30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja dankje :D De natuur lijkt me ook echt super! We gaan wel niet met een camper (we zijn een beetje luxe beestjes op vakantie ;)) maar wel gewoon auto huren en rondrijden :D

We zijn 2 jaar geleden in Ijsland geweest.. dat was ook zo zo zo zo zo zo vreselijk mooi! Heb 3 weken met open mond rondgereden daar.

2. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Oooh daar wil ik ook graag nog eens heen! Noorwegen, staat ook op het lijstje.
    Natuur kan zo fijn en relativerend en louterend zijn. Fijn!

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Net getest, streepje is al veel duidelijker dan ik had verwacht...:$
    Het is maar goed dat we van de week al begonnen zijn aan sexytime :cool:
    Houdt dus ook in dat als mijn ei eerder komt, ik ook eerder me nod ga hebben :D

@Kinesteet, wij doen het om de dag vanaf 4 dagen voordat mijn app de vruchtbare dagen aan geeft. Dat is dan 9 dagen voor ei. We gaan dan ook nog door tot 3 dagen na ei. Dit meer voor de zekerheid. Buiten deze dagen doen we het ook nog, maar wel weer minder en minder gepland ;)

@Panda, ik begrijp je onzekerheid volledig. Je wilt graag anders zien en dan is iemand in je omgeving wel inene dat wat jij wilt... Vlak na mijn eerste vroege miskraam zei mijn lerares dat ze zwanger was. Het enige dat ik er op dat moment uit kreeg was "hmz zij wel..." Daarna ben ik ook huilend weg gelopen... Achteraf heb ik dan weer gehoord dat ze vorig jaar een miskraam heeft gehad en dat ze daardoor een half jaar ook niet zwanger mocht worden. Ja dan is het toch weer wel volledig gegund... maar op dat moment... En als ik haar nu zie heb ik ook steeds dubbele gevoelens. Aan de ene kant jaloers omdat ik ook wil, maar weet hoe het is om het niet te zijn dus heel blij voor haar...
    Wat leuk dat je naar Canada gaat! mag ik in je koffer?? :p

@Elphaba, Ik vind het niet raar dat je een foto maakt. Heb ik de eerste twee keer ook gedaan. En ga dat met een zwangerschapstest ook doen zodra die weer positief mag gaan zijn... heb ik met de vorige ook gedaan. Ik heb overigens de oude niet bewaard. Vond het niet kloppen om dat te bewaren.

@RoIn, wat blijven jouw testen lang vol dan. Die van mij doen weinig... dan lopen ze in twee dagen op tot knal en dan de dag er op al weer bijna wit...

@Bloempje, wat ingewikkeld eigenlijk hé! Ik heb zelf geen idee wat nou dé methode is. Het lijkt ook wel alsof niemand het echt weet. Overal komen verschillende geluiden vandaan

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Geeft niks hoor ;) ik heb hier ook net de was gedaan en alweer opgehangen. Wil de jouwe met liefde doen, alleen wel effe langsbrengen :p:p

Kinesteet zie mijn testjes van januari, elke avond rond 23.00 getest. Ik vind ze prima af te lezen, dus misschien kun je dat volgende maand eens doen. Ik kan je goed begrijpen!

Over knaltesten: volgens mij hoef je niet per sé een knaltest te hebben gehad om te weten of je ei gaat springen. Stel je test elke dag om 13.00 uur en je ei springt om 23.00 uur (om eens wat te noemen), dan zullen de beide testjes daaromheen niet knallen, lijkt me...

Ik zit zo eens te kijken naar mijn 'symptomen' (die ik deze maand toevallig voor het eerst had bijgehouden) en zie dat ik 1 en 2 DPO buikpijn heb genoteerd. Misschien was dat ook wel de bevruchting dan... Ik zei toch immers nog hier, dat ik deze maand zo opvallend veel klachtjes had? De week na die buikpijn (3-9 DPO) had ik de hele tijd (piek rond 5 DPO) witte vloed... En 10 DPO dus ineens dat kloddertje oud bloed in m'n inlegkruisje.

Anders had ik alleen buik- en rug- en soms tietpijn in de twee dagen voor NOD, meer niet. Sjonge wat is ons lijf toch interessant.

Ja en nou zat ik dus weer met traantjes ;) ;)

Ja, doen!! Want als het teveel gehannes wordt dan gaat echt de lol eraf!!

Wauw, echt heel gaaf!! Wij gaan ongeveer dezelfde periode (van vrij 20-6 t/m zon 13-7) naar de Franse Pyreneeën. Nog meer meiden in dezelfde weken weg? Dan wordt het nog rustig hiero! ;)

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Exact dezelfde periode :D Wij ook van 20-6 t/m 13-7 :D

@vlindertje: Als je je klein genoeg kan opvouwen mag je in mijn koffer hoor :p:D

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wil ook mee:) gaan helaas dit jaar zelf niet op vakantie. We willen wat extra sparen mocht ik wel zwanger blijven en de belastingdienst is weer geweest. Makkelijker kunnen ze het niet maken alleen moeilijker. En we redden het verder prima maar ja wij zijn van luxe vakantie en kost toch hoop geld. Dus dan maar beetje bij beetje huisje opknappen:D

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ben niet zo groot. (1.64) dus dat zou moeten lukken. Ik hoop alleen tegen die tijd een mini buikje aan het kweken te zijn en dan ben ik bang dat ik het niet meer voor elkaar krijg :)

Wij gaan in augustus een weekje naar de camping bij mijn schoonouders op het plekje. Het is al 4x veranderd onderhand. Kunnen zo iig mooi nog even wat geld besparen voor de toekomstige spruit

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Kom je gezellig erbij zitten in de koffer, lekker knus :p

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gezellig vlindertje:D

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    En hoe zit je die weken met je cyclus? Moet je daar in Canada een egg (of oeuf) zoeken? ;)

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Joh wie weet komt er dit jaar gewoon weer zo'n mooie hittegolf als afgelopen zomer!

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    wij zijn ook van de luxe vakanties :D als ik al zwanger geweest was, hadden we niet gegaan, maar vorig jaar ook al niet gegaan omdat ik misschien wel zwanger zou zijn en dit jaar hadden we zoiets van ja zoek het maar uit :D we gaan gewoon lekker weg, lekker wandelen en alles en mocht ik wel zwanger zijn, dan moeten we gewoon extra sparen :cool:

Maar ik hoop natuurlijk dat ik tegen die tijd ook een buikje aan het kweken ben :D

Er komen trouwens heel veel weekendjes weg enzo aan komende tijd :$:cool: aankomend weekend Zeeland, Dan eind mei een weekendje Antwerpen, dan heb ik van mijn werk vorig jaar nog een weekendje Brugge gehad (voor ons huwelijk) en in Juli gaan we een lang weekend naar Drente :D en dan nog op vakantie en nog een dagje of 2 naar Duitsland vlak voor de vakantie :$ whaaa DRUK :D:D (ja ik ben mega veel afleidingsdingen aan het inplannen ;))

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Daar hoop ik ook op:D

14. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Neejjoh, ik ken helemaal niet tegen die hitte!!:$
    Doe maar gewoon graadje of 25 met een briesje ;)

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mag ook als ik maar in tshirt lang buiten kan blijven en lekker Scheveningen kan doen:D

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Als ik nu komende maandjes stabiel zou blijven.. heb ik mijn menstruatie de 29ste juni.. dus valt mijn ei net voor de vakantie en dan weer net na (bij terug komst ongeveer). :d

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    haha lekker panda zoveel er tussenuit :)

Ik heb dus in augustus een weekje camping
    31 mei heb ik lakeside, een festival bij ons waar ik ook een beetje in de organisatie zit. Ook een beetje vakantie voor mij en die herhalen we eind augustus nog een keer.
    Dan in september naar disneyland paris. Ik hoop van harte dat ik nergens in mag. Zo wel is dat dan weer het voordeel van nog niet zwanger zijn.
    Ach ik zie wel hoe alles gaat lopen:)

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja! En dat het hele jaar door liefst!!! :D

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    dat gaat wel lukken met 25 graadjes hoor :)

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dan ben ik voor:D

Deel Deze Pagina