Nee m'n ovulatietest net was positief, dus vanavond lekker ontspannen aan de sexytime. Nu zou ik me heel geforceerd voelen. Wil het wel gezellig houden! Roin, wat duurt wachten toch lang hè...
Fijn dat je test positief was. Ja, dat wachten! Pfff.. maar, ronde 2 kan ook nog steeds een idioot lange cyclus gaan zijn natuurlijk! Ik zie wel! Pasen komt steeds dichterbij! Ik denk dat ik volgende cyclus die ovulatietesten niet meer ga gebruiken, dan zie ik aan mijn temp wel of mijn ei geweest is of niet. Dat tempen vind ik minder gedoe dan dat ovulatietesten.
Fijn dat je je ei gevonden hebt Anna! Fijne avond RoIn, hopelijk komt de jouwe ook snel! Ik heb een bizarre chaosdag, alles loopt door elkaar, maar ga strax ff lekker wijntje doen met mn zussie. Fijne vrijdag verder allemaal!
Heerlijk lekker avondje alleen op de bank! Vriend is werken tot vannacht (horeca) dus tegen de tijd dat hij thuis komt lig ik allang op 1 oor. Panda, leuk idd fotocursus! En veel plezier in Limburg van het weekend, hopelijk krijgen jullie een lekker zonnetje. Anne: fijn dat je je ei hebt gevonden! Nu lekker gezellig avondje maken met je mannetje. Roin: balen dat jij je ei nog niet hebt gevonden, wanneer verwacht je hem....uuuuh haar? Kinesteet: proost! Veel plezier met je zussie! Mlady: veel plezier met je supermams! volgens mij vroeg jij hoe mijn gesprekken gingen...? Ging wel oké, bedrijfsarts heeft brief opgesteld dat ik iig de aankomende 2 maanden niets met werk mag doen. Met psycholoog eerste gesprek gehad dus dat was kennismaken en wat gesproken over spanning en ontspanning. Vandaag terug geweest bij mijn HA, zo'n schat is dat! Ik moest van hem een krantje kopen en appeltaartje en die eens lekker op het gemak gaan opeten (nou das nog eens een goed advies ) en over 2 weken wil hij me weer zien. Ik ga ff half uurtje relaxen met gtst hier ook een trouwe fan!
Appeltaart op recept! Yummie! Panda: enjoy limburg! Ik verwacht mijn ei nu dan maar op dag 29, net als vorige keer.. Of hopelijk een paar daagjes eerder.
Sorry meiden, dat ik niet veel heb gereageerd op al jullie berichtjes. Ik was en ben nog steeds druk met familie omstandigheden en soms ging het hier ook wel snel. Jullie typen veel! Wel ontzettend leuk om te lezen! Hier ook nog een werkloze, had gister ook een sollicitatiegesprek en ik ben ook door naar de volgende ronde. Mijn volgende gesprek is maandag, dus erg spannend! Manlief en ik volgen ook GoT, superserie! De enige serie die we volgen trouwens, wij kijken liever films. Anna: fijn dat je ei er dit weekend is, veel plezier met sexytime! RoIn: hopelijk komt jouw ei snel! Het was even teveel om te onthouden wat iedereen had geschreven. Ik hoop dit weekend even een rustig moment te hebben dat ik op jullie kan reageren. Verder wacht ik nog netjes tot nod, hopelijk blijft mijn temp hoog.
Voor mij hoef je echt niet op alles te reageren hoor! ik duim voor jullie, dat je temp zo mooi hoog blijft!
Wat een heerlijk weeeeertje! Denk dat ik maar eens lekker een terrasje ga pakken met een lekker rosetje, nu het nog kan hihihi.
Goed idee bloempje! Ik heb 2 feestjes vanavond! Ook maar een paar wijntjes doen denk ik. Zit te wachten op mijn ovulatietest.. Nou...niet positief maar.....ook niet wit! De kleur lijkt op te lopen, werd tijd, hopelijk morgen positief!
Oh fijn RoIn! En goed idee bloempje! Ik ben net in Zeeland aangekomen! Provincie hoppen Had vanmorgen even moeilijk met m'n nichtje, super leuk en lieve baby, maar ik wil ook!!!!
Heel veel plezier daar panda! Geniet er maar van dat je je handen vrij hebt! Jouw tijd met klein handenbindertje komt ook nog wel !
Gister een heerlijke dag bij m'n neefjes geweest. De oudste is net 6 geworden en vierde z'n verjaardag dus, en de jongste is 3,5. Zo leuk! Met de oudste heb ik samen gelezen, jeetje dan worden ze snel groot. Gewoon heel rustig al 3 zinnen achter elkaar lezen. En hij vindt het zo leuk! Dat wordt vanaf nu elke verjaardag overspoelen met boeken, volgend jaar de GVR! Gister nog een ovutest gedaan en die was misschien nog wel duidelijker, maar geen sexytime meer gehad guster. Dus zo eens kijken of vl wakker wil worden. Net nog getest maar hij is al minder, dus ei is denk ik wel gesprongen. Nou vrijdagavond was het heel gezellig, dan zo nog even dan hebben we binnen 36 uur genoeg lol gehad hoop ik! Zo Panda, dat is een goede tour door Nederland, maar ook wel de mooiste provincies van Nederland. Bloempje en roin, waren de wijntjes lekker??
Anna, dan heb je in ieder geval alles aan gedaan Hier weer lekker terug thuis vandaag lekker pyjama dag hele dag weinig doen
Ik hoop dat ik mee kan kletsen met jullie. Ik ben 32jr en sl al drie jaar bezig met zwanger worden. Moet weer opnieuw béginnen nadat ik afgelopen week na 8 wk zwangerschap een miskraam kreeg. Hoop dat ik me nog mag aanmelden
Uiteraard elphaba! Wat rot voor je..! Hopelijk begin je weer vol goede moed aan je volgende ronde! Leuk anna! Ik heb ook een neefje van inmiddels 8, toch leuker dan ik dacht. Kan je al flinke gesprekken mee voeren! Jeej! Positieve ovulatietest! Gister al bijna, net ook eigenlijk al wel toch een soort ovulatiepijn, dus denk dat ik vanavond nog even en test die, als ie terug loopt was dat mijn ei wrs! Toch geen paasei dus
Heeej elphaba, welkom! Tuurlijk mag je met ons meekletsen. Wat naar dat je een mk hebt gehad! Dat moet wel een enorme teleurstelling zijn geweest nu je er al zo'n lange weg naartoe hebt gehad.. dat is niet niks. Ik lees in je handtekening dat je progesteron te laag is/was. En dat je zwanger bent geworden met clomid. Hoe lang zit je al in de mmm? In elk geval heel veel sterkte... Anderen: fijn dat jullie zo van je weekend genieten! Ik merk dat ik het in de weekenden vaak moeilijker heb met zorgen over niet zwanger worden dan doordeweeks. Werk is echt een afleiding. Maar dit weekend gaat het goed. De wijn smaakte in elk geval lekker. Hopelijk is dat na kraambezoek zometeen nog steeds zo. @ Panda, goeie pyamadag heb jij gekozen! Met deze regen. Enne, ik hoor dat pyamadagen er niet meer bij zijn hoor als je eenmaal kleintjes hebt. Dus geniet er nog maar even van! @ Anna, hopelijk was het raak tijdens de gezelligheid. @ RoIn: jeeej daar is ie dan! Zet m op vandaag.
elphaba, welkom!! Wat super naar een mk RoIn: Hoera!!! https://www.youtube.com/watch?v=CRSSK3JJ7P4 veel plezier Maarehh je doet nog wel mee voor de gevulde paaseitjes Kinesteet, ik heb er in het weekend ook altijd meer moeite mee, meer nadenk tijd, meer mensen met kinderen die ik tegen kom gisteravond terug in de auto dacht ik, wat als het nou nooit lukt.. dan blijven we alleen als we oud zijn maar probeer daarna dan ook weer te denken, het komt vast en zeker goed! sterkte/succes/plezier op het kraambezoek zo!