Spannend panda! Je zit nog dagen voor nod, dus als je op nod test, dan kan ie wel donderker zijn! Ik duim voor jullie allemaal!
Nou, zo is het dan ook weer! Proost, goed van je zeg!! Ik doe dit weekend even niet mee maar we gaan gewoon allemaal aan de Mojito's met Koningsdag!!! Iedereen al plannen voor Koningsdag?
Ik ben nog totaal niet gewend aan de datum van de koningsdag was ook echt vergeten dat dat over 1,5 week al is.. in het weekend! we hebben dan ook s avonds de verjaardag van mijn stiefvader Maar misschien overdag ff door het dorp heen wandelen. Geloof de avond ervoor we ook al plannen hebben, dus veel meer zal het niet worden
Begrijp ik toch, panda! Jouw cyclus is ook veeeeel regelmatiger dan de mijne. Jij kunt dus zowat de klok gelijk zetten op je ongesteldheid, dat is wel fijn. Balen dat-ie wit is, maar wat Goldfishie zegt: it ain't over 'till it's over. Pas als je ongesteld bent, is het over. En kun je weer aan de drank en de filet americain enzo Het gemiddelde van mijn laatste drie cycli is 27 dagen en dat heb ik aangehouden om mijn NOD nu te berekenen. Maar als ik alle cycli meetel sinds ik stopte met de pil, is het gemiddelde 31 dagen. Ik denk dus dat de kans erg groot is dat ik sowieso pas na de 11e ongesteld word en dat eerder testen nog helemaal geen zin heeft. De 15e is mijn vader jarig, zou zoiets geluk brengen? Ik heb me voorgenomen om, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, op zijn verjaardag te gaan testen. Dan feliciteer ik 'm met een binnenpretje, zonder dat hij het weet: "Gefeliciteerd pap" (je wordt weer opa!)... En verder: leuk, ben wel benieuwd naar je gefreubel! Goldfishie gefeliciteerd met je nieuwe job! Ik voel me nu wel een beetje de suqqel. In welke sector werk jij en hoelang was je werkeloos? @Anna ik zou ook liever een partner in loondienst hebben, dan een hardwerkende partner met een bedrijfje dat maar niet van de grond komt...! Zal duimen voor goede afloop van zijn gesprek. -Offtopic- Goldfishie het seizoen dat nu is begonnen is de tweede helft van boek 3, dus alle verhaallijnen gaan precies verder zoals ze stopten. Ik vond het mooi dat ze de twee zwaarden van Winterfell in 1 aflevering hadden gedaan, zo van waar de ene stopt (Ice), gaat de andere toch verder (Needle). Michiel Huisman kan in elk geval prima Engels en ook dat gekke Valyriaans (ofzo?) (gewoon alles op z'n Nederlands, met harde R, dat werkt ). Carice van Houten wordt verzocht om zo krakkemikkig Engels te praten hè? Zodat het beter lijkt alsof ze van overzee is. En nog over de Starks: eigenlijk is dus het grootste deel van de Starks niet vermoord! Pa, ma en Robb zijn vermoord, maar Jon, Sansa, Arya, Bran en Rickon niet, alleen van die laatste drie weet niemand waar ze zijn! Spannend... In de boeken is Rickon zelfs helemaal van de radar... Wordt dat de volgende Lord van Winterfell aan het eind van alle boeken en de serie?? Ik ben echt verslaafd, omdat ik dat wil weten! Persoonlijk vond ik het juist erg storend dat Jaime ineens niet meer goudblond is. Kort koppie oké, maar niet goudblond? Klopt niet.
Panda, jij zit ook nog gewoon op het bankje hoor! Ik ken iemand, die altijd pas 3 weken na NOG pos test.. Dus idd, it ant over till it's over.. en zelfs dan weer: nieuwe rondes nieuwe kansen! Ik ben ook totaal niet gewend aan Koningsdag. Hoop vooral op mooi weer, anders sla ik het hele gebeuren gedurende de dag maar over geloof ik! Spannend Mlady!
1982Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeva? Trek jij het nog meis? Je bent zo stil... Jouw nod komt er ook aan, maar je had maar heel weinig kunnen vrijen toch? Is je lief alweer terug van z'n werk?
RoIn, MLady, ja dat is helemaal waar! Erge is zelfs, heb er nog een goed gevoel over ook (heb ik ook al eens vaker gehad hoor dus zegt ook niks ) gewoon.. afwachten!! argh! 3 weken na NOD ben ik al weer volop bezig met de nieuwe nod mijn eisprong zou rond koningsdag moeten zijn als het niet raak is deze ronde wordt het een koingskindje hahaha. (maar zou toch vele male leuker zijn als het deze ronde toch raak is ) Eva: Wat MLady zegt inderdaad! Trek je het nog een beetje?
Mlady ben je nu zwanger!!?! Ik zie op de lijst van 1-15 april jouw toch in het roze staan...of vergis ik me Foto's plaatsen lukt nog niet echt maar ga gewoon verder door met de testjes en klussen en dan moet het ook wel goed zijn/komen. Spannend zeg voor de meiden op het wachtbankje! Ik duim voor jullie!
Precies dat, maar is moeilijk om thuis hardop uit te spreken als het wel zijn droom is. Maar heel soms denk ik weleens, alsjeblieft ga nou gewoon voor een baas werken, scheelt een hoop onzekerheid en gestress... Ik gun hem gewoon een mooi bedrijf, maar ik denk dat hij meer kans heeft als hij rustig opbouwt vanuit een baan.
Ik ben ook gaan kijken en zie het ook!! Kan er alleen niks verder over terug vinden in het topic, wel over Ladynogiets mix up?!
Dat is wel lastig.. mijn man heeft ook een eigen bedrijf, maar al bijna 10 jaar.. dat loopt ook verder allemaal prima (15 mensen in dienst ondertussen enzo). Kan je niet eens met hem over hebben, misschien dat hij part time kan werken ernaast? Ik heb collega's die werken 3 dagen en 2 dagen eigen bedrijf..
Die van mij deed dat idd, maar nu heeft zijn baas hem toch een offer he can't refuse gedaan, dus gaat weer terug voor de baas werken. Hij was de wanbetalers etc zo zat! Verstopt MLady zich nou??
Lieve meiden ik heb geen geheimen voor jullie! Het moet inderdaad om een mixup gaan! Ik kom alleen nog bij jullie kletsen, die NOD-lijsten zijn zo massaal, daar voel ik me lost ik kom daar dus eigenlijk helemaal niet meer... Maar misschien is het wel een goed teken hehehe! M'n app zegt trouwens ook dat mijn NOD eigenlijk pas 15/4 is (die houdt ook over meer maanden het gemiddelde aan) Ik heb overigens genoeg afleiding hoor, ben bezig met feedback geven aan de man die onze huwelijksfilm monteert. Zo leuk!!! Ik voel me weer precies als op onze huwelijksdag *fladder fladder* @Anna ik duim voor jullie/hem!
Yup! Maar ik laat me niet gekmaken Ik weet onder hand niet meer of ik nou buikpijn heb van de ongi of van de spanning, lol! Nam trouwens net een slok koffie en die smaakte me toch GOOR! Gewoon uit mijn eigen bonenmaal-apparaat, ik vind die koffie altijd lekker! Is dat nou niet raar!? (haha ik maak mezelf en jullie gek van de spanning)
Hi meiden, ben ondertussen weer bijgelezen @ Mlady: ik herken het wat je zegt, spanning of gewoon ongesteld worden. Ik denk ook weer van alles te voelen maar ik wil me ook niet gekmaken (is wel errug lastig..) GoT heb ik nog niet gezien, kon alleen kijken via HBO en wij hebben daar geen abonnement op....ben wel errug benieuwd maar ik moet denk ik ook ff kort het vorige seizoen terugkijken want het is allemaal al weer beetje weggezakt. @ Anna; herkenbaar je wil je vriend z'n droom niet aan diggelen slaan maar beetje vastigheid is ook wel fijn. Hier zelfde als pandavliegen zegt; ml werkt 3 dagen en 2 voor zijn eigen bedrijf; gaat supergoed!! @ goldfisie: jeetje balen meid dat je ongi denkt te gaan worden, maarre inderdaad it ain't over till it's en anders ga je inderdaad lekker aan de mojjitos!! Heb je daar nog een goed recept voor trouwens? ik hou er ook wel van als het zo'n lekkere zwoele avond is!! @ elphaba: welkom!! Wat onzettend k#t voor je dat je een mk hebt gehad. Hoe gaat het nu met je? Mag/ben je het alweer aan het proberen of ?? Iig heel veel sterkte en succes, dat het de volgende keer helemaal goed mag gaan!! Zo en nu ben ik vast een aantal dames nog vergeten (sorry!) maar ik kan niet alles meer onthouden, gaat snel, tja ouderdom! Haha en bij het typen van de smiley denk ik ook aan wat ik net heb gelezen, thnxxx! Hier gaat het goed, ik zit op de wachtbank en heb behoorlijk rommel in mijn buik. M'n darmen maken overuren. Ik heb nog geen bloedveeg gehad bij mijn grote boodschap (wat ik normaal wel heb vlak voor mijn ongesteldheid) en denk ook dat het deze ronde niet raak is. Eigenlijk meer uit een soort van zelfbescherming; dan is de teleurstelling hopelijk minder als ik de duivel :x spot. Meiden op de wachtbank, heel veel succes en andere meiden, succes met het spotten en het vullen van de eieren!!
Mlady: nee, dat klopt dat er nog een boel Starks leven, maar diegene die nu dood zijn waren toch de personages die een duidelijke rol hadden. Het jongste broertje is met die ene vrouw op weg naar castle black waar John Snow nu ook is aangekomen. Die andere is met Hodor en die broer en zus op weg naar een ander gedeelte van de wall. Jaimy met dat korte koppie... We moesten eerst goed kijken of het nog wel dezelfde was. Carice vinden manlief en ik sowieso een irritant persoon, ze zit in zoveel films dat het soms niet meer leuk is. Michiel Huisman kan idd goed engels, maar ik vond die ander er veel leuker uitzien! Het is iig wel spannend hoe het nu verder gaat!