Lekker alles thuislaten inderdaad, alleen je lichaamssignalen oppikken (wanneer je lichaam zegt 'ik wil seks, kijk maar ik ben kletsnat!' enzo). Oh maar ja NATUURLIJK dan ben je al zwanger ja hehe!!
Hmmmm nu lijkt ' ie vandaag lichter dan gister.. Kan dat? Das toch gek? Willen jullie even meekijken?
Mlady wat spannend voor je zeg! Pffff ik zat gewoon met spanning in de buik het forum net te lezen en te hopen op de eerste positieve zwangerschapstest!! Ik kan alleen die strookjes niet aflezen (weet bijv niet of de streep links of rechts van de andere moet staan ) maar als ik de dames hier op het forum erover hoor gaat het de goede kant op. Ik zie door de bomen het bos niet meer maar is vandaag je nod? Ik zou denk ik ook een paar dagen wachten en dan testen met CB, duidelijk geen smiley/wel smiley maar lekker doen inderdaad waar jij je goed bij voelt! Ik duim duim duim heel hard voor je! @panda, Canada is gaaf! Ik ben er geweest (oost kust) super mooie natuur, heerlijk vooruitzicht! Waar in Canada gaan jullie naar toe? @ All: ik ben in mei twee weken weg met vakantie, zuid-Frankrijk, kijk er ook naar uit ff er tussen uit! Hier vandaag op het werk zwaar doorgelekt....dit kan ik vast rekenen als dag 1 dan hè?
Hij lijkt inderdaad lichter :S zou nog even paar dagen testen.. kan zijn dat lh nog wat schommelt. Heb je vandaag toevallig meer gedronken dan gister?
Kan niet echt zeggen dat ik meer gedronken heb! Maar het lijkt me toch vroeg voor m'n lh-piek? I mean.. dag 12, terwijl ik i.p. een cyclus heb van tussen de 28 en 30 dagen? Nouja, the plot thickens zullen we maar zeggen. Ben heel benieuwd wat ie morgen doet! Vandaag de utrogestan-bolletjes gehaald die ik vanaf na de eisprong moet inbrengen. Die vallen me reuze mee! Had van die enorme bollen verwacht, maar dit zijn mini-balletjes.
@ kinesteet: als ik die testen van je lees (en nogmaals ik ben er zeer slecht in is het dan niet zo dat je gisteren je piek hebt gemeten en je NU ongeveer je eisprong hebt? Ik zou zeggen knal die bolletjes erin, app me ml dat je een smiley hebt en geniet van lost of sexytimeeee! Of ik ben over enthousiast en ik heb echt nodig dat iemand me leert hoe die testen af te lezen *hellup*
Hahaha Roerei! Knal die bolletjes erin! Ja ik weet het niet hoor! Gelukkig hebben we gister sexytime gehad. Maar mijn gevoel zegt dat mn piek nog moet komen! Het was nog niet echt een knaller.. Whaaa verwarrend hoor.
Gewoon sexytime en doortesten Lastig hé! Voel je je eisprong normaal? @roerei: volgens de officiële regels moet de testlijn donkerder of even donker zijn als de controle lijn maar ja.. Ieder mens is anders
Ik ben een dagje op training en ik moet echt iets van 12 pagina's terug lezen... Mlady, spannend hoor, zie ook iets. Heel benieuwd hoe de testen verder gaan oplopen! Verder hier geen vakantieplannen, maar kans is groot dat we vliegtuig richting Griekenland pakken, of anders met de auto naar Duitsland. Verder heb ik heel veel moeten lachen om alle berichtjes. Ik heb een heel raar beeld van bolletjes in m'n hoofd nu...
Mlady: spannend!! Ik duim nog steeds! Lees ik nu iets over bolletjes slikken voor het goede doel, maar dan anders? Hahahaha!