30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat leuk dat je dat mee hebt gekregen Anna! Dus er is hoop! ;) Denk alleen dat ik Kinesteets advies op ga volgen en het boek dan misschien nog eens ga lezen als ik geslaagd ben in mijn missie ;)

@Kinesteet wat grappig dat we dat controlfreakerige allemaal in meer of mindere mate gemeen hebben.

@Panda er zijn er vast meer die seks moeten plannen hoor, bijv. als je hubbie langere periodes van huis is. Slim juist!

@RoIn dat uitstelgedrag heeft mijn vent af en toe ook... ik hou het er maar op dat we goed bij elkaar passen...:)

@Vlindertje net als Goldfishie zou ik een foto van je test ook wel leuk vinden!

Sinds dit jaar hou ik alles dus nauwkeurig bij en weet ik dat mijn lf nu gemiddeld ongeveer 11 dagen duurt (de ene keer 10 en de andere keer 13). Volgens mij kan je ei dus elke ronde net op een ander moment springen. Heb dag 18 meegemaakt (die ronde duurde m'n cyclus 33 dagen), maar ook dag 11 (cyclusduur 23 dagen). Da's dus nog best veel verschil, dus voor mij is meten zinvol!

Ennehm @Roerei OOOOH WAT ERG (ij vs ei) !!! :$ Hou het maar op EI ja, had toch moeten weten dat het - zeker op dit forum - een ei moest zijn :D)

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb net ook weer ovulatietestje gedaan. Het is nog geen knaltest, maar denk wel dat dat vannacht of morgen gaat gebeuren. Het hele weekend geen afspraken, dus lekker hobby'en :cool::D en volgende week ook wachtbankje voor mij!

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Jeeej!

Ik net heel raar.. ik voel mijn eisprong meestal door of buikkrampjes of als ik ga zitten dat ik denk * auuuhhhaauuw * en dat laatste voelde ik net al een beetje

Nu was ik net ovulatietest gaan doen, en deze lijkt lichter uit te vallen dan gister.. en ik ging weer zitten en echt dat moment dat ik dacht.. nee eh dat kan niet! morgen pas!

Naja, voor de zekerheid komende dagen nog maar een sexytime hebben :D kan niet echt rekenen op mijn gevoel deze week, aangezien er vanalles zeer deed in mijn buik.

(en je zou denken.. na 17 maanden.. dat ik er wat zekerder over was... :p maar nee hoor :p )

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nou ja, je binnenste heeft wel een bokswedstrijd gewonnen deze week... Dus misschien loopt alles nu eventjes anders? Ben benieuwd wat je volgende testje zegt, morgen?

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ja ik ook!! Hehe dat vind ik wel een mooie beschrijving! Bokswedstrijd :D

En... morgen op mijn kleine nichtje passen voor een paar uur :D:D:D:D :cool::cool::cool: Tante ikke is weer helemaal happy hihi (ze woont ver weg, dus komt niet zo vaak voor om onverwachts op te passen!)

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn lf is 14 of 15 dagen. Mijn eisprong is vaak verschillend, omdat ik wisselende cyclussen heb gehad. Het varieert tussen cyclusdag 13 en 24 wanneer mijn ei springt.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier nog niets dat op een eisprong lijkt, ovulatietesten zijn ook absoluut niet positief..
    Nou ja, geduld geduld.. :D

Asperger...fijn dat je de juiste mensen om je heen hebt!
    Volgens mij zijn veel asperger-mensen juist ook hartstikke slim toch?

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja dat was ook mijn eerste gedachte toen ik Panda's berichtje las!:)

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hehe klopt :) maar ik ben sociaal niet zo slim ;) op een forum als dit, gaat het me makkelijk af, want he, er zijn maar 11 poppetjes, dus voor mij maar 11 gevoelens, die easy uit elkaar te houden zijn ;) maar in het dagelijks leven, begrijp ik meer niet dan wel. Forum is voor mij dus ook een uitkomst om te communiceren over iets als het zwanger worden (want ik heb wel gewoon gevoelens en hormonen ;) )

klein voorbeeld, ik kreeg op mijn werk vorige week te horen, dat ik meer empatisch moest reageren op de support tickets die ik binnen krijgen, buiten dat ik het serieus echt onzin vind omdat te doen, het is een opdracht van mijn baas dus dan doe ik dat. Maar omdat ik niet wist wat ik empatisch moest reageren.. heb ik een lijstje met empatische zinnen gemaakt. en ik kies er bij elk support ticket 1 uit, en dan schrijf ik ook op naar wie, zodat ik niet te vaak dezelfde gebruik (want dat schijnt ook niet empatisch te zijn :)). Naja, dat soort dingen.

Het is ook niks ergs hé :) vind ik dan :) ik denk dat ik het over het algemeen namelijk een stuk makkelijker heb dan de meeste mensen die ik ken ;)

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Panda het is zeker niks ergs, en zeker niet op de manier hoe jij ermee omgaat (oke, het moet van m'n baas, dus doe ik dat empatische reageren gewoon, maar dan wel op een manier dat ik het snap). Maar grappig dat jij op dit forum doorhebt dat we met z'n 11'en zijn. Dat had ik dus totaal niet in de gaten, lol

Kan me voorstellen dat het voor jou makkelijk is om op deze manier te communiceren. Voor mij ook: allemaal lotgenoten bij elkaar! Dus da's voor iedereen een voordeel dan, toch?

Maar mocht het ooit tot pannenkoeken komen, dan kom je wel toch? Enneh wel een beetje empatisch doen dan hè? Elf lieve zinnetjes bedenken, voor elk van ons één :D:D

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    oh ik bedoelde 11 van die smileys :D (deze: :p;):D:(:cool::$:(:x:);):) )

en tuurlijk kom ik als we pannenkoeken gaan eten! :D heb er nu al zin in!! :cool:

12. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mlady:

"Maar grappig dat jij op dit forum doorhebt dat we met z'n 11'en zijn. Dat had ik dus totaal niet in de gaten, lol"

Jee Panda da's inderdaad wel bijzonder hoor dat je dat weet dat we met z'n elven zijn!!

Ik heb besloten toch maar geen ovulatietesten te halen, thnxx voor jullie reacties op mijn eisprong vraag, ik ga gewoon elke dag seksen en dan is het vast een keer raak :p;):p!

Volgens mij hebben we weekend!!!! Ik ga heerlijk twee dagen in de zon zitten :D:D

13. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Overigens zijn we wel met 11 actieve kletsers hier ;)

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja hier ook!!! *proest!* :p;):D:(:cool::$:(:x:);):)

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ja zeer actief hehe... nu even eten bij mijn schoonouders, strakjes alleen op de bank met mijn laptop om heerlijk te reageren op al jullie gezwets.

Panda, even ter info... mijn man heeft ook de intelligente vorm van asperger ;)

Ga jullie strakjes weer tikken!! eetse voor hen die nog moeten

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hebben jullie hen al verteld dat je zwanger bent? Mijn lief is erg voor stilhouden tot de 3-maandenecho, maar ik zou niet weten of ik het kan!:$

Eet smakelijk idd (wij halen een frietje)

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda, wat vind ik het knap dat jij er zo makkelijk over praat en het op jouw week goed mee omgaat. Weten jouw collega's dat jij (mooi gezegd, die hou ik er in :D ) de intelligente vorm van autisme hebt?
    En hier, op dit forum, was het me dus ook echt totaal niet opgevallen!

Waar komen jullie trouwens ongeveer vandaan?
    Ik uit het midden van het land.

19. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik woon richting kust, heerlijk!!

Panda, goed dat je er zo open over bent, scheelt volgens mij heel veel ongemakkelijke momenten en misverstanden.
    Vriendin van mij heeft ook Asperger en die is sociaal heel goed, maar heel moeilijk met en heeft een kleine dwangneurose. Het is er echt in zo veel vormen. Ik vind de manier waarop je ermee omgaat ook knap. Zo vindt iedereen z'n weg in deze wereld.

Ik heb vandaag de hele dag in de keuken gestaan. Cheesecake, brownies, blondies, meatloaf.... En dan morgen nog preikaastaart en zalmtaart. We vieren morgen samen onze verjaardag en ik vind het dan altijd nodig om alles zelf te maken, en ieder jaar denk ik dit die ik nooit meer. En het volgende jaar sta ik dan weer twee dagen in de keuken...

20. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Nee ik heb nog niets verteld. Eerst even zekerheid hebben dat het blijft zitten tot de eerste echo ;)

Zondag gaan we opnieuw een test doen en dan zal ik ook even een foto proberen te maken ervan. Ik ben niet zo heel goed in foto's maken van dipsticks ;) Hoop ook dat ie van zondag dan ook wat duidelijker is.

Hier uit Alphen aan den Rijn... Maar van origine uit Noordwijk

okee, ik ga uit mijn hoofd even een poging doen... RoIn, pannenkoek, roerei, Mlady, Panda, Anna, goldfish, kinesteet, eva en ikzelf :p Is ikke nou nog iemand vergeten?? :p

Toch morgen maar langer reageren... nu lekker ff knuffelen ;)

Deel Deze Pagina