Ze lopen toch wel op.. Ze drogen alleen slecht in helaas nog geen smilie maar verwacht hem eigenlijk morgenochtend wel (en volgens de handleiding zou je 2 dagen een smilie krijgen). Dus dan morgen en woensdag?!
Anna en Roin, gefeliciteeeeerd! Wat een geweldig nieuws zeg! Ik ben ff beetje afwezig geweest omdat ik er zoveel mee bezig ben en dat eigenlijk ook niet wil. Dus ga het ff beetje proberen los te laten (voor zover mogelijk uiteraard). Iedereen fijne tweede paasdagen! En wat een heerlijk weetje is het weer!
Hi allemaal! Zo ik was ook even druk met alle paasvreugd. Wat leuk om al jullie fotos te zien! Grappig, zo heb je ook gezichten bij de 'namen'. Mooie trouwfoto's allemaal! Ik zal vermoedelijk nooit op zo'n manier trouwen, maar kan er soms wel een beetje bij zwijmelen. @ Anna hoe is het nu? Voel je je al wat zekerder? Ik zag een duidelijke streep hoor, en een streep is een streep! En met jou @ RoIn? Kun je genieten van het nieuws samen met je lief? @ Mlady: ja vervelend dat vloeien... Bij mij duurde het 8 dagen, en dat waren best wel grote brokken zeg maar. Over seksen tijdens... tja, ik las idd dat je dat beter niet kunt doen. Maar ik heb het toen wel gedaan, op dag 6 ofzo, het duurde me te lang! En ik had zo'n behoefte om me weer 'normaal' te voelen. En ik ben ook op n gegeven moment tampons gaan gebruiken tegen de adviezen op internet in. Voelde me zo vies. Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat hier verschil is tussen een mk van 10 weken of een vroege mk van 4-5 weken? Ik hoop voor jou dat het gedoe snel voorbij is en je weer met een schone lei kunt beginnen. @ Panda: hoop dat je ei snel komt! Moet zeggen dat mijn test van vrijdag niet donkerder was dan die van jou de 21e.. Maar de dag erna was 'ie weer licht, dus ik ging er maar vanuit dat dat m was. Of zou de progesteron er invloed op hebben? @ Bloempje, ik snap wat je bedoelt. Ik heb het ook wel gehad dat ik echt even van het forum weg wilde blijven voor m'n eigen bestwil. Een paar maanden terug ben ik zelfs een keer in een topic op een ander forum mee gaan kletsen en in een keer nooit meer teruggekomen. Om de een of andere reden heb ik het bij dit topic niet. Waarsch omdat we allemaal 30+ zijn, dus echt een 'zelfde schuitje'-gevoel. En ik denk ook omdat de toon luchtig en ook meelevend is. Daarnaast heb ik heel veel gehad aan contacten met lotgenoten met bloedverlies. Anders had ik nu mn bolletjes niet gehad! Maar anyway, alle begrip dus als jij gewoon lekker komt wanneer jij daar behoefte aan hebt en af en toe even van de radar bent. Het moet ook zeker geen verplichting worden! Ik heb me de afgelopen dagen goed gevoeld. Ook over het hele zwanger worden. Weet ook precies hoe dat komt: 1. afleiding door m'n droomhuis. 2. Geen bloed. Ben zo blij met mn ballletjes! Ok, het is wat zalverig daar beneden , maar ik kan gewoon spontaan en ongecompiceerd seks hebben en maak me niet de hele tijd zorgen om wat ik in de wc aantref. Wat een verademing! Vraag me ergens stiekem wel af of de positieve ovulatietest wellicht door de balletjes kwam. Ga voor de zekerheid straks nog een test doen. En anders heb ik ontdekt dat ik waarsch later ovuleer dan ik al die tijd dacht, dat geeft goede moed . En sowieso wil ik volgende maand beginnen met tempen. Kortom een positief gevoel over de toekomst. Ben benieuwd wanneer het moment komt dat we allemaal zwanger zijn! Fijne pasen nog dames.
Wat leuk om wat trouwfoto's te zien, stiekum een beetje afkijken hoor. Panda hoe werd er op jouw jurk gereageerd? Ik wil misschien ook wel voor een gekleurde jurk gaan, hoewel ik er nu eentje heb gezien in crème die ik heel mooi vind (op een plaatje, geen idee hoe die in het echt is). Wij hebben gister weer een locatie bekeken, en blijven toch bij onze eerste keuze tot nu toe. Vooral vriend wil meer dingen bekijken, ik ben er wel al uit denk ik. Inmiddels begin ik me wel zwanger te voelen. Heb het testen in de ijskast gezet, vrijdag nog een cb digitaal en dan geloof ik het wel. Vandaag super moe, m'n broodje heb ik na twee happen uitgespuugd. Smaakte me helemaal niet. Was niet echt overgeven, maar echt kokhalsden dus snel uitgespuugd. Nu dus zoekende wat ik ga eten de hele dag, kaas vind ik kennelijk niet lekker meer. Ik heb ook wat foto's geplaatst, hebben jullie ook een beeld bij mij Kinesteet, wat fijn dat je zo positief bent! Met zo'n houding komt het helemaal goed!
Hmmm nu was de ovutest vandaag toch weer positief, blijkbaar reageren ze toch op de balletjes! Das jammer, dan is de verklaring van mn latere ovu toch niet helemaal op zn plek. Volgende maand hopelijk meer duidelijkheid met tempen! En heb alvast een voordeelpak sensitests gekocht Anna, jij klinkt hartstikke zwanger! Mooie foto's!
Dan zal je temp je meer duidelijkheid bieden kinesteet! Spannend hè? Proberen met iets nieuws en wat fijn dat je bloeden over is..! Ik voel me goed, lief dat je er naar vraagt! Maar idd ook flink moe af en toe. Zou nu wel kunnen slapen ook! Leuk al die foto's!
Bloempje, dank voor de felicitatie! En idd, veel sneller dan ik ooit had durven denken! Had me ingesteld op minstens een jaar proberen! Bloempje, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Hihi dankje afgelopen dagen al veel sexytime gedaan maar we gaan wel door tot er geen smilies meer zijn
Dacht ik al, daarom deed ik ook een paar foto's van ons huwelijk Zijn jouw (mooie!) foto's door de fotograaf genomen die ook jullie huwelijk gaat vastleggen? Dan belooft dat veel goeds PS viel het jullie al op dat ik roze schoenen aan had? Ze waren ivoorwit, maar heb ze speciaal laten verven in de goeie kleur... De kleuren (pastelgroen, ivoorwit en oudroze) gingen gaandeweg de voorbereidingen vanzelf als themakleuren hun eigen leven leiden. De linten aan mn boeket lieten we overal tijdens ons huwelijk terugkomen (aan hekken, bij de tafelschikking, rond de taart). We krijgen daar nog steeds leuke reacties op. Het voegde écht wat toe. Ik gebruikte overigens Pinterest om een (geheim) moodboard te maken van alle mooie en leuke details die ik in ons eigen huwelijk wilde terugzien. Erg leuk en er gaat bovendien een wereld voor je open als je via Pinterest inspiratie gaat opdoen! Tot zover offtopic Heb je al bedacht wat je wilt gaan eten in plaats van kaas?
En dat terwijl je je nog wel zorgen maakte over je 'te korte' lf! Nou het tegendeel is dus wel weer bewezen hè? Hoe voel je je vandaag?