Hey Lady's Wat een spanning allemaal!! Ga hard voor jullie duimen dat de rode vloed uit blijft. Hier een drukke week gehad met werk en school. Vind het ook niet zo erg omdat dit echt zo'n loze week is. Je hoeft nog niks en je wacht ook eigenlijk niet echt ergens op. Vanaf dit weekend ga ik weer beginnen met zoeken naar mijn ei, maar verwacht die pas volgend weekend ergens. Ik zou blij zijn als ik zwangeren ga zien hier. Het maakt me zo plaatsvervangend blij
Nou we gaan het zien panda! Maar ik geloof er niet zo in! Volgens mij heeft iedereen dat anna, dat opgeblazen gevoel vanaf een aantal dagen na ovulatie.. Vervelend is het wel!
@roin, check gaat op het lijstje 'normaal in cyclus' Ik herinner het me alleen van ongesteldheid zelf dat ik een enorme opgezette buik heb.
Anna: Ik heb het elke maand.. heb zelfs aparte broeken voor de dagen na de eisprong wisselt een beetje per maand, maar zeker in de zomer, hou ik bizar veel vocht vast.. dan kan ik rustig 3-5 kilo zwaarder zijn (ligt ook aan het warme weer natuurlijk want in de winter heb ik het een stuk minder). Had het ook al met koperspiraal trouwens evenals pijnlijke borsten. Maar dat vocht komt als eerste op mijn buik, dan kont, en dan bovenbenen. Ik vind het vreselijk, maar volgens mij man, valt het niet zo op omdat ik me netjes kleed ermee. en dingen als misselijk/weeig gevoel enz enz, allemaal weg gehad afgelopen jaar, maar dat komt meer omdat ik er zo op let/ zo graag wil denk ik.. Ik ben wel in het stadium: Hardnekkig pogen tot negeren van alle symtonen (zeg ik nu heel stoer, want daar had ik 3 dagen terug ook moeite mee ) RoIn: Ik geloof er wel in!! Zeg, je moet onze gemiddeldes wel een beetje om laag trekken hé
Bij mij is ongi altijd beetje rood en gelijk zelfde dag zet door. Geen bruinverlies van te voren. Maar weet niet of dat na mijn mk veranderd is.
Mijn temp blijft steady op 37,0 hangen, ik vind hem prima daar maar zo stabiel was ie vorige ronde niet. Ben benieuwd naar de komende dagen.. Edit: bij nader inzien is het eigenlijk pas 3 dagen
Goedemorgen @RoIn, drie dagen is toch ook al steady we duimen op een goede uitkomst @Anna, ik heb ook zover ik weet alleen rond de menstruatie een opgezette buik... zal het deze ronde is in de gaten houden @Panda, wat ben jij toch heerlijk positief soms wordt weer blij als ik jouw berichtjes lees Hier in de waar is mijn ei dagen. strakjes een testje doen en ben vanmorgen begonnen met temperaturen. Ben benieuwd of ik het vol ga houden Vanmorgen een schoonmaakochtend, vanmiddag aan mijn examen werken en dan vanavond als ik nog niet omgevallen ben nog een verjaardag. Tot later maar weer
Goedemorgen! Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker ik heb echt asociaal uitgeslapen tot kwart over 10! En lag gisteren al om half 12 te snurken @vlindertje: Succes met tempen!! en met het vinden van je ei ik verwacht de mijne pas net na Pasen, dus ga vrijdag beginnen met zoeken Vergeet niet te ontspannen zo af en toe he?! @RoIn: Netjes zo stabiel!! Perfecte curve Ik na mijn ei ook altijd paar dagen oplopen en dan keur stabiel. @MLady: Hoe is het vandaag?! @Roerei: Al nieuws van jou kant?! Ik ga zo een grasmaaier kopen :d ons gras staat zo hoog (nu al! 5 weken na het maaien!) dat we bijna niet meer naar buiten kunnen kijken En vanavond etentje bij vrienden en naar een concertje van een nederlandse jazz/pop/poëzie band En morgen.. helemaal niks Ga maar eens een nieuw knutselprojectje bedenken
Veel plezier met zoeken naar je ei vlindertje roin hoop dat je straks mooie test hebt Jou gras groeit idd wel heel snel panda. Ik ga vandaag maar wat poetsen in huis en morgen gaan we naar vrienden
Dames hier gisteren de bekende rode veeg grrrrrrrrr. Ik baal zo enorm, had echt het gevoel dat het deze keer raak was.... Sorry voor dit ego berichtje maar voel me zwaar k#t
Oh roerei, wat super kut ik duim dat het niet doorzet voor je Balen balen balen !! Het was je echt gegund!
Balen Roerei! Maar hou moed! Ik had de 10e een donkerrode drup in mijn inlegkruisje (niets gezien bij het vegen), maar ik ben nog altijd niet ongesteld! Zo raar. Eigenlijk zijn ook al mijn 'klachten' verdwenen, behalve de rommelende buik/darmen. Ben dus nog wel winderig en moet regelmatig naar de wc. En ik ben moe van het slechte slapen We gaan zo naar m'n ouders, voor m'n vaders verjaardag. Blijven daar slapen. Er komt nog meer familie, we gaan zondag ons trouwalbum en de film van ons huwelijk laten zien. Ik doe heel bewust geen zwangerschapstest, omdat ik *weet* dat als ik het nu wel doe en het is positief, iedereen het aan m'n gezicht zal kunnen zien! Vooral m'n moeder.... Dus dan nog maar even op m'n nagels bijten Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan?? Vind het stiekem echt doodeng... Fijn weekend allemaal!
Vlindertje: veel plezier met het zoeken naar je ei! Rond pasen zijn ze net iets meer verstopt! Roerei: balen zeg, maar hopelijk zet het niet door. Mlady: al getest? Of wacht je nog een paar dagen? Hoop dat er geen ongi meer komt! RoIn: mooi kaartje hoor! Over 10 dagen heb jij gewoon een positieve test in handen! Panda: wij gaan eerst nog een snoer kopen voor de grasmaaier, want wij moeten hier ook weer maaien binnenkort. Ze goeien goed met zon en regen. Hier gaat het wel weer beter met de rode dagen, de heftigste dagen zijn alweer voorbij en ik denk dat het morgenavond alweer helemaal klaar is. Wij gaan vanavond ook naar een verjaardag, eerst nog even een cadeautje kopen. Ik ga pas na pasen zoeken of er nog een ei over is die gevonden moet worden, want die is dan van mij!
MLady: ik blijf voor je duimen!!!!! Super spannend!! Fijn weekend!! Goldfishie: Fijn dat de heftigse dagen weer voorbij zijn! Nu even rust tot pasen
Panda, heerlijk hoor zo lekker uitslapen af en toe. En dan heb je ook genoeg energie om je grasmaaier straks gelijk te gebruiken hihihi. Mlady, zeker duim ik nog heel hard voor je, hoop zo dat het raak is! Kan me wel voorstellen dat je nog even wacht met testen, ik zou mijn gezicht ook echt niet in de plooi kunne houden als ik positief zou testen. Fijn weekend met de Fam! Lovetolife, fijn dat je intro week zo goed is bevallen. Komt veel op je af altijd hè de eerste weken! Anna, ik herken dat wel van die opgezette buik. Ik heb dat altijd ook na mijn eisprong. Heel vervelend want dan met ongi heb ik het weer, dus heb vrijwel hele maand een opgezette buik iig gevoelsmatig hahaha. Ook roerei, hoop zooo dat het niet doorzet!! Alle anderen, veel succes op het wachtbankje, ik duim heel hard voor iedereen. En vlindertje, succes met het zoeken naar je eggie! Fijn weekend allemaal!
Daar ga je dan... Eten bij vrienden.. Die geen kinderen willen dus dat had een releax avondje moeten worden. Bij het onderwerp "zwanger door de pil heen" werd er gelachen en het drong niet eens door en paar minuten laten.. Ja zwanger door de pil heen, we gaan het wel houden maar totaal onverwachts... *bam* en dan snikkend een gefeliciteerd wat ben ik jaloers en wat voel ik me kut!! Ik ben heel blij voor ze maar hoe kan het nou dat mensen die geen kinderen willen, door de pil heen zwanger worden.. En wij niet?!!!!! Kwam echt heel hard aan
Ah meis kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Kan me daar ook kwaad om maken als gebeurt bij mensen die geen kids willen of ze in tehuis of iets dergelijks stoppen en wij maar vechten voor ons wondertje Hele dikke knuff panda
Oooooh panda, lijkt me inderdaad echt heel PIEP om dat dan te horen. Ik gun het iedereen van harte hoor, maar kan het soms ook niet begrijpen dat bij degene die het zoooo graag willen soms zo moeizaam gaat. Ik had me ook echt even goed klote gevoeld als ik dat zou horen. Moeilijk om dan echt vrolijk en blij te zijn voor een ander... Wisten ze trouwens niet dat jullie al lang bezig zijn?
Ja ze wisten het en zagen er ook tegen op om te vertellen. Was ook alle ruimte om te huilen enzo maar toch, super onverwachts...