Deze had ik toen op za. gedaan. Op zondag gingen we naar Londen waar lastig was om sexytime te hebben omdat we in bed van vrienden sliepen. We hebben toen die zondagochtend voor we weg gingen nog sexytime gehad en heb toen geen test meer gedaan. Die maandag was ik beroerd. Last van buik diaree etc, maar 1 dag was dat dus misschien bevruchting geweest
Ja, en mogelijk was dit niet de LH piek, maar was die piek er wel die avond bijv.. Zo zie je maar, zal bij iedereen anders zijn. Bij mij (tot nog toe) blijft het 24 uur (2 dagen zelfs) een donkeredere streep dan de controle streep..
Ik heb getempt, van ronde 10 t/m ronde ronde 15, maar omdat ik vrij regelmatig ben (op afgelopen maand na) zag ik de toegevoegde waarde niet meer echt.. vooral ook omdat tempen achteraf is. Had elke ronde netjes een ongeveer gelijke curve (en natuurlijk wel kleine afwijkingen, en daar maakte ik me dan weer hopeloos druk over). Precies de reden om s middags naar huis te moeten, heb ik nu die digitale van clear blue gekocht, die schijn je gewoon s ochtends te kunnen doen. Dat scheelt wel veel gedoe. Want die ovulatietesten vind ik tot nu toe erg veel gedoe omdat het s middags moet. Als ik dit nog gedoe vind deze maand, stop ik er trouwens mee en ga ik een paar maanden niks proberen alleen foliumzuur en verder niks. Alles begint me behoorlijk op te breken vanaf dat nieuws zaterdag (Stom hé dat dat zo een impact kan hebben ), nu voel ik me het ene moment super zelfzeker en positief en dat kan echt ineens omslaan naar een kutgevoel. Zeker nu het ook ff niet soepel loopt op werk, weet ik niet goed hoe ik afleiding kan hebben. Maar we gaan morgen tickets boeken voor onze vakantie en daar moet ik natuurlijk veel voor inlezen en uitzoeken En verder wat oefenen voor fotocursus.
Oi... ingewikkeld hoor. Denken jullie ook wel eens dat het misschien zou helpen om het MINDER te doen? Wij doen tot nu toe altijd een paar dagen lang elke dag in m'n vruchtbare dagen, maar zou het niet zo zijn, dat de kwaliteit van de zaadjes toeneemt als er wat langer tussen zit? En je lichaam/bm/eitje misschien wel denkt: YES! ZAADJES! en er daardoor meer open voor staat o.i.d.? I.p.v.: noooo wéér een lading! Of denk ik nou heel raar...
Ik denk niet dat het uitmaakt , dagelijks/ om de dag. Geloof ik een beetje afhankelijk van de kwaliteit van het zaad van je partner. Maar wij doen het gewoon hoe het uitkomt De gyn zei tegen ons, mag elke dag, mag om de dag, als je de vruchtbare periode maar niet helemaal niks doet
Ze zeggen wel idd dat als je te vaak doet dat kwaliteit afneemt. Maar als het zaad goed is is om de dag geen probleem. Zolang je maar niet te lang achter elkaar doet zodat tijd heeft om nieuwe aan te maken Ik temp niet. Ik vind dat veel gedoe omdat ik niet telkens op zelfde tijd opsta en ik al slecht slaap. Ovulatietesten moet je wel in middag doen en als ik toevallig moet werken doe ik gewoon op werk en stop daarna in mijn tas zodat niemand ziet. Hen dan wel eerst foto gemaakt hihi. Of is dit heel raar
Kwaliteit neemt niet af, maar de hoeveelheid zaadjes wel Maar als je er te lang tussen laad, dan is de helft van de zaadjes al min of meer einde levensduur dus dan is het echt niet goed. (langer dan 3/4 dagen geloof ik )
Even een snelle reactie, Mlady, Wat hoop ik voor je dat dit inderdaad is wat het lijkt!! Ik had net wel even traantjes in mijn ogen toen ik je berichtje over mijn tweede mk. las. Zoo lief!! Persoonlijk zou ik er voor kiezen morgen niet te testen, maar overmorgen weer. Als het goed is verdubbelt je hcg per dag en zal je test dan ook een stukje duidelijker zijn. Ik nu even een ei-test doen
Ik snap het hoor meis.. Ik heb me ook dagen heeel slecht gevoeld door de zorgen om het bloed en de angst om niet zwanger te kunnen worden. Echt niet meer kunnen functioneren op werk, ben er ook een keer letterlijk ziek van geweest. Het is een rollercoaster en volgens mij ook de menselijke natuur: dat bij onzekerheid hoop en vrees elkaar afwisselen. Misschien ook gewoon accepteren dat je je af en toe even kut voelt. Dat delen met je lief, met vrienden. Én hier op het forum (helpt mij heeel erg, haalt ook de druk er een beetje af dat ik het er de hele tijd thuis over heb). En afleiding zoeken. Dat werkt. Waar ga je heen op vakantie?? Of had je dat al verteld? In dat geval ben ik t ff kwijt En genieten van de hoop-momenten. Want die zijn er ook hè, dat je je wel optimistisch voelt! En dan weet je dat alles goed komt.
Ik vond het weinig en die laatste keren ging het ook totaal niet soepel, maar krampachtig alsof het * moest* en ik kwam toen dus ook niet klaar. De 28e was wel gezellig en uitgebreid, toen hebben we dat randjesfietsen uitgeprobeerd Mlady, ik zou me niet zo druk maken over dat klaarkomen tijdens het vrijen of niet. Ik lees daar namelijk verschillende dingen over. Zo staat er ook dat je juist niet moet klaarkomen voordat je man klaarkomt maar is het beter bv een uur daarna omdat het zaad dan de goede richting in wordt getrokken ofzo. Daarvoor zou het juist ook lastiger kunnen zijn omdat alles dan meer gesloten zit...de meningen zijn er dus over verdeelt..
hehe ja eens, wij ook. Ben alle regeltjes een beetje moe als ik me aan alle regels zou houden die ik overal heb gelezen (buiten dat de helft elkaar nog tegenspreekt ook ) Ja het helpt me ook het hier te uiten Invloed op m'n werk heeft het ook. Ben toch minder geconcentreerd. En ik weet gewoon dat het goed komt.. alleen dat wachten!!! (en als het dan zover is moet je weeeeeeer wachten!!! ) We gaan naar Canada!! (al is het pas echt zeker als we geboekt hebben ) echt HEEL HEEL HEEL VEEL zin in (eind juni willen we gaan en dan 3 weken!)
Wel of niet dagelijks, te veel of te weinig sex.. randjes fietsen of juist niet...ovulatietesten temperaturen.. sommige standjes liever wel of liever niet.. Wauw.. rijst bij mij toch weer de vraag.. Per ongeluk zwanger worden, nota bene door de pil heen! Hoe dan???
SUPER SUPER SUPER Tof!! Wij zouden een camperreis door de VS willen gaan maken als het huis niet doorging, maar Canada lijkt me ook zo fantastisch! Die natuur. Geniet van de voorpret!
Ja eens.. ik zou ook wel weten hoe!! Je zou bijna aan de pil gaan en het uit proberen haha (maar dat ga ik niet doen ik en hormonen zijn niet de beste combi, heb al last genoeg van die van mezelf! )