30+ en bezig voor je eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pandavliegen, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wachten we wel nog een week of 8 a 10 met inleveren want anders weet mn baas het eerder dan mn familie...
    Maar ik zie er wel wat in :D

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hahaha RoIn!! Jaa!!!

Dit wordt een mega succes!:D als het te koop was.. had ik het nu thuis al op de plank staan :D:cool:

3. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahaha *lol* :D, ik zeg binnen de kortste keren uitverkocht;)

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha geweldig! Ik help wel met schrijven/redigeren en socialmedia-marketing. Misschien in een soort 'de dagboeken van Bridget Jones'-stijl? En inderdaad svp een happy ending voor ons allemaal! ;)

(wanneer bouwen ze die like-knop hier??:D)

5. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Lees ik nou goed dat we hier een aantal taal/communicatie-tiepjes hebben (ikzelf incluis)?
    :)

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ikke niet ;) alles behalve zelfs :D maar mlady en Anna volgens mij wel!

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ook niet..
    Wel een rijke fantasie (zoals de stage deivers..)

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    mooi idee zo'n boek. Vind het einde alleen leuker als we allemaal met een kleine in het pannenkoekenhuis zitten :p

Vroeg wakker komt mij ook bekend voor, heb ik overigens nu ook last van! En moe overdag (naja.. begin van de middag)
    Ik snap overigens helemaal niets van mijn temperatuurkaartje. En heb misschien wel mijn ei gemist qua sexytime.

Ik ga me maar niet te druk maken en er van uit dat ik deze maand gewoon even niets heb. Ik kan als ik van mijn positieve ovulatietesten uit ga, volgende week woensdag testen.

9. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hee Vlindertje,

Das nog ns een goed idee voor het einde van ons boek. :D

Ik zou je graag helpen, maar ben helaas ook nog niet thuis in het tempverhaal. Misschien kan RoIn je duidelijkheid geven?
    Wat ik niet helemaal snap in je ff is wat nu dag 1 van je cyclus is. Klopt het dat je pas op dag 11 bent gaan tempen en dat dat zaterdag 12 april was? Of zie ik het helemaal verkeerd.

En je hebt dus wel positieve ovutests gehad? Op welke dag?

10. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    ja ik ben pas op dag 11, wat 12 april was, gaan tempen aangezien ik vorige keer door mijn vroege miskraam ook pas op dag 20 mijn ei had. (vastgesteld door ovulatietest)

De 16e dag van mijn cyclus had ik een positieve ovulatietest. Wat dus 17 april was.

Ik had van de week ook al gevraagd op het temperatuurdeel van het forum, maar kreeg daar inderdaad al terug dat ze me basale temperatuur nu niet weten en ze niks kunnen zeggen hierover... :(

11. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep ik ben het eens met Vlinder, einde moet zijn met een kleine in het pannenkoekenhuis zitten :D!

@ Vlinder: sorry maar ik snap helemaal niets van die temperatuurkaartjes maar wellicht RoIn inderdaad wel! Vraag; als je een positieve ovu test hebt gehad mag je er toch vanuit gaan dat de eisprong 12-36u erna is geweest?

12. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ik had inderdaad ook begrepen dat je het beste vanaf dag 1 kunt meten, om je basistemp vast te stellen. Weet verder ook niet goed hoe je dit moet lezen. Zie een dip op dag 20, dat zou je eisprong kunnen zijn maar is wel erg lang na je ovutest. Daarna schiet hij weer omhoog, das meestal een goed teken geloof ik?
    Wanneer heb je sexytime gehad? :)

Weet je, dan doe je dat tempen toch gewoon volgende maand goed. Je kunt niet elke maand spot on zijn hoor.. Ik ben het deze maand dus ook niet. En ook met de sexytime moet het wel leuk blijven vind je niet :)

13. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    En verder idd wat Roerei zegt! :)

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    vlindertje: ik die dip zou je ovulatie geweest kunnen zijn, maar hoeft niet, het is inderdaad moeilijk af te lezen, zonder de eerste 11 dagen :(

En wat Kinesteet en roerei zeggen :) komt goed meid! Niet te druk om maken! (heel makkelijk gezegd, weet ik ;) )

enne, leuk einde ja in het pannekoekenhuis :D

15. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    En over pannenkoeken gesproken.. Pannekoek hebben we echt al een tijd niet meer gezien hè?

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Nope die is heel erg stil.

Ik kom net terug van de acupunctuur, (doe ik al maanden, helpt dus niet, maar is wel erg fijn, een uurtje panda tijd :D en mijn PMS is wel echt wat verminderd sinds ik er heen ga ) en ze kon niet voelen of ik mijn eisprong net gehad had, of hij elk moment ging komen :p dus ik denk dat hij op dit moment een dansje aan het springen is in mijn buik :D en hopelijk ongeveer nu het zaadje tegen komt en ze samen verder dansen :D

*hoop, hoop , hoop* !! :cool:

17. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ik hoop met je mee panda!!
    En ik hoop hier hetzelfde! Dat mn eitje gister een sprong van de glijbaan gewaagd heeft en daar een zaadje tegenkwam dat daar al sinds maandag zat te wachten :)

Dat er maar lekker gedanst wordt in onze lichamen! (en hier ontbreekt een toepasselijk poppetje voor).

18. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Panda ipv hoop hoop hoop zou ik zeggen hop hop hop :D:p:D!

Maarre acupunctuur is dat niet vreselijk pijnlijk met die naaldjes:$?

pannekoek is inderdaad stil, 'zie' haar ook niet tegenkomen bij andere topics.

19. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Nee.. zo heb ik zelf ook eens nooit meer m'n neus laten zien in een topic. Dat kan, dan ben je er ineens effe klaar mee, wil je er niet meer te veel mee bezig zijn.. Begrijp ik.
    Hoop dat we nog een keer een update krijgen, maar zo niet is het ook ok. :)

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vlinder, wat de rest al zegt..
    Helaas, volgende ronde gewoon vanaf het begin! Dit was om in te komen! :D

Doen we toch de presentatie in een pannenkoekenhuis!

Deel Deze Pagina