Zijn er mensen die na abortus (30+ leeftijd) alsnog zwanger zijn geworden? Het hartje klopte niet en het vruchtje was kleiner dan t had moeten zijn met 9 weken... heb middels curettage laten weghalen maar ben zooooo bang dat er iets mis is!! Al moet ik zeggen dat ik geen complicaties had. Alsnog heb ik angst :'( En ben al 35 jaar, wil zo graag weer zwamger worden ik hoop dat er vrouwen zijn rond mijn leeftijd die goede ervaringen hebben
Coffee-addict!! En ik sliep er prima op. Maar nu ik erover nadenk, ik was de afgelopen dagen wel heel vroeg wakker.. zou het de hunkering naar koffie zijn geweest? Ik drink kruidenthee, hou niet zo van gewone thee, dus voornamelijk rooibos. Heerlijk! En dus decaffe, nu mag je daar ook niet onbeperkt van drinken maar een kop of 3 max 4 per dag moet toch wel kunnen lijkt me zo! Verder eet ik wel gezond (probeer ik altijd wel) maar sla minder gezonde dingen niet af hoor! Ik leef met de fase waarin ik me bevind , als ik (hopelijk) straks zwanger ben ga ik me weer meer verdiepen in wat ik niet mag tijdens de zwangerschap!
Ik eet ook wel gezond, maar iets ongezonds hou ik ook wel van lekker broodje kroket ofzo.. hmmmm mijn maag begint al te knorren bij het idee! (of zou het meer de tijd zijn ?! ) Goldfishiem, best goed idee, moijto! ik drink meestal een extra wijntje ofzo, of prosecco of champagne dlero: Ik heb geen ervaring, maar een vriendin van me (37/38) heeft ook een curettage gehad, met 9 weken, vruchtje bleek bij 5 weken al dood te zijn, en 2 maand later was ze opnieuw zwanger en alles gaat nu helemaal goed!
Hee dlero, er zijn zat vrouwen die na een miskraam/curretage nog zwanger zijn geworden! Ik zie ze op dit forum, maar ook in mijn omgeving. Hoe naar het ook is om een miskraam te hebben, het betekent wel dat je zwanger kúnt worden! Het komt heel veel voor en is, lees ik overal, totaal geen signaal dat je niet zwanger kunt worden. Wat rot voor je dat je een miskraam had, was dat recent?
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van iemand die een miskraam kreeg en daarna níet meer zwanger werd, bedenk ik nu.
Nope, heb ik eigenlijk ook nog nooit gehoord, wel in de omgeving een stel wat al heel vaak een miskraam heeft gehad, die zijn nu in de onderzoeken waarom het niet blijft plakken
Fijn dat het nu goed met haar zwangerschap gaat en ben blij om zulke positieve dingen te horen ... want als ik ging googlen kreeg ik vaak alleen maar te lezen dat vrouwen rond mijn leeftijd zoveel % minder kans hebben...
Snap ik wel, nou ja, misschien gewoon even aankijken nog! Even stoppen met testen, anders wordt het helemaal zo'n obsessie joh!
Dlero: kennis van me was 34 jaar toen ze een mk had bij 8 weken. In de tweede maand erna was ze weer zwanger. En nu een gezond kindje van inmiddels ruim 1 jaar. RoIn: ik krijg de uitslag van het bloedonderzoek morgen einde middag.
Geen idee panda Dit is mijn eerste cyclus na de pil, door mijn afscheiding in de gaten te houden was ik precies op tijd met de ovulatietesten. Vandaar dat ik mijn dpo weet. Ik zit nu op cyclusdag 38, dpo 8. Dus tja...wat denk jij?
oh spannend hehe! helemaal afwachten wat je cyclus is, maar nog een dag of 6 ofzo!? spannend ook! mijn tijd tussen eisprong en nod is altijd 14 dagen, maar volgens mij kan dat ook rustig een dagje meer of minder zijn
Ja, ik dacht ook zoiets, maar voor hetzelfde geld duurt het langer, ik wacht maar weer af Alles is nieuw!
Hier op dit moment nog 29, maar ik hoop of vòòr mijn 30e nog in verwachting te raken of op mijn 30e (9 september), dus.. wie weet? Ik werk met ovulatietesten, zo weet je precies waar je aan toe bent. Waarom nu pas? Nu zijn we (mijn vriend en ik) er klaar voor.
Hier nog 4 dagen voor mijn NOD, wordt nu ook wel zenuwachtig en ben bij elk krampje bang dat het een voorteken is van ongesteld worden. Afwachten...