30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik heb trouw foto en foto van het vliegeren bij mijn profiel staan :D
    Strandzeilen gaan we morgen doen, evenals rondvaart :D vandaag gewandeld, gevliegerd, sauna, en heerlijke massage gehad!!

En nu met een wijntje even bijkomen :p

Mlady: fijn dat je afleiding hebt, hopelijk gaat je hoofdpijn ook snel weg!!

RoIn: begrijpelijk dat het eng is! Maar komt zeker weten goed!!

2. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Mlady! Waar blijft jou trouwfoto? Wij hebben ook een album :) en film! Album van mijn schoonbroer en film van m'n stiefvader :) ( we hadden maar 12 gasten ;) dus alles zelf gedaan ;))

3. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks lieve meiden voor jullie begrip, de groupshug heeft me goed gedaan en inderdaad de estafette is begonnen dus wie is next?? :D

@ panda: wauw die trouwfoto!!!!!!! Wat zie je er beeldig uit in die jurk, een plaatje;).

@ roIn en Anna : al bekomen vd schrik en begint het al een beetje werkelijkheid te worden? Weten mensen in je omgeving het al en hoe reageerde ml eigenlijk?

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow mooi foto panda:)

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Leuke foto's! :D

Nee, wij hebben het nog bijna niemand verteld, ik heb alleen mijn beste vriendin gebeld :)

Ik wil eerst meer zekerheid, iig nog een donkerdere test. :)

Anna, hoe voel jij je?

6. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben super onzeker. Ben super bang dat het mis gaat. Maar de borsten doen nog steeds pijn, de buik voel ik met vlagen nog wel maar minder dan gister. Had vandaag ook veel meer afleiding dus dan let je er ook niet op. Verder moeie rug, en moeie ogen. Nu heb ik daar ook een bril voor maar die heb ik normaal in het weekend niet op, nu dus wel.

Ik heb het alleen aan m'n vriend verteld, en die is nog een beetje beduusd, maar wel heel blij. Hij kan het nog niet echt geloven. Hij vraagt wel hoe het gaat en of ie iets kan doen. Heel lief. Verder pest ik hem de hele tijd, grapjes als oh helemaal vergeten, tja je wordt vergeetachtig als je zwanger bent....

Anderen wil ik het eigenlijk pas na 12 weken vertellen, maar weet niet of dat me lukt. Gister en vandaag was al lastig. Vandaag met schoonzus en zwager in Zandvoort gegeten en gelijk, goh alcoholvrij, geen biertje.... Tja, das dan best lastig. Gelukkig vooraf af gesproken met vriend dat ik weer last heb van migraine en dat alcohol niet goed is en dat ik daarom even een tijdje niet wil drinken.

Volgende week Koningsdag komt m'n andere zwager en z'n vrouw uit Duitsland over en die blijven bij ons slapen, dus dan moet ik een heel weekend m'n mond houden en niet drinken. Heel benieuwd of ze wat gaan vermoeden.

Panda, klinkt als een heerlijke dag.
    Mlady, wat raar dat het vloeien al over is, je zou verwachten dat het nu langer zou duren
    Roerei nee nog steeds niet bijgekomen, geloof het nog steeds niet helemaal eigenlijk
    Elphaba hoe lang duurt jouw cyclus dan gemiddeld, lijkt me lastig dat je nu eerst moet wachten voordat je d clomid mag innemen
    Kinesteet jeej een echt paasei, nu snel vullen (en dan niet met je bolletjes...)
    Roin, hoe voel jij je dan?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Normaal duurt mijn cyclus 33 dagen sinds ik met clomid ben begonnen. En hoop echt dat begin mei ongi word. Word gek van wachten. Dus liever vandaag dan morgen ongi. Goh nooit gedacht dat ik zo graag ongi wilde worden hihi

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ga voor jou duimen voor je menstruatie!

hier ook nog echt van slag, loop wat rond als en kip zonder kop. Ik vind het super leuk maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht..

Verder ook nog heel terughoudend, het kan nog hartstikke mis gaan..

9. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roin en Anna: het kan ook gewoon hartstikke goed gaan hè? Probeer er van te genieten, het is toch een hele prestatie dat die ene zwemmer de eicel heeft gevonden! Ik heb vandaag die you tube filmpjes bekeken van de daad tot bevruchting damn:$!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, haha, grappige filmpjes hè? :D
    Maar wat bijzonder dat het zo werkt! Ik vond mijn lichaam al bijzonder wat betreft de temperatuurschommeling gedurende de cyclus, ik wist dat nooit!

11. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik word hier zo zenuwachtig en onzeker van, net weer getest maar dan met kv en ik vind m helemaal niet overduidelijk ....

Gelukkig hier al gelezen dat er meerdere dames zonder knallers zijn geweest, maar ik vind het zo eng. Ik heb een cb digitaal maar die wil ik echt tot volgende week bewaren, als ik nog steeds streepjes zie...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,1 KB
      Weergaven:
      2
  12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Maar het streepje staat er toch!
    Ik hoef niet te turen hoor!

Heb vanmorgen ook weer getest.
    Was duidelijker dan vrijdag, maar ik heb die ultra vroege testen van z&k
    Die zijn misschien wat gevoeliger.

Hoe voel je je?

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Anna: hij is wel duidelijk hoor! Een streep zonder turen! Maar snap je onzekerheid wel.. Komt vast goed!!

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik denk dat die streepjes niet echt geldig zijn, want mijn streepje van gisteren is zo goed als weg

15. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n handtekening en banner aangepast, ik moet er maar gewoon in gaan geloven!! Op naar de Kerst!

16. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Panda, blijven de streepjes wel staan bij deze? Heel vaag, stond er gister toch echt. Hoop dat dat ding gewoon heel snel gaat lachen!!

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Vrolijk Pasen meiden!

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Panda, mijn streepjes verdwenen ook de eerste ronde, en bam! dag daarna knaller! Zegt niets dus!

Ik ga straks misschien ook is een nieuwe banner maken anna..spannend ofzo..

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie het streepje ook hoor Anna zonder te turen:D

Panda heb idee dat hij wel duidelijker is als gister. Hoop morgen een mooie smiley:)

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #1580 MLady, 20 apr 2014
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
    Meiden! Zie mijn foto's! :D

En vrolijk pasen!

PS Panda wat zag je er beeldig uit! <3

PPS wie doet er nog meer een mooie foto van zichzelf?? ;);):D

PPPS nee mijn vloeien is nog niet gestopt, het sijpelt nog steeds wat door. Oud bruin en het belandt maar een heel klein beetje op m'n inlegkruisje, ik veeg/plas het meeste weg. Het is alleen nog niet gestopt... Vraag me af, zou vrijen inmiddels wel weer verstandig zijn? (Ik las iets over dat de baarmoedermond iets open zou staan bij een miskraam), weet één van jullie daar iets van? Gelukkig heb ik inmiddels geen hoofd- of buikpijn meer.

Deel Deze Pagina