30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nou meides ik heb een heerlijk weekend achter de rug. En hij is nog niet eens helemaal om :) Gisteren veel teveel uitgegeven (kennen jullie dat?:D) en ml heeft lekker voor logerende mams en mij gekookt. Daarna was Claudia de Breij weer leuk, dus fijne avond gehad.

@Vlindertje ja ze deed 'Mag ik dan bij jou' gisteravond ook. Zo mooi weer. Moest aan jou denken! ;):D

@Goldfishie: succes bij je tweede ronde sollicitatiegesprek volgende week!

misschien denk ik er tegen de 39e week wel heel anders over :$ haha :D

@Panda: lang leve pyamadag! Hier ook ;):D Het is hier inmiddels wel weer droog. Zal hopen dat de regen snel richting Duitsland wegwaait ;)

@Goldfishie: dus je leest de boekenserie van Game of Thrones niet?

@Anna: geen nood dat je de serie niet kijkt hoor, de boeken zijn eigenlijk net iets toffer ;) ('vollere' verhaallijnen en karakters). Ik mag altijd graag weer het volgende boek uitlezen voor ik de serie over dat boek zie!

@Roerei hoe is dat voor jou? Liever lezen of liever kijken??

@Anna: ei gevonden, yay! Heb je vanmorgen met ochtendurine getest? Ik ben benieuwd hoe je volgende test wordt. Hebben de kaarsjes trouwens positief effect gehad?? :D

@RoIn: oh dat zou schelen zeg, dan heb je dit keer wel een kortere cyclus denk ik? Beturrr.

Mijn ovulatietestjes lopen meestal errug langzaam op en ook niet snel af. Als ik begin met testen is er altijd wel een licht streepje en heb meestal drie tot vier dagen achter elkaar een iets donkerdere verkleuring, waarbij de middelste het donkerst zijn. Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie spierwitte testjes tot je LH-piek, of was er altijd wel een streepje?

@Elphaba wat vervelend van je miskraam zeg! :( Ben benieuwd naar je verhaal. Wij doen hier vooral aan peptalk en gezelligheid, dus als je afleiding zoekt dan ben je hier aan het juiste adres :)

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
  3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Sorry hoor maar dit moet ik even kwijt: wat een irritante fuckreclame van Dettol! Met geluid?! Heel m'n laptop liep ervan vast! Stomme actie hoor, zwangerschapspagina!

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hahaha toepasselijk lied panda!

En grappig dat je dat herkent, van de weekenden. Ik heb er zelf best wel even over gedaan voor ik snapte waarom dat was. Maar inderdaad: meer nadenktijd en meer confrontatie..
    Ik herken ook de angst die op kan komen, wat als het nooit lukt... :$:( Maar dan denk ik aan hoe weinig dat voorkomt. Ze kunnen zooveel tegenwoordig! We hebben er alleen wat meer geduld voor nodig. En ja, laat dat nou net onze sterkste eigenschap zijn he! :p

Komt goed!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda :D :D
    Ja, ik ga idd ook voor de gevulde eitjes!

Mlady, dan heb ik wrs een kortere cyclus ja!
    Mijn tests zijn ook altijd wat gekleurd, maar vorige keer na ei vrijwel direct weer terug naar een heel licht streepje.

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ff in kort mijn verhaal. Ik ben in dec 2010 gestopt met de pil. Ik wilde de mmm eigenlijk eerst niet in maar toen ik na 2,5jr nog niet zwanger was toch eind okt naar gyn geweest. Na onderzoeken bleek dat mijn progesteron te laag was en ik dus geen goede eisprong had om zwanger te raken. Hsg gehad die was goed en ook bij Vl was alles goed. Met clomid 50mg begonnen en die sloeg goed aan. Na drie rondes al zwanger en kon mijn geluk niet op. Tot ik vorige week zaterdag na een kloppend hartje ineens bloed ging verliezen. Mijn gevoel zei direct dat gaat mis:( toch zeiden veel mensen is vast innesteling. Dinsdag kreeg ik de bevestiging dat hartje gestopt was en ik miskraam ging krijgen. Als ik aankomende donderdag nog niet weg was tijdens mijn afspraak zouden ze het weghalen met pillen of curettage. Dit is niet nodig geweest. Afgelopen donderdag kreeg ik een soort van weeën en na een mini bevalling ben ik het verloren:(. Emotioneel gaat wel redelijk. Met vlagen.
    Afleiding is altijd goed:)kan ik goed gebruiken. As donderdag weer terug om kijken of alles weg is en bespreken hoe verder

7. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Elphaba, wat heftig. Maar wel fijn dat blijkt dat je zwanger kan worden.

Ik zit nu net een paar uurtjes op het wachtbankje, ben nu al ongeduldig... Nu een paar prikkende steekjes net iets lage ronde m'n ribben, kan dat m'n ei zijn. Na ja ik geloof dat ik tot de grote groep behoor die z'n ei niet voelt. Gelukkig heb ik m gevonden met de testjes! Weet niet meer wie het vroeg, maar de kaarsjes zijn een mooi lingeriesetjes geworden, heb ik er zelf ook nog wat aan :)

Zo even lekker wandeling maken, probeer ik nu wat vaker te doen. Ik ga normaal graag hardlopen, maar merk dat ik dat lastig vind nu ik zwanger probeer te worden. Denk zelf de hele tijd dat het niet goed jan zijn mocht ik wel zwanger zijn. Dus nu wandelen en wat minder hardlopen, mooie afwisseling!

Sporten jullie? En hoe doen jullie dat nu?

8. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!
    En welkom elpha, wat vreselijk zeg, zo lang bezig zijn en dan eindelijk denken dat het raak is en dan gaat het toch mis...vreselijk! Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed mag gaan!

De wijntjes smaakte heerlijk gisteren, was ook een super dag met het weer! Ik merk dat ik vooral als ik ongi wordt heel erg het gevoel heb dat het nooit raak gaat zijn maar een paar dagen later ga ik er weer vol voor en ben ik wel weer positief. Maarja ik zit dan ook 'nog maar' in de 5de ronde. Vanaf september wel al zonde spiraal maar af en toe wel condoom gebruikt. Weet nog dat mijn vriend zei, met mijn super sperma is het zo raak! Lekker naïef natuurlijk maarja had zelf ook wel de gedachte dat het na een rondje of 3 wel raak zou zijn....

Wel grappig Mlady hoe jij tegen het bevallen aankijkt! Ik zie ook echt zo'n powevrouw voor me die ze dan wel ff een poepie gaat laten ruiken (hopelijk niet letterlijk dan hahahaha)

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik loop veel met mijn hond en rij paard, daar zou ik mee stoppen als het raak mocht zijn. Als ik jou was zou ik wel blijven hardlopen geloof ik, zo zonde, raak je helemaal uit je ritme! Loop je pook voor je ei niet?

Rot voor je Elphaba..wel fijn dat je eindelijk zwanger mocht zijn, maar zo rot dat het niet mocht blijven plakken!

10. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik sport niet meer, door verhuizing enzo, moet ik weer eens op gaan pakken :) denk dat je wel kan blijven hardlopen hoor, volgens mij kan dat weinig kwaad :) (al heb ik bij sommige dingen ook van die gedachtes, van oh misschien is dit slecht voor innesteling oid ;) zoals de grote boodschap, als je wat harder moet drukken zeg maar :p zal wel niet, maar denk er wel altijd aan op zo een moment :p)

Elphaba, super rot voor je! :(

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @elphaba wat heb je een rotweek achter de rug joh. Op zich wel fijn dat je minibevalling vlot op gang kwam, het lijkt me erg naar om lang met een overleden vruchtje te moeten lopen... Net wat al gezegd is: je weet in elk geval dat je zwanger kunt worden! Hou moed! Ben benieuwd hoe je afspraak volgende week donderdag gaat. Is dat bij de gyn of bij je ha?

@RoIn pook? Je zin loopt niet helemaal lekker ik snap je niet ;)

@Anna Ik doe 1xpw squash. Het schijnt toch allemaal niet zo heel veel uit te maken? Ja na een paar maanden zou ik er wel mee stoppen, maar nu hoeft dat toch nog niet? Hmm...

Getverderrie ik moet nog een halve week wachten... Ben onrustig op het wachtbankje... Heb vandaag ineens ongelofelijke zin in chocola! Dat is geen goed teken lijkt me... :D

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hai lieve meiden. Heb eindelijk weer even bijgelezen. Heb de afgelopen 48 uur zp even een beetje gemeden. Merkte dat ik veel rond de miskramenpagina bleef hangen en daar wat mistroostig van werd. Nu weer met goede moed verder. Ik ga nu dus voor de verandering even niet op iedereen reageren, zou wel heel veel worden.
    Gisteren wel even een test gedaan en de bevestiging gekregen dat ik echt niet zwanger meer ben. Hij was mooi omo wit. Kan dus echt weer van begin af aan verder.

@Elphaba, welkom. Wat ontzettend naar voor je. Heb net zelf een tweede miskraam met 5 weken achter de rug en dat was al zwaar. Wil niet weten hoe jij je voelt. Hoop voor je dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je snel een plakbeeb mag gaan hebben.

@MLady, wat lief dat je aan mij moest denken!

Morgen om 11.45 heb ik een sollicitatiegesprek bij een verzorgingshuis. Kijken wat hun mij te bieden hebben. Ik hoef niet weg van mijn huidige plek, maar ben altijd geïnteresseerd in mogelijkheden. ;)

Wat sporten betreft... ik reed paard, maar na een ongeluk met de fiets waarbij ik mijn neus brak in oktober gestopt. Daarna zijn we gaan proberen voor een beeb en heb ik dus besloten niet weer te gaan rijden. Wel heb ik nog een contract bij een sportschool maar ga eigenlijk nooit :)

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha nou volgens mij is er wel degelijk kans op poep tijdens een bevalling hoor! :cool::D

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jij ook sterkte vlindertje. 2x is ook niet niks:) ik blijf zeker moed houden. En hoop dat volgende keer gewoon een plakkerd is:)

Qua sporten. Ik sport op dit moment niet meer maar loop veel en op mijn werk op een babygroep zit je ook weinig stil dus beweging genoeg. En anders ga ik ff shoppen kleding passen kost ook veel energie hihi :p. Verder vind ik het leuk om armbandjes en kettingen van kralen te maken en ga graag naar musicals :D

Vlinder succes met je sollicitatie morgen ik zal voor je duimen:D

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik denk dat het hier weer game over is... :(
    Temp is weer gedaald, gister ook al. Gisteravond een veeg bruinverlies, daarna niets meer. Vandaag ook verder niet. Helaas geen baby in 2014...

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Whaha ja ik heb tijdens mijn lessen kraamzorg al genoeg horror verhalen gehoord :p

Vandaag ben ik begonnen met een poging doen tot haken van een beestje. Geloof alleen dat ik geen natuurtalent ben... ;)

Gelukkig fiets ik nog naar mijn werk (wel op een elektrische... maar het is ten alle tijde gezonder dan met de auto :))

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Dat zou wel weer heel jammer zijn goldfishie :(
    Nog 3 dagen tot je nod... ik ga stiekem toch duimen voor je dat het een innesteling veeg is geweest...

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh meid, balen :( ik hoop voor je dat het wat anders was inderdaad.. :( je zit nog 3 dagen voor NOD toch? Bah! Maar 2 dagen temp zakken en bruinverlies is niet echt een heel goed teken denk ik:( super balen!

19. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    haha ik heb zo een pakketje van mijn man gekregen, maar nog nooit iets mee gedaan :p zag er wat ingewikkeld uit :D

Heb vandaag wel een cadeautje voor een zwangere vriendin afgemaakt, poeh, was mega veel werk (en niet altijd leuk om mee bezig te zijn) maar ben benieuwd wat ze woensdag van het resultaat vinden! Heb het in ieder geval helemaal zelf gemaakt :).

(ik weet dus niet of ze ook op zp leest, en aan mijn bijnaam herkent ze me wel ;) dus ik ga het pas na woensdag zeggen wat ik heb gemaakt, voor de zekerheid! :p zo zonde als ze het toevallig toch leest (volgens mij leest ze niet vaak hierop, zegt ze tenminste, maar toch, voor de zekerheid!)

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ook! Ben ook onrustig. Was er toch weer mee bezig dit weekend (ook al wil ik dat niet) bij alles.. zou het..

haha chocolade is gewoon hormooneten ;) kan nog altijd alle kanten op!!

Deel Deze Pagina