Mijne begreep er ook niet veel van @goldfishie: groot gelijk dat je ff stopt met alles en focust op je nieuwe baan! Misschien helpt het wel juist Slaap lekker allemaal! (Behalve Kinesteet dan... Die heeft nog werk aan de winkel! )
Vanmorgen hartloppingen, vanmiddag hoofdpijn en nu last van m'n borsten. Hij gaat lekker hiero En verder zo eerst maar eens een nachtje slapen, kijken of ik het morgen allemaal kan geloven
En? Geloof je het nog? Ik denk dat ik toch ook weer een volgende ronde in ga.. Het voelt alsof ik ongesteld moet gaan worden.. Roerei hoe is het bij jou?
Mlady: beetje kunnen slapen vannacht? geloof je het nog!? En he vriend? RoIn: oh balen meid, maar geen bloed en dan kan nog alles he!!
Ik weet het.. maar zie het hier zovaak anders! Temp was ook weer iets gezakt (0,1) niet veel ik weet het maar toch.. Was trouwens ook wel koud vannacht. Nou ja, we gaan het zien. Als het zo is, is het zo maar baal een beetje omdat ik dan pas weer een eisprong heb over bijna een maand.. Toch misschien maar is die teunisbloemcapsules proberen. Ik begreep dat dat bij veel mensen de cyclus wat verkort. Waar is pannenkoek trouwens? Die lees ik niet meer!
Je kant altijd proberen inderdaad! Ja dat is ook irritant met zo een lange cyclus Ik hoop echt dat hij snel korter wordt (of gewoon eigenlijk dat je toch zwanger bent!) En die baalmomentjes, gewoon toelaten en hebben Ja pannenkoek al een tijdje niet meer gehoord
Mijn banner klopt ook helemaal niet zie ik. Ik zit op dag 33.. en als ik idd ongesteld word, dan heb ik weer een korte LF.. jammer. Ja, en goldfishie, hoe bevalt jouw baan, zo op de helft van de eerste week?
hmm ik duim voor je RoIn dat het of raak is, of je wat langere LF hebt en volgende maand een wat sneller ei!!
Wat spannend allemaal zeg. RoIn, volhouden je bent nog niet ongesteld! dus so far so good!!! Hier niks te bekennen. Geen pijntjes, geen klachten en ook niet ongesteld. Wel wat klachten maar die schrijf ik niet meer toe aan hormonen. Die zijn er gewoon... Ik hoop zo dat ik zondag mag en kan testen. Hoe gaat het met de bolletjes? Al gebruikt???? Ik zat vanmorgen op mn werk echt te lachen, gelukkig was mn collega er nog niet.
RoIn wat balen dat je ongesteld gaat worden!!! Niet leuk:x en ik ben het eens met wat panda zegt, de baal momenten gewoon toelaten, lucht ook op m ff een potje te janken soms. Heb je al een druppeltje bloed kunnen spotten dan of blijft dat nog uit? Ik ga voor jou ook heel hard duimen hoor. Panda ook goedemorgen!! Ik moet nog steeds lachen om dat bolletjes verhaal hahahaha ben benieuwd hoe het vandaag is met de bolletjes van kinesteet! Mlady; hoe is met jou? Hier flink ongesteld, vannacht ook weer doorgelekt terwijl ik van die mega maandverband heb pfff nog een paar dagen en dan ben ik weer vanaf gelukkig
hihihi ik moet ook nog altijd lachen om de bolletjes van Kinesteet Volgens mij moet ze over een dag of 1 de eerste keer die gebruiken Je hebt wel heftige menstruatie dan joh! Ik ben echt tampon-fan (kan je ook mee doorlekken hoor als ik niet goed oplet) Kinesteet: Leuke nacht gehad?! ben benieuwd naar je ovu test vandaag!
Ja, ik wil een turbo-ei! Anders wil ik ook de ballen van Kinesteet! Oh en dat doorlekken herken ik roerei! Met tampon en maandverband ging het bij mij nog wel is mis.. voel me altijd zo goor dan! Roerei dus echt ongesteld geworden... bummer..
hahaha RoIn een turbo-ei wil ik ook!!! Klopt inderdaad dat ik deze keer erg ongesteld ben, allemaal stolsels en 'draden' jakkes. Is ook al lang niet meer gebeurd dat ik zoveel doorlek. Tampons heb ik meerdere malen geprobeerd maar dat vindt ik niet fijn, dus old fashion en vleugels voor... Ja kinesteet, vertel, hoe was je nacht ...?
ML en ik hebben trouwens een afspraak bij de gynaecoloog om te praten over iui. Dus hopelijk de volgende ronde nog raak en dat we dat traject niet in hoeven, maar anders vind ik het ook fijn dat we het op een andere manier gaan proberen, wellicht brengt dat wel een gevuld ei
Hier ook tampon fan. Kan niet tegen maandverband. Was dus hel toen ik mk kreeg want mocht ik geen tampons gebruiken ivm infectiegevaar
Hihi ik word helemaal zenuwachtig van jullie! Mijn nacht was rustig. Jahaa zowaar! Zelfs geen . De dagen ervoor elke dag sexytime gehad, dus even pauze hoor Ben ook heeel benieuwd naar de ovutest van straks! Als ie nou straks in een keer omo-wit is, baal ik misschien wel dat we gisteravond niet nog effe mee hebben gepakt. Aan de andere kant moet t ook geen verplichting worden. Toch! Kweetniet, het gaat heel hard ineens deze maand. Ineens zijn mn vurchtbare dagen er alweer. En over de ballen/bollen: daar begin ik mee als ik (min of meer) zeker weet dat mn eisprong is geweest. Volgens mamaapps is dat morgen. @ Anna: spannend!! Voel je je normaal je ongesteldheid eraan komen? Wie weet heb jij zondag een positieve test in handen! @ RoIn: balen als je weer ongesteld wordt :x. Maar we zijn er nog niet! Ik duim duim duim voor jou dat ie uitblijft. En anders dat je komende maand een kortere cyclus mag hebben! @ Roerei, wat spannend, iui! Weet je, inmiddels ben ik ook wel zo ver dat ik denk: als je die hulp nodig hebt, so be it! Vaak is dat ene duwtje net wat je nodig hebt, en verhoog je de kans dat het raak is enorm! Dus ik zou zeggen go for it! Wanneer hebben jullie de afspraak? Ik vroeg me ook af waar Pannenkoek is gebleven inderdaad!