Oke, mijn computer doet raar, ik wil dus doen, maar tot 3x toe krijg ik :d terwijl ik gewoon het groene lachende gezicht aanklik!
12 of 13 dpo. Ik had 4 en 5 april positieve ovu testen en 6 april was ie weer heel licht. Dus ergens daar heb ik m'n ei gehad. Heb 4 april 's avonds sexytime gehad en 6 april 's morgens... Ik ga zondag testen en vandaag en morgen heel veel afleiding zoeken.
RoIn ik ben benieuwd wat jouw temp gaat doen morgen. Als het bij jou raak zou zijn, dan moet-ie dus hoog blijven?
Heb vier verloskundigenpraktijken hier gebeld, maar allemaal gesloten op vrijdag of vrijdagmiddag! Is dat nou niet bizar? Als ik zo op internet wat pagina's lees die betrouwbaar lijken, krijg ik echt het idee dat ik een vroege miskraam heb gehad... Tjee... Misschien na Pasen nog even bellen. En ik ga die plug zometeen snel uitdoen! Miskraam informatie, Ella Verloskundigen, de verloskundige praktijk voor Den Haag en omstreken. Wij zijn onbevangen, professioneel en zorgzaam. Miskraam: het verloop | Verloskundige Praktijk Korendijk
Hij moet hoog blijven ja. Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Dacht nog dat ik niet goed gemeten had, dus 2e meting direct er achter aan gedaan. Bleef hetzelfde. Voor de zekerheid thermometer onder mijn oksel gedaan (werkt het ding wel ) kwam een iets lagere waarde uit, ding werkt dus wel. Hoe vind je het idee dat je misschien wel een miskraam gehad hebt?
MLady: Goed dat je hebt gebeld! Ik dacht ook echt een streepje op je test te zien.. Hoe voel je je erover? RoIn: Spannend!! Lekker afleiding zoeken? Anna: Heel veel afleiding gaan zoeken!!!! Spannend zeg Ik heb net de auto gepoetst en zo inpakken en op weg naar zeeland Weekendje hangen aan de grevelingen erg erg veel zin in! Oh en nog even tickets boeken naar Canada
MLady, wat vervelend dat ze allemaal dicht zijn... Is denk ik wel een goed idee om maandag het nog een keer te proberen. En als je stolsels hebt met je ongesteldheid is het sowieso beter om geen tampons te gebruiken. Panda, je bent een kletsmajoor RoIn, iets met hoog sammie kijk om hoog sammie... alleen dan uhhh... Hoog temperatuur, blijf hoog temperatuur Anna, wat ga je allemaal doen??
Vlinder vriendschap verzoek onderweg :d Anna ik zie ook een licht streepje:d spannend duim voor je:d Mylady zou idd ook voor zekerheid geen tampons gebruiken en idd maandag opnieuw proberen. Roin hoop ook dat je temp. hoog blijft
Panda, dan ben je een senior! Ja, hoog Sammie! hoog eitje, blijf daar hoog eitje! Dank Elpha! Lief van je!
Maandag is het toch 2e paas? Dinsdag bellen... Bah wat duurt dat lang. Moet goed alles onthouden. Heb maandverband gevonden, dus tampon was begin vd middag exit. Echt apart. Ook klodders (dat is toch het beste woord) aan m'n tampon, ipv dat die bloed had opgenomen. Heb buikpijn. Mijn grootste vraag is denk ik nu wel of ik dit nu wel moet zien als een menstruatie of dat ik hierna moet wachten tot die echt gewoon weer komt, net als Elphaba. Hoe was/is dat bij jou Vlindertje?
Meis, ik ben gewoon door gegaan. Het is zo snel dat je dit als menstruatie kan zien. Bel als je echt onzeker bent gewoon het spoed nummer. Vinden ze echt niet erg
Wat je ook nog kan doen is even een topic openen bij de verloskundige op het forum. Die zijn wel aanwezig... tenminste ze heeft vanmiddag nog op een topic van iemand anders gereageerd.
Ik heb nog eens rustig deze pagina van een verloskundigenpraktijk in Nieuw-Beijerland gelezen en ziedaar: "Het kan gebeuren dat je zwangerschapstest positief was, maar dat je na een week (of twee) toch begint te menstrueren. Dit heet een vroege miskraam. Als je de test niet gedaan had, zou je waarschijnlijk aan een onregelmatige menstruatiecyclus denken." Dat is het precies. Mijn banner klopt dus wel Ik ben er verder best kalm onder. Gelukkig! @Bloempje hoe is het met jou op het wachtbankje vandaag??
Wat goed dat je er zo rustig onder bent. Nu moet ik zelf zeggen dat ik bij de eerste er eigenlijk ook wel zo ontspannen onder was. De tweede vond ik moeilijker. Ben ook bang nu dat het de derde keer weer fout zal gaan. Terwijl de vk heeft gezegd dat ik me niet druk hoef te maken omdat het vaker gebeurd dan ik denk. Overigens schijn je wel vruchtbaarder te zijn na een vmk
Ja ik kan je lichte ongerustheid wel begrijpen denk ik, maar aan de andere kant heeft piekeren ook geen zin hè... Zei je verloskundige niet dat het niet voor niets 3x = scheepsrecht was? Omdat wij er nu zo mee bezig zijn, merken we het ook direct. Anders zouden we zo'n heel vroege miskraam ws. niet echt in de gaten hebben gehad. Het schijnt bij 1 op de 5 van de zwangerschappen mis te gaan in dit heel vroege stadium, maar de meeste vrouwen hebben het dus niet eens in de gaten. Ik weet niet hoe ik me zou voelen bij een 2e keer hoor. Ik wil er ook maar gewoon niet teveel over nadenken, want dan word ik wel wat neerslachtig denk ik. Als het komt, dan komt het lieve Vlin! Precies panda d'r leus! En tot die tijd hebben we elkaar hier in ons gezellige pannenkoeken- en liefdestheeclubje voor steun en begrip