maar niet van uit dat het wat is. Zo wel zijn jullie een van de eersten die het weten hehe :D

RoIn, wat denk jij nou van Fabian?
    Tot slot toitoitoi :D (zal weer proberen wat vaker te reageren, dan hoeft het van mezelf ook niet zo lang te zijn ;))

Deel Deze Pagina