hahahaha MLady: toen ik dit las ..... Ik ben net weer naar de wc geweest (Roerei ik hoop dat je zp niet leest tijdens het eten hehe), omdat ik dacht dat ik iets uit me voelde lopen, jeweetwel dat m'n ongesteldheid dus begonnen was, maar nog steeds niets! Misschien was het dan een windje die tussen m'n lipjes ontsnapte? lol ....heb ik mijn chocoladevla maar ff laten staan hihi....ik dacht lekker ff mijn toetje opeten achter ZP (alleen thuis he, dan krijg je dat) maarre een windje die tussen je lipjes ontsnapte hahahahahaha sorry maar ik moet er zo om lachen W.b. GoT: ik wacht het nog ff af, ik vind downloaden wel prettig maar ik ben een beetje verslavingsgevoelig waardoor ik de ene na de andere aflevering achter elkaar wil zien en niet kan stoppen ! Misschien ML aankijken en ook HBO aanschaffen, wel zin om weer te kijken!! Die darmen ja, ik snap er ook niks van. Het knort ook echt, was gisteren een beetje akward in de vergadering....hmzzz... En ik heb ook spanning voor de naderende NOD...helemaal niks cools ik ben gewoon een zacht gekookt ei .. @ RoIn: kruisgesprekken slaan op de gesprekken die ik met kinesteet in een ander topic had, haha maar die kan idd ook in het rijtje. Mlady: Enneh @Kinesteet en @Roerei: KRUISGESPREKKEN? :x TSSSSK! Mogen wij niet meelezen? Ik heb 0,0 geheimen voor jullie, sterker nog, ik vertel jullie meer dan wie dan ook!
Elphaba, dat is toch ook wel weer dubbel denk ik.. Afsluiten en opnieuw beginnen. Sterkte en succes morgen!
Hahahahaha ja roerei! Ik vertel veel meer dan ik ooit zou MLady: ik heb helemaal dubbel gelegen om je windje En ik heb het gegeven en ze vonden het super leuk!!! Ik had een knisperboekje zelf gemaakt! Met zombiebeertje, een dwerg, een kat, een hond, een reaper (soort doodshoofd), een lepricon, een pinguïn en een baby hoofd met flaporen Met die darmen heb ik trouwens ook altijd! Veeeeeel lucht en soms ook echt obstipatie
Jemig Panda, wat ontzettend origineel en mooi gemaakt! Waar was dat knisperende materiaal van gemaakt, koop je dat bij de stoffenwinkel?? En had je die koppies allemaal zelf getekend? Of heb je ze overgetrokken met van dat freezerpaper dat je op de stof kunt strijken? (heel handig spul). Echt gaaf hoor! Al zou ik bang zijn dat m'n baby wat zou schrikken van sommige plaatjes, lol
@panda die beestjes doen me trouwens denken aan de dieren in het land van Neopets! Welcome to Neopets! Hebben die je geïnspireerd? Ik heb daar 100 jaar geleden ooit een verslaving gehad
Dankje Ik heb de plaatjes op een site gevonden, allemaal overgetrokken op papier (gewoon papier tegen scherm houden ) vervolgens uitgeknipt en overgetrokken op stof! Daarna op vulsel gestreken en uitgeknipt , en dan de lijnen er op geborduurd en daarna met naaimachine op lapje stof Knisper spul heb ik gewoon plastic zakken voor gebruikt (wat stevigere doorzichtige zakken) en heb een gekocht knisperboekje gesloopt en de inhoud gebruikt voor zo een rammel belletje en piep ding
Mlady, nee kende ik zelfs helemaal niet kan de site zo snel even niet vinden waar ik het vandaan heb, zal morgen even op m'n gemak zoeken
Echt goed bedacht. Plastic zakken! Wie komt daar nou op *edit Hier een overzicht van alle Neopets: Neopets - All the Neopets En alle huisdieren die Neopets kunnen hebben (Petpets): Neopets - All the Petpets Die spelletjessite bestaat trouwens al lang zeg, ik speelde er rond 2000, toen ik nog op kamers was in Groningen! Wel leuk, kunt er dus een Neopet nemen, die je vervolgens in leven moet houden met eten en drinken dat je koopt met punten die je eerst moet verdienen door spelletjes te winnen. Ja ja, heel intelligent bedacht
Haha dit moet ik even met jullie delen. Ik krijg net een kopje thee van m'n lief, zegtie "Hier, wat liefde en passie. Kun je nooit zeggen dat je niet genoeg liefde en passie van me krijgt." Bijdehandje! (voor de nieuwen op dit forum, dat was dus de Liefde en Passie-thee van Pickwick waar we het hier een tijdje geleden over hadden)
Moet zo lachen als ik terug lees. Echt alles gaat door elkaar heen, van windjes tussen lipjes, kruisgesprekken maar dan ook weer serieus over de nod's en de spanning daar rondom. Erg fijn dat het serieuze zich afwisselt met het gekke! Spannend wel hoor nu met al die naderende nod's! Vind het zooooo knap dat het sommige van jullie lukt om niet voor je Nod te testen. Ik moet gewoon altijd een paar dagen van te voren testen, trek de spanning zo slecht en wordt een heel vervelend humeurig mens in de laatste week hahaha