Ja ik wilde van de week al hier reageren er op, maar ja toen kwam er natuurlijk weer wat tussen. Nu wel bijna alles gelezen maar echt wijs wordt ik er niet van. Lachwekkend in ieder geval wel ... *schiet weer terug naar huiswerkstand* ...
Ik wilde eerst alles in 1 reactie zetten, maar onder de hand hebben we zoveel geklept dat het echt niet meer te doen is. Dus sorry, ik denk dat jullie nu een paar reacties van mij achter elkaar te zien krijgen... @pannenkoek, @Anna en @roerei Je kunt bij Babytickers » nog zo'n leuk interactief plaatje samenstellen waar je cyclus mooi op te zien is (zoals ik heb). Ik vind het handig voor mezelf, maar ook handig om van anderen te zien hoever ze in hun cyclus zijn!
Mijn zusje is vier jaar jonger, doet momenteel ongelooflijk ingewikkeld over dat ze ZO OUD wordt nu ze binnenkort 30 wordt... Ze heeft al twee kinderen van 2,5 en bijna 5. Oh oh oh ze raakt er niet over uitgepraat. En ik bijt maar op mijn tong, want anders krijgen we echt ruzie. Ze is soms zo'n botte hork... (oh ik hoop maar dat ze mij hier nooit herkent...) Sorry lief zusje, hou verder echt echt echt heel veel van je!!
Thx Roerei... Achteraf denk ik wel eens 'wat als we nou niet getrouwd waren'. Mensen (alle leeftijden) zijn zo ouderwets! Daarvoor vroeg iemand ons er NOOIT naar, en nu ineens wordt het min of meer van ons verwacht. Irritant. Zelf heb ik er niet zoveel last van als anderen zwanger worden, NOG niet. Dat lijkt me erg naar voor je... Ik heb eigenlijk ook wel een beetje last van m'n schoonouders. Ml heeft 1 oudere zus die geen kinderen wil (omdat haar vriend zich te oud vind en niet wil) en m'n schoonouders hebben verder geen kinderen. Alle hoop is dus op ons gevestigd en soms, heel subtiel, sijpelt hun hoop en wens wel tussen hun gedragingen door. Vermoeiend... Dat was ik Ik lees dat je zelf nogal veel hebt meegemaakt?! Alles ontstoken, hoe is dat ooit zo gekomen, had je veel pijn?? Bizar! Qua stress voorkomen is het denk ik ook wel het beste om gewoon logisch te denken en je eisprong te timen (vruchtbaar slijm enzo in de gaten houden), ik heb ook een app, handig als je regelmatig ongesteld bent. Zelf gebruik ik ook ovulatietestjes van Sensitest, ongeveer een euro per testje (hoe meer je koopt per keer, hoe goedkoper). Ik vind dat nog wel handig. Verder doe ik er ook niets aan hoor, het moet allemaal wel leuk blijven...
Weet je? Ik kijk over het algemeen graag naar de toekomst, dus in die gedachte gaat het niet om hoeveel rondes er verstreken zijn, maar om hoeveel je nog (maar) te gaan hebt... Het zijn er bij jou wel heel veel hè? Wat betekenen de vraagtekens, weet je niet (meer) precies hoelang die cycli waren? Of was er iets anders? Moet zeggen dat bij mij het kwartje nu pas valt (als ik denk aan die naam van ons clubje 'pannenkoeken-en-liefdesthee-clubje') - ook jouw naam is écht goed bedacht Pannenkoek, geweldig
Nou dat was het... Hoop dat ik niemand vergeten ben? Morgen heb ik m'n sollicitatie (eind van de middag pas) dus ik ga heel dapper even een dagje niet met jullie meekletsen... Zullen jullie plz plz voor me duimen? Ik vind het retespannend... Doeg!
Ik ga super super hard voor je duimen!!! Super spannend!! Toitoitoi morgen!! Enne , bootje huren zo heel mini bootje, kunnen we dan met z'n drieën in (mijn broertje is ook mee). *duimduimduimduimduim*
Succes met je sollicitatie MLady! Spannend! Hier Vroeg naar bed, erg stuk van werken... En dan geen sexytime, eerst maar eens mijn ei uitbroeden aaaaah word idd ook gek van mijn lichaam zoals Roin of Kinesteet zo mooi zei Truste!
Heel veel succes morgen Mlady Slaap lekker voor hen die slapen gaan. Eva.. ik ben bang dat we daar allemaal last van hebben Panda, lekker hoor schuitje varen ow btw mlady... dit verhaal van jou was nou net wat ik niet meer zag zitten hahaha goed gedaan
Meiden, wat hebben jullie veel getypt. Ik heb wel alles gelezen, maar nu de helft alweer kwijt. Morgen kan ik alleen in de ochtend nog lezen en reageren, daarna tot 's avonds weg. Gezellig dat jullie samen komend weekend de eitjes hebben! Alvast veel plezier met sexytime! Ik meet sinds eind augustug vorig jaar mijn temp, vind ik fijn om te doen omdat ik dan weet wanneer mijn nod precies is aangezien ik mijn eisprong niet voel. Mijn temp is deze ronde wel heel stabiel, nog niet eerder gehad. Hopelijk gaat ie morgen iets verder omhoog. Ik heb de liefdesthee nog niet gekocht, wel even snel gekeken bij de ah. Maar ik zag hem zo snel niet staan. Wat ik trouwens leuk vind is dat jullie allemaal zo gezellig schrijven en dat iedereen in een andere fase van de cyclus is. Ik zit ook nog in twee andere clubjes, maar daar is bijna iedereen al zwanger geworden. Superleuk voor hun natuurlijk, maar het praat wel iets anders. Want ik wil ook zwanger worden! En wij moeten hier allemaal zwanger worden, want dan kunnen we lekker pannenkoeken gaan eten!
Ja, pannenkoeken! Ik wist niet mee of dat nou hier of op het wachtbankje was Ik ga wel eieren zoeken dit weekend maar of ik een ei vinden ga? Hoe is het met jou? Inmiddels op het bankje beland? Spannend hoor! Ik zal morgen is kijken of ik mijn ff met de tips van iemand hier in mijn handtekening kan krijgen. Nog dank daarvoor btw!
Hi meiden, Zo vroeg klaarwakker... pffff... gelukkig nu wel tijd om jullie berichten rustig te lezen! @Mlady: die ontsteking is eigenlijk gekomen door een verwaarloosde blaasontsteking vermoeden ze. Ik had niet door dat ik het had en ze hebben me dus een paar keer naar huis gestuurd met dat dat het was. Uiteindelijk verging ik van de pijn (gevoel of je een bowlingbal uit moet plassen) waardoor ik ze hij de huisartsenpost bijna aanvloog en ze me van binnen hebben gecheckt....bleek dus meer ad hand te zijn. Maar gelukkig heeft het geen gevolgen gehad voor mijn vruchtbaarheid Succes trouwens met je sollicitatie vandaag! Spannend altijd he? Wat voor soort functie is het? Nog even wat anders; ik las ergens op het forum dat iemand last heeft van tussentijds bloedverlies. Ik heb dat sinds een paar maanden ook. Dit is dan na mijn eisprong en voor mijn ongesteldheid. Heb dat na de grote boodschap (sorry) en dan een veeg lichtroze bloed. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik dacht zelf aan een normale doorbraakbloeding maar ik vind het wel een beetje weird.... Nou ik ga mn bed maar es opzoeken...over twee uur gaat het wekkertje weer! Tot morgen dames!