Lotgenoten! Yay! Manlief is 36. We ontmoetten elkaar vijf jaar geleden en zijn vorig jaar getrouwd. Soms loopt het leven gewoon zoals het loopt en ben je ineens dertiger met kinderwens! In juli '13 zijn we gestopt met de pil, maar pas in december ben ik voor mijn gevoel (en die van de ha) echt ontpild. Ik had toen ineens een bizar lange cyclus, heel raar. Sinds januari mijn LH-piek aan het opsnorren zodat we gerichter kunnen 'mikken' (Sensitest). Ik werd die maand 34. In januari piek gevonden, getimed en geklust, niet gelukt. In februari gaf de test zo'n lichte verkleuring aan, dat we pardoes de boot misten. Pas toen ik ongesteld werd, constateerde ik dat de testjes toch wel een lichte verkleuring hadden gegeven. Jammerr... Deze maand LH-piek echt niet gemist en ons sufgeklust Zit nu op het wachtbankje. NOD 19/3... Veel geluk ladies!
Dat gevoel ken ik erg.. zit nu in hetzelfde schuitje.. (al had ik voorheen de krampen veel harder en pas echt een dag van tevoren, terwijl nu mijn nod pas +- dinsdag moet zijn - en heb begrepen dat lichte menstruatie-achtige kramp normaal zou zijn ivm groei van je baarmoeder)
Dan heb ik nog hoop als voel ik nu al 2 dagen niets. M'n nod is volgens de gyn woensdag, volgens mij dinsdag hihi
Vanmiddag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Deze was voor clamydia en was negatief, alles in orde dus. Ik moet nu bellen als er weer ongi komt. Ik krijg de hsg dus in de volgende ronde pas.
Hier vanmorgen ongesteld geworden wat een telleurstelling weer. Deze ronde heb ik een kijkoperarie (kleine week voor de eisprong). Ben benieuwd of er iets uit komt, denk het niet. Echt mega baal moment Op naar ronde 17...
Och panda, wat jammer voor je..ronde 17 alweer. Ben je wel op je NOD ongesteld geworden of was je overtijd?
Was een dag te laat, had eigenlijk gister moeten worden en dan krijg ik altijd toch weer extra hoop (net zoals ik de helft van de keren denk.. Maar er zijn vrouwen die ongesteld werden, en toch zwanger bleken ) Ja even flink balen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen..
Panda ik ontdek net dat ik je de hand kan schudden..hoewel het nog niet echt rood is, meer wat bruinig/licht, dacht ik het aan mijn buik ook al te voelen. Dus een korte lf. Hopelijk is dat alleen de opstartfase!
dat is inderdaad een korte lf, maar inderdaad, ronde 1, dus kan ook nog de opstartfase zijn, vast wel trouwens Ik had een koperspiraaltje (dus geheel zonder hormonen) maar toen dat er uit was gehaald, was toch mijn cyclus in de war.. die cyclus is gewoon een mega gevoelig onderdeel van ons lichaam bij het minste of geringste.. hihi Erg teleurgesteld?
Nee, ik had heel sterk het gevoel de laatste 2 dagen dat het hem niet ging worden. Maar had geen idee wanneer mijn menstruatie dan komen zou. Had verwacht dat dat lang zou gaan duren, maar nu hebben we over hopelijk 2 weken alweer, nieuwe rondes nieuwe kansen! Morgen komen wat vrienden eten, roseetje staat al koud
Ik meld me ook aan... leuk dat er zoveel gesproken wordt 'samen'. Ik wordt over 2 weken 32 jaar. En ik denk dat we nu in ronde 6 zitten. Hebben nog alle hoop. Ook pas sinds een jaar is inene het kinderwens gevoel gekomen. Dat komt ook omdat ik nu zelf tevreden ben met hoe ik in het leven sta en sinds 2 jaar ook dolgelukkig met mijn huidige vriend die overigens zelf volgende week 'nog maar' 29 wordt dus.. Waar ik echter wel veel moeite mee heb, is de 'bemoeienis' van anderen. Daar maak ik me nog meer druk om dan om mijn leeftijd. Al die opmerkingen van 'kriebelt het bij jullie nog niet?'. Maar dat zullen de meesten van jullie ongetwwijfeld bekend voorkomen..
Hier ook een 30+er die voor haar eerste kindje gaat. Ik heb altijd voor mezelf ontkent dat ik kinderen wilde omdat ik als de dood ben dat ik geen goede moeder zou zijn. Tot mijn man ineens aangaf toch kinderen te willen. Na vele goede gesprekken samen besloten er voor te gaan. Nu die knop om is kan ik eigenlijk dus ook niet wachten tot het zover is. Afgelopen maand een vroege miskraam gehad met 4 weken. Nu vandaag een positieve ovulatietest. Hier kan ik nu dus op het wachtbankje. RoIn en Panda, jammer voor deze ronde. Hopen op een betere volgende ronde.
Spannend vlindertje81, en vervelend van je miskraam hopelijk blijft de volgende plakken! jen30, ook hier vele opmerkingen gehad maar je bent er pas aan toe wanneer je dat zelf bent.. de ene is dat op 21, en ik was ook bijna 30 toen ik dat gevoel pas kreeg (overigs toen ik het gevoel kreeg was ook wil nu nu nu nu nu nu ) Opmerkingen houden bij ons aan, tegenwoordig vertellen we maar gewoon dat we hard aan het oefenen zijn maar nog zonder resultaat. Dat scheelt dan vragen mensen er ineens een stuk minder naar haha.
Oh ja, de opmerkingen..haha! Ze gaan al langs me heen! Jammer van de miskraam..hopelijk gaat het vlug wel goed. Ik heb ook een jongere vriend. Vond dat zelf vooral lastig in het begin, maar ook die opmerkingen gaan langs me heen, gelukkig ogen weer ongeveer even oud.