Roerei en Anna en Fishie en anderen, dank voor jullie meeleven!! Toppertjes Nou, eigenlijk denk ik dat je testje klopt! Let op: dag 12 LH-piek eisprong dus ws rond dag 13/14 LF 14 dagen dag 28 ongesteld Kan toch gewoon? Ben benieuwd wat je testje morgen doet! Kinesteet ik hoop dat je met die vaginaal ingebrachte bolletjes langs de douane komt!!
Kinesteet; Dat heb ik ook hoor, de ene keer is de test donkerder dan de andere! Gewoon door testen, hij komt vanzelf! Even verder lezen nu..
Hahahah! Mijn bolletjes gaan een heel eigen leven leiden Mlady hoe voel je je nu? daalt het al een beetje in? Het klopt dat het nu zou kunnen inderdaad, tricky, zo kun je m dus ook missen! Maar misschien is het zoals RoIn zegt en moet de knaller nog komen.. Anders heb ik gister en eergister sexytime gehad, dus moet het ook goed zitten denk ik. Fijne avond ladies! Ik moet verder het huis verkoopklaar maken.
en dan hup naar een zonnig eiland en ontspannen en sexy timen en niet zenuwachtig worden bij de grens
Hahahahahahaha de bolletjes van kinesteet en niet door de douane komen, ben erg visueel ingesteld en ik zie het al helemaal voor me, door de het detectie poortje en dan wieuwwieuw *lol* Ennuh je huis verkoop klaarmaken???? Hup d'r op zal je bedoelen
Ik ben trouwens gestopt met tempen en met ovutesten. Even iets meer rust. Ook al hou ik van duidelijkheid, deze ronde weer even proberen zonder extra hulpmiddelen. Afgesproken met manlief dat we dit weekend gaan beginnen met sexytime en dan proberen twee weken vol te houden en dan maar gewoon afwachten. Kijken of er rood komt of niet. Ik moet voor mijn nieuwe baan wat eerder opstaan en wil voor nu in de ochtend niet daarmee bezig zijn. Ovutesten op het werk gaat lastig en wil dat ook niet doen, ik wil nog niet dat ze in de gaten krijgen dat we bezig zijn. Dus deze ronde even naturel, haha!
whahaha ik rol hier van de bank af van het lachen!! Nou Kinesteet, ik ben het wel met ze eens... Veel plezier Mlady, ga je donderdag weer testen?? ben zooo nieuwsgierig en duim zoo hard... mn duimen doen er zeer van Slaap lekker allen, morgen weer vroeg dag voor mij.
ik deed net een poging, maar geloof dat hij het niet echt wil begrijpen wat er nou zo grappig is whaahahaa Misschien toch maar op de tafel kruipen Kinesteet