30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik heb het deze week ook gelezen, maar of het nou echt boeit? Zou het wel jammer vinden :p:D

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Als je wilt dat we meekijken... Fotootje van je testjes?

3. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ik ook! :p
    (en nu krijgt dit poppetje ineens een heel andere betekenis)

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hahahahaha, als je dat er niet bij had gezegd... was beter voor het poppetje geweest :cool::$

@Bloempje: plaats inderdaad eens foto's! Kunnen we helpen zoeken!

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Pffwhahaha nou kan ik nooit meer zonder doordenken naar dat poppetje kijken! haha!

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Weet je? Ik word echt gek. Want ik had me voorgenomen om nooit te testen voor NOD. Dus in het weekend op z'n vroegst. Maar we gaan zaterdag en zondag logeren bij m'n ouders... Ik durf echt niet zaterdagochtend te testen, veel te bang dat als het negatief is, ik niet te genieten ben, en als het positief is ik m'n mond dat hele weekend toch NOOIT kan houden?! Help! Oh oh oh wat is dit vreselijk. Werd ik nu maar gewoon ongesteld. *nu*.

Ohnee, toch liever niet.

7. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Mlady, voor deze ene keer dan bij wijze van hoge uitzondering 1 dag voor nod testen? Vrijdag? Mag wel voor een keertje hoor! ;)

8. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha deze :p is echt verpest nu idd, lig weer onder de tafel hier hahaha.
    Ik zal eens kijken of het lukt om een foto te maken en die erop te krijgen..wordt wel ff beetje stoeien want ben totaal niet handig met computers.

Mlady, spannend zeg! Snap heel goed dat je liever niet voor je Nod wil testen (hoewel het mij nog nooit gelukt is). Maar misschien deze keer toch fijn om het wel te doen zodat je weet waar je aan toe bent? Anders zit het misschien toch ook het hele weekend in je hoofd te malen.

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Weet nog niet wat ik ga doen... Komt tijd komt raad ;)

@Goldfishie hoe is het aan jouw kant van het land? Zie ik nou dat je temp weer iets gestegen is? Is dat een goed teken? Arrghh konden we nu maar even fast-forwarden hè?

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hehe, vreselijk hé! Ik twijfel ook weer.. of ik wel of niet ga testen voor zaterdag... of wacht tot maandag ofzo. Maar denk dat ik vrijdagochtend ga testen.. dan weet ik het vast :)

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik zou het liefst trouwens morgen al testen :):) maar dat vind ik echt veel te vroeg!! ;) Even volhouden dus nog tot het weekend.. maar deze dagen vind ik echt vreselijk.

Enerzijds voel ik me vaak wel goed, want er zit nog zoveel hoop, anderzijds zie ik echt enorm op tegen weer een teleurstelling :(

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja dat is het precies hè... Daarom zegt mijn verstand ook dat ik gewoon zo lang moet wachten tot het écht niet anders kan dan dat ik zwanger ben... Dan kan het ook geen teleurstelling zijn als ik test...

Ach joh, ik word toch wel ongesteld vandaag of morgen. Ik probeer nuchter te blijven... Maar kan me voorstellen dat het voor jou veel moeilijker is :( dus als jij wilt testen voor NOD dan kan ik dat prima begrijpen hoor! Al is morgen wel echt een tikkie aan de vroege kant ;)

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Denk niet dat het uit maakt in welke ronde je zit hoe moeilijk het is :) je went er op een bepaalde manier ook aan ofzo.. Ben in ieder geval wel goed geworden in m'n maandelijkse verwen jezelf dag ;)

Pijn in m'n borsten is zo goed als weg nu.. Verwacht eigenlijk nu wel snel een menstruatie, beetje vroeg wel, maar zoals m'n borsten nu voelen is normaal op dag 2 van de menstruatie (overigens ben wel blij dat ze geen pijn meer doen want gisteren zaten ze echt enorm in de weg). Pijn is eigenlijk in de loop van de dag nog afgenomen. Ik vind ons vrouwenlichaam maar raar af en toe :)

Had je maar een belletje oid. *Ping* uw eitje is bevrucht *ping* en dan een week later *ping* uw vruchtje nestelt zich lekker in *ping* :D

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Morning!
    Gisteren hele drukte dag, best fijn zo tijdens de wachtbank. :D

Hoe is het met iedereen? Nog nieuwe eieren? Gevulde eieren?

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier mijn temp dik omlaag, maar nog geen rood. Dus ik verwacht de ongi dan maar later vandaag. Daarna maar de gyn bellen voor de hsg, hopelijk kan dat op volgende week zaterdag. Want mijn sollicitatie ging goed en ik ben aangenomen! Heel blij mee! :)

Gisteravond GoT gekeken en manlief en ik vonden het beetje als een soort intro. Het was toch weer even inkomen, terwijl we toch helemaal bij waren. Weer nieuwe groepen mensen en andere karakters nog niet gezien. We blijven het toch wel volgen, te benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren. Ik vind het nog steeds jammer dat grotendeels de Stark familie is vermoord. En wat ook jammer is dat die ene is vervangen voor die michiel huisman, had liever die ander! En gelukkig kwam die carice van houten nu nog niet voorbij, die moet echt eens op engelse les!

Ik voel me er nu niet verdrietig om dat de ongi komt. Met net een nieuwe baan is dit wel beter zo. En dus kunnen we dat goede nieuws lekker gaan vieren! Dusssss, mojito time!! ;)

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    RoIn: ik zie dat je temp nog lekker hoog is, ik vind dat die hoog moet blijven!

Panda: jouw nod is bijna, heb je symptomen?

Mlady: handig die link met het overzicht, al gok ik erop dat als ik zwanger mocht raken dat ik een vrouw ben die niets voelt. Of juist alles hahaha!

17. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Goldfishie!!!! Heerlijk al die nieuwe banen in het voorjaar!

Hier heeft vriend morgen zn tweede gesprek. Hij twijfelt alleen heel erg of hij het wilt doen, hij moet zn eigen bedrijf dan opgeven. Nu kan dat sowieso het eerste jaar nog niet vanwege de contracten die hij heeft lopen. Dus ik probeer hem maar te adviseren dat hij het gewoon moet proberen en als het dan niks is, kan hij altijd nog voor zn eigen bedrijf gaan en daar weer weggaan. Maar ja, eerst nog aangenomen worden. Het zou wel heel veel rust geven in huis... Hij kan zich enorm zorgen maken over geld...

Gister vroeg ik hem of hij nog wat leuks wilde doen met Pasen, toen maakte hij de grap, eieren zoeken (tja, niet heel origineel)??? Toen maar uitgelegd dat ik met Pasen hoop op een gevuld ei. Kwartje viel niet gelijk :) Maar toen vond ie het wel leuk.
    Hij vraagt al drie dagen, wanneer mag je testen, ben je al zwanger. Dus wij zitten echt samen op het wachtbankje. Gezellig, maar ook erg onrustig. Ik denk weer van alles te voelen. Gisteravond en vanochtend echt super pijnlijke tepels. Maar dat had ik vorige maand ook, dus kennelijk hoort dat bij mn cyclus. Vanmorgen in de tram opeens misselijk, maar ook dat had ik vorige maand.

Mlady, spannend hoor, nog maar heel even

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jeeeej, blz 100 alweer! ;)

Ik zie dat nu veel nods eraan komen! Of met z'n allen een lekker zuipweekend! Of ik ga aan de mojito's en jullie zijn zwanger! Afgesproken! :D

Bloempje: lukt het om een foto te plaatsen van je ovulatietesten?

Anna: lief dat hij zo meeleeft!

19. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Goedemorgen!

Goldfishie: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Balen van je ongi die er aan komt, maar je was wat op voorbereid.

Hier geen symptonen, pijn in mijn borsten is echt helemaal weg weg. Kon niet laten vanmorgen toch te testen hierom ;) (sorry MLady!! kon me niet inhouden ;)) moet zeggen.. hij was niet zo omo wit als normaal, heb eerst toch 45x moeten kijken om toch tot besluit te komen dat hij gewoon negatief was. (waarschijnlijk toch omo-wit maar wil ik veel te graag ;)) Ook mega veel te vroeg.. zucht. Domme ik!! Merk dat het me niet eens iets doet.. hoop blijft.. :x
    Weet niet eens of die kruidvattesten altijd van die vroege testen zijn eigenlijk? (heb er zulke waarin je moet druppelen, maar er staat niks op dat je die ook voor je NOD kan gebruiken..) Maar goed.. negatief = negatief. Wordt gewoon lekker flesje wijn opentrekken dit weekend :D

Ben wel blij dat de pijn in mijn borsten weg is :cool::cool: dan hoef ik er (hopelijk!!) niet meer zo vaak aan te denken ;)

Vanmorgen thuis werken, en dan via de gemeente (nieuw paspoort) naar de universiteit voor een meeting met mijn andere baas, over mijn visie op een aantal zaken! (en in zijn mail lijkt het erop dat ze eindelijk naar me geluisterd hebben! hoera!) en vanavond spelletjes avond!! :D en ga ik mijn kadootje geven.. plus jullie vertellen erna waar ik al mijn thuis tijd aan besteed heb afgelopen weken ;)

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha ja, 100 pagina's geklets! Das best veel al :D

Deel Deze Pagina