wordt tijd om eens pannenkoeken te gaan eten binnenkort kunnen we ook nog naar de ikea in leiderdorp Het zijn gelukkig momentjes dat ik me even moeilijk voel, maar in algemeen gaat het goed hoor Vandaag ook steeds aan het denken aan het motto van silvester gisteren. Je weet toch niet wat er over 5 minuten gebeurt dus doe maar relaxed!
Zo net terug van kraamvisite... Heel lief kereltje. Was wel heel grappig dat zeiden, oh begin er nooit aan die slapeloze nachten zijn vreselijk. Dat wij elkaar aan keken van ze moesten eens weten. Ik lig nu even lekker op bed. Ben moe en heb vreselijke hoofdpijn. Ben bekend met hormonale migraine, en het voelt als beginnende migraine. Normaal gooi ik er dan een shit zooi ibroprufen in. Nu hopen dat een slaapje helpt.. Het lijkt me echt super heftig een miskraam. Ik zeg nu ook de hele tijd tegen m'n vriend dat er nog van alles kan gebeuren. Ik ga er echt niet vanuit dat nu alles helemaal goed is en dat ik me nergens meer zorgen om hoef te maken. Net nog even een foto van opgedroogde test gemaakt. Ik zie m echt duidelijk hier thuis, jullie ook?
Ja Anna, overduidelijk. Gefeliciteerd!! Nou mag jij lekke geen wijn, kersenbonbons en toastjes filet americain met pasen. En ikke wel! En geen zorgen maken hoor! Er zijn in ons topic nu genoeg miskramen geweest, nu is het tijd voor succesverhalen!!!
Ik ook!!!!! Maar Anna: gefeliciteerd!!! Echt hele duidelijke test Besmet het forum maar lekker met je hormoon hihihi! Je blijft wel meekletsen toch?
Anna, die is zeker wel duidelijk jeeeej!! Nu hard duimen voor een plakbeeb Ik zei beide keren dat ik de biefstuk en zalm zo zou missen... nu heb ik sinds dien helemaal dat niet meer op ondanks dat het nu gewoon kan Nu met de pasen wel biefstuk en volgens mij ook zalm met gourmet.
Ja duidelijk Anna als je ons nu ff besmet dan kunnen we straks met zijn allen door naar zwanger forum
@anna : heel duidelijk meid, super voor je! Ik eis meerdere kruisbestuivingen op dit forum! @ panda: dat ziet er chill uit daar meid, is de foto genomen vanuit het huisje of? Lekker genieten daar met inderdaad een wijntje erbij: cheers @ roIn: Thanks voor je vriendschapsverzoek! Hoe gaat ie bij jou? Hoop dat ie wegblijft:x Ikke ga vanavond ook lekker aan de borrels, gezellig met vriendinnen de stad in! Meiden cheers op het lange en fijne paasweekend!
Natuurlijk blijf ik hier kletsen, net zo lang totdat iedereen besmet is. Oh panda dat ziet er heerlijk uit! Ik ga morgen lekker naar Zandvoort. Hoop dat het mooi weer wordt een dan ga ik de hele dag aan de spa rood, appelsap, cola, jus... Dames geniet van de wijn en drink er 1 voor mij!
Oh heerlijk panda! Anna wat spannend joh! Hij is zo duidelijk. Nee, hier nog steeds niets. Behalve wat 'zware' buik. Kan het niet helemaal uitleggen. Zwaar gevoel komt het meest in de buurt..
Nog nooit. Dus toch getest... En ik weet dat het nog alle kanten op kan durf niet te juichen... Zien jullie iets?
Oh RoIn !!! Das een vette streep!!!! Gaaf meid! Wel nog heel licht, maar je bent ook vroeg! Super spannend! Jee wat ben ik jaloers op jullie RoIn en Anna! Ik ga echt duimen dat alles goed gaat bij jullie!!!
Ik ben toch wel in shock.. Ik weet wel dat het nog mis kan gaan, maar voel me vandaag gewoon wat vreemd. Vandaar dat ik getest heb. Ik kan haast niet geloven dat dit zo is.. Deze foto is binnen 10 min. genomen. Het kan dus geen indroger zijn en niet eens ochtend urine. Hopelijk loopt ie op en blijft ie plakken idd.. Zou zo graag willen dat er bij jullie ook gauw een 2e streepje staat.
Goh meiden ik ben echt blij voor jullie, maar bij mij komt de klap nu wel... Het is niet dat ik het jullie niet gun... We wilden toch allemaal dat gevulde paasei? Hoop echt dat het bij jullie goed gaat... Gefeliciteerd RoIn!