30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ben toch bang dat menstruatie (nu al :( ) gaat komen... Net wat korrelig roodverlies :( bah!! Balen!!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh verdorie...wat zou dat jammer zijn..
    Ik hoop toch nog een beetje dat je het mis hebt..

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop dat je het mis hebt panda

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pffft ik hoop het ook, ben niet thuis maar anders was ik toch ff emotioneel geworden (nu ook maar kan het niet echt laten zien).

Damn had er echt wel wat vertrouwen in vandaag.. Dat is wel in 1 klap weg

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    logisch..lekker naar huis zo en na wat lekkers naar bed...
    Misschien valt het morgen toch nog weer mee..

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja dat ga ik inderdaad doen en wie weet!
    Thanks RoIn :)!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Panda: nee toch? Wil je een chocoladekoekje van mij? Of twee?

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Net thuis.. en weer helderbloed.. dus denk dat het nu wel doorzet, krijg ook buikkramp :x:x:x

Ah dankje Goldfishie! Ik ga morgen ook maar extra chocolade inslaan :$

Nu ff naar bed en boos/verdrietig zijn.. morgen weer een nieuwe dag.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen!

9. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panda wat balen :x:x:x! niet leuk en ga maar lekker kilo's chocolade inslaan en oppeuzelen :). Hoop dat je iig beetje hebt kunnen slapen?
    Wat mooi en knap trouwens wat je hebt gemaakt dat knisperboekje, gaaf hoor! Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee is!

Elphaha; succes morgen, zie je er tegen op?

Hier een beetje vreemd slaapritme. Was vanavond om 21u in slaap gevallen en werd 15 min geleden klaarwakker:$, pfff bijzonder toch. Hebben jullie dat weleens van die vreemde slaapcyclussen? Nu ff kopje thee en dan zo maar weer proberen te slapen, morgen wederom een druk dagje voor de boeg op het werk.

Schone slapers: tot morgen ehmmm straks xx;)

10. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mlady: zie ik het goed dat jij vandaag kan testen????? spannend:D;)

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Roerei, ik had dat vorige maand. WA steeds alrond 5 uur wakker..gek werd ik ervan want ik was wel moe 's middags.
    Nu ben ik wakker omdat ik al voor 11en in slaap viel, ik slaap meestal 7 uur, dan word ik wakker..

Panda, hoe is het vandaag? Nieuwe ronde idd!

MLady, ga je testen?

12. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Panda, wat balen!! Is het echt helemaal doorgezet nu?

Elphaba succes vandaag!!

Hier nog een verstoort slaapritme. Ik slaap of alsof ik in coma ben, of zoals nu om het uur wakker. Vandaag om half 4 wakker en niet meer geslapen tot de wekker van 6 uur. Ben benieuwd hoe aardig ik kan blijven vandaag. Ik word echt heel erg chagrijnig van te weinig slaap. Ik heb al van kinds af aan 8 uur slaap nodig....

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Elphaba: succes vandaag.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #1014 RoIn, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
    Succes Elphaba!

Vandaag een rommelende buik, ik dacht dat het de vorige ronde veel erger was, maar misschien begon dat toen ook pas een paar dagen na dpo. VL dacht dat het de hond was :D :D
    Wanneer begint jullie opgeblazen gevoel/buikgerommel?

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Helemaal doorgezet helaas. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :D (typ ik nu heel stoer, terwijl ik me nog niet zo stoer voel ;) wel stom eigenlijk want ik wist dat deze maand weinig kans had door alles, en toch reken ik al maanden op deze maand als DE maand (na kijkoperatie enz. enz.))

Moet ik nu vandaag als dag 1 tellen, of morgen?! Vandaag denk ik.. had ooit iets gelezen over na 18 uur s avonds ongesteld, dan telt de dag erna pas als dag 1.

Ik heb trouwens een heel wisselend slaapritme. Maar ik hou het meest van middagslaapjes! Helaas daar niet vaak tijd voor ;)

@RoIn: Bij mij begint dat meestal 4/5 DPO.
    @Elpha(ik schrijf het helemaal verkeerd, maar kon niet meer vinden hoe het geschreven moest worden!) succes!

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ah, dan klopt het wel dat het gerommel nu begint!

Ik baal voor jou! Ik gun het iedereen zo hier!
    Maar idd, op naar een nieuwe ronde! Ik hoop dat je een heerlijk weekend vieren gaat met de andere NOD'ers die toch hun monsters gevonden hebben..! Doe dingen die je vooral niet kunt doen als je zwanger bent! Lekker dik filet Americain op brood, Champagne-ontbijt en vanaf 16.00 uur Mojite-time! (of wat anders)..

Ik zal is kijken hoe mijn FF telt, die zal het wel weten toch?
    Edit: dag 1 is de dag dat de menstruatie start.

Ik heb zoiets wel is gelezen over de DPO.
    Daar zou FF ook anders tellen? Of komt dat dan overeen met wat jij zegt?

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen panda:(

Vanmiddag pas naar de gyn. Zie er niet echt tegenop. Hoop wel dat ik snel verder kan.

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja! Ga morgen mijn verwen jezelf dagje houden :D nog even bedenken wat ik precies ga doen (s ochtends fotocursus!)

in ieder geval komt er vanavond al een groot glas wijn :D

Mijn man, die wel even mee moest huilen gisterenavond met mij (evenals mijn schoonouders, omdat mijn man met ze aan het bellen was, toen ik net thuis en terug van de wc kwam en in in tranen soort van uit riep dat ik ongesteld was geworden) maar daarna wel nuchter zei: je cyclus is nu in ieder geval wel even helemaal anders, misschien is dat wel een goed teken. Want altijd hetzelfde werkt blijkbaar niet.

Hopelijk kan je inderdaad snel verder Elphaba!!

Komt ook wel goed, maar vannacht dacht ik wel even echt: WAAROM LUKT HET NOU NIET!!! en komt het ooit nog goed :$ maar daar heb ik vandaag al meer vertrouwen in!

Mijn eisprong heb ik trouwens net na pasen! Dus, ik doe nog mee met gevulde paaseitjes!!! :D:D

Ik zit te twijfelen tussen digitale ovulatietesten van clearblue, en dipsticks van z&k.. welke raden jullie aan? En kon je die van clearblue ook s ochtends gebruiken?

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb die van Z&K, werkten prima bij mij, heb ook verder helemaal geen ervaring met Clearblue.. dus kan daar niets over zeggen.
    Weet inmiddels wel hoe ik mijn ovu-testjes foto moet plakken :D Blijkt veel simpeler dan ik dacht :D.. Hoewel ik ze eigenlijk steeds weggooi als neg zijn, ze lagen bovenop in vuilnisbakje dus kon er nog een paar verzamelen.

Wat lief dat iedereen met je meehuilt!

Ik duim ook voor je Elpha!

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha ja lief dat iedereen meehuilt hé! Mijn ouders en schoonouders hebben er bijna net zoveel verdriet van als wij.. we hebben ook lang getwijfeld of we het zouden vertellen, maar vond toch dat we dat moesten doen, zo hebben we ook veel steun van ze. En om heel eerlijk te zijn, als ik een kind heb en hij/zij zou door zoiets als dit gaan, zou ik het graag weten om mijn kind ook te steunen.

Ik heb al mijn ovulatietesten nog bewaard, ter vergelijking :p had er eerst van sensitest, extra gevoelig, en afgelopen maand van kruidvat en verder ga ik nu clearblue proberen :D Aangezien ik moet beginnen voor pasen (en we dan een familieweekend in zeeland hebben) ga ik niet redden om s middags elke dag zelfde tijd te doen.. dus probeer ik het met ochtend urine voor de clearblue (en denk eigenlijk met z&k voor de middag.. kijken of die dezelfde info geeft :p maar die kan ik dan wel eens overslaan :)) of is dit erg overdreven??! :D

En dames die altijd onzekerheid hebben over hun cyclus: WAUW ik heb respect voor jullie!! ik ben compleet van slag door dat mijn cyclus 2 dagen korter is ;)

Deel Deze Pagina