Ik voelde al een soort verwantschap..! Oh en vriendje en ik worden meestal even oud geschat en laatst Zei iemand tegen hem: fijn hè? Zo'n jonge vriendin (kennis van mij die zelf een jongere vrouw heeft, hij 50, zij 39).. Ik kwam niet meer bij Vriend keek vooral even appelig..uiteraard help ik hem eet wel is aan herinneren!
Ja maar dat gele is pas nu ik er net naar kijk, want dat was me niet eerder opgevallen. Ik twijfel of ik ook wel goed getest heb eigenlijk... Ben op woensdag begonnen en normaal heb ik een lf van 13 dagen.. Maar nu werd ik of na een lf van 11 dagen ingesteld of mijn lh piek was toen maandag ofzo al... Twijfel nu ook ineens Maar ga nu wat langer testen , vanaf vrijdag Maar hoe donker ze worden is ook afhankelijk hoeveel lh je aanmaakt volgens mij...
Bij mij wordt de streep echt donkerder maar weet niet of dat bij iedereen is. Had vorige keer action tests, die werden ook donkerder. Die lijken wel op de kruidvat tests.
Hahahahaha grote kans Ik had eerder die extra gevoelige van sensitest en die werden net aan zo donker als de controlestreep.. Dus dacht vorige maand eigenlijk dat kruidvat gewoon minder gevoelig waren, kan dat? Of ik heb totaal verkeerd getest!!
Ik denk dat je er dan naast zat, kijk ik had gewoon 20 tests nodig om mijn ei te vinden Volgens mij knallen die van kv ook! Maar als je het zeker wil weten...zou je toch die thermometer moeten pakken! Daarom doe ik dat. maar bij een andere topic is er ook 1 iemand bij wie de test niet knalt, toch is de donkerste haar knaller volgens ff. Haar temp loopt daarna ook op.
Argh! Deze maand ga ik Smilies checken maar als ik verkeerd zat vorige maand zou wel HEEL veel dingen verklaren die raar zaten
Zo dasff bijlezen Maar mijn vl is 42 maar voel ik niks van hoor Ik gebruik altijd action ovulatietesten, maar laatste Kerr hadden ze ze niet. Dus hoop wel dat ze komen vond die fijn Mlady spannend hoop morgen op posi test
Nou panda, aan de smilies dan maar! Wie weet zat je er idd naast. Zo'n smiley lijkt me wel fijn, gewoon of ! Ben benieuwd naar wat er bij mij gebeurt, gelukkig kunnen we hier lekker uitwisselen! @ Mlady: morgen he!!
Ik heb net even tien pagina's teruggelezen, jullie gaan zo hard als ik even een dagje aan het werk ben, hahaha! Het werk ging goed en was gezellig, nog even inkomen, maar dat komt vast wel goed. Eerst nog even de proeftijd doorkomen. Ik ga later reageren, maar ik blijf duimen voor jullie!!
Mlady ben je al wakker? Duim voor je! Ik nu naar werk, reageer later vandaag of morgen weer uitgebreid