Oh Mlady.. geloof me, ik voel me ook bezwaard. Ik bedoel, ik ben pas in ronde 2? Maar, het zegt nog zo weinig en kan nog alle kanten op. Als het toch niet blijft plakken weet ik in ieder geval, net als jij, dat onze zaadjes elkaar wel lief vinden!
Mlady: die klap is heel logisch! En helemaal niet erg!! Knuffel! RoIn: niet bezwaard voelen!! Blij voelen !
Jemig, ik lees hier mijn horoscoop van deze week (12-18 april) in onze tv-gids: Mijn wijntje valt trouwens niet goed, ik ben helemaal rillerig. Alsof ik griep krijg. Had net ook [warning] diarree [/warning]. Ik ga te bed, trusten! (ps hoop dat ik opknap, want morgen komen schoonouders een nacht logeren)
RoIn: wauw!!!! Meid ik vind het duidelijk een tweede streep hoor en het is je gegund dus geniet ervan!!! Ook ik snap de klap wel van sommigen, pfffff we willen het allemaal zo graag en het blijft lastig als het uitblijft, maar het is niet zo dat ik het anderen (jullie) niet gun, integendeel! Ik zo zeggen geen de estafette staaf snel door aan ons Ps: hoop niet dat mijn bericht verkeerd overkomt maar na wat wijn ben ik altijd emo en denk ik ' waarom duurt het bij mij zooooo lang' .... Sorry...
Oh dames, ik vind het ook zo erg.... Heb echt getwijfeld om te wachten met het plaatsen van de foto. Ik vind het zelf ook heel dubbel want ik gun het iedereen en ik sta pas net in de rij te wachten en dring nu enorm voor!! Knuffel van mij, hoop dat ik besmettelijk ben!!
Voel het naast de verbazing en blijdschap precies zo anna.. Maar ik had ook echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik gun het jullie ook zo enorm, zeker als je al zo lang bezig bent..! Het estafettestokje gaat gauw door hoor! MLady, wordt het bloeden al minder?
Roerei: knuffel ook voor jou! Had gisteren precies hetzelfde. Het is zo dubbel he, blij voor een ander maar verdriet voor jezelf. En die vraag, waarom lukt het nu niet.. We wachten al zolang! Maar elke dag is een dag dichterbij het zwanger worden dan gisteren... We hoeven steeds minder lang te wachten!! RoIn en Anna: vind het heel lief dat jullie je zo dubbel voelen! Maar wees ook alsjeblieft heel blij! Het is zoiets bijzonders Mlady: hoe is het met jou deze ochtend? Wij gaan straks sauna, massage, zonnebank, strandzeilen en vliegeren afleiding!! Roerei en mlady: Zoek dit weekend ff afleiding, doe iets leuks wat jijzelf graag wilt mijn man en ik hebben afgesproken bij elke (klein of groot$ teleurstelling doen we iets extra's voor onszelf. Voor ons is dit de manier om er mee om te kunnen gaan, na zoveel maanden kost het mega veel energie en door die extra dingen krijg ik ook een beetje terug .
Panda wat een heerlijke dag. Ben echt dol op de sauna! Kan nu ook even niet, is in het begin ook niet goed.... Ik ben ook echt wel heel blij, maar vooral heel erg bang. Er kan nog zoveel gebeuren... Roin, je zware buik gevoel gaf mij al wel een vermoeden, herken ik heel erg. Nu vooral het gevoel dat ik ongesteld ben, zo richting einde dat het zo nazeurt. Doet geen pijn, geen steken, maar het is aanwezig. Verder kan ik m'n tepels niet aanraken en een bh dragen is ook niet heel fijn.
RoIn en Anna, ik ben alleen maar heel blij dat het jullie is gelukt. Eindelijk positief nieuws en goede hoop voor de rest van ons. Ik hoop over een twee weken ook weer met een positieve test in handen te staan. Anna zowel RoIn, die zware buik kan ik niet plaatsen, maar die borsten en tepels... zo kenmerkend. In het begin voelde ik echt van oh doen ze al zeer, zijn ze gevoelig? maar als ze dat eenmaal zijn, dan weet je het en hoef je niet meer te voelen. Panda, wat een leuke dag heb je in het vooruitzicht. Hier voornamelijk zorgen dat het huis weer toonbaar is voor de visite morgen. Gisteren al een hoop gedaan, maar mag vandaag nog even verder en gelijk wat van het eten voorbereiden. (kip in de marinade enzo) Overigens Panda, ik heb het idee dat je testje net iets donkerder is dan gisteren. Je gaat dan iig de goede kant op Roerei, ik vind het belangrijk dat je ook je minder blije momenten met ons kunt delen. Je hoeft je daar echt niet vervelend bij te voelen. We weten allemaal hoe vervelend het is als het niet lukt. Je voelt je al minder vrolijk op dat moment, dus het is niet nodig ook nog eens je voor ons vervelend te voelen. (ik hoop dat ik duidelijk ben... zeg voor mijn gevoel 3x hetzelfde) MLady, hoe is het nu met je?
Whaaaaaaaaa Anna en RoIn! Jullie zijn gewoon allebei zwanger! Wat een goed nieuws, GEFELCTEEERD!! Whoehoew!!!
Zo, voor de rest ook even bijgelezen. Heel logisch hoor, dat we allemaal ook even denken 'ik wil oohook', maar de estafette is begonnen! Who's next? @ Mlady: Jouw dubbele gevoel is ook heel begrijpelijk.. Zo'n mk gaat je niet in de koude kleren zitten, ook fysiek niet. Hoe gaat het nu met je? Dinsdag kun je de vk bellen he, hou je het een beetje uit? Hier had ik gister ineens een positieve ovutest. Ben toch maar weer even gestopt met de balletjes, morgen weer verder. Heb er nu 2 ingebracht en ze werken enorm! Sindsdien geen bruin of bloed, ook niet met sex. Terwijl ik dat normaal nu altijd wel heb. Heel fijn. Maarre, dan zou het dus inderdaad kloppen dat ik later ovuleer dan ik denk (en het zwaartepunt van de sexytime te vroeg leg). Nou, nu zijn we al een week goed bezig, dus das ook positief. Ik ga nu vrienden helpen klussen. Meiden, allemaal een fijne zaterdag, houd moed. En roIn en Anna: Geniet!!
Vanmorgen zowaar wat kunnen uitslapen, lekker tegen manlief aangekropen (tegen zijn warme lijf aan pak ik vaak toch nog zeker een halfuur extra rust). Na douche en ontbijt even gestoft en gezogen en nu net ploffen we op de bank neer voor een rustmomentje. Heb paas-bokkenpootjes in huis (wat ze al niet bedenken!) En als ochtendkrantje lees ik lekker jullie verhalen bij Rond half 4 komt de visite. Ook weer trouwfoto's en -film laten zien! Zo leuk. Hebben de andere getrouwde dames ook zo'n mooi album laten maken eigenlijk? Ik ben zo blij dat we dat gedaan hebben! Hopelijk vanmiddag ook in de tuin zitten, want het is echt fantastisch weer! Panda wat een geweldige dag heb jij voor de boeg!!! Daar willen we straks minstens 1 foto van zien hier op zp. Als we dan nu toch vriendinnetjes zijn... (Als jullie het leuk vinden wil ik wel een mooie trouwfoto plaatsen?) Kinesteet klusze en Vlindertje gezelligheid toegewenst met je visite! Ben het helemaal met Vlindertje eens. Ik vind het geweldig dat we er hier zo voor elkaar zijn, dat je al die ingewikkelde emoties zo toch kwijt kunt die je privé verder niet wilt delen omdat je het liever bij jezelf wilt houden. En dat we elkaar dan precies begrijpen. *grouphug* Wat goed!! Oh ik ben echt blij voor je. Dat vrijt vast een stuk relaxter! Go balletjes! Eigenlijk vind ik dat er een moet verschijnen! Zo van 'Ik weet wat jij gaat doen vanavond!! '. Wauw Had ik al gezegd dat jullie een grouphug verdienen? Hoewel ik vanmorgen wat heb kunnen uitslapen, ben ik vanmorgen wel opgestaan met hoofdpijn die er nog altijd is. Heb 2x paracof genomen, maar het trekt nog niet echt weg. Misschien zo nog 1 paracetamol er achteraan. Vloeien is al nagenoeg over! Echt veel korter dan m'n gebruikelijke menstruaties. Ik werd dus eergisteren rond 13u 'ongesteld', onnadenkend tampon ingedaan. Gistermiddag een maandverband gedaan, volgens mij daarvoor 3x tampon. Viel me op dat die amper gevuld raakten, meer klodders die eraan vast geplakt zaten (sorry hoor, beetje goor) en meer klodders die er achteraan kwamen als ik de tampon verwijderde (sorry sorry). Daarom leek het me vooral een goed idee om maandverband te gebruiken. Maar daar is die dag amper meer wat in gekomen (had zo'n halve pamper ingedaan hahaha, beetje zonde ). Vanmorgen over op inlegkruisjes. Net 1e vervangen, was alleen maar bruinverlies. Heb gisteren bij vlagen buikpijn gehad en bij vlagen hoofdpijn. Gisteravond dus rillerig op bed. Of het nou van de vermoeidheid was of niet, weet ik niet. Koorts heb ik volgens mij niet (gehad), maar ik heb ook niet gemeten (heb geen thermometer). Twee vraagjes, door m'n eigen sores heb ik het even niet meer zo goed scherp: @Vlindertje heb jij nou je ei alweer gevonden na je 2e mk? Kwam die op de verwachte dag? (indien ja, wat verbazingwekkend dat je lichaam gewoon meteen weer doorgaat eigenlijk) @Elphaba jij doet toch ook ovulatietestjes? Ben je op zoek naar je ei deze ronde na je mk? Gelukkig vandaag dus genoeg afleiding! Heel gezellig weekend meiden. Anna en RoIn nogmaals enorm gefeliciteerd!! Liefs.
Nee ik wacht nu op mijn ongi. Omdat ik clomid slik heb ik geen goede eisprong zonder en kan ik ovu testen moeilijk vinden dus volgende maand als ik ongi ben weer aan de clomid Ik wil wel trouwfoto's zien hoor mylady
Kinesteet! Ik dacht al dat ie nog komen moest! Fijn dat je hem gevonden hebt! :toch nog een paasei! Hopelijk vind hij hem ook snel panda! Is je bloeding minder lady? Fijne dag! Die gevoelige tepels heb ik niet, maar heb dat eigenlijk ook nooit vlak voor menstruatie ofzo. Dank voor jullie lieve felicitaties meiden.. Ik vind het ergens allemaal zo spannend en eng!